Gwint dla BMW Touring G31 - Trends Magazines

Gwint dla BMW Touring G31

low_KW_Variante_3_BMW_3er_G31_Touring

Nowe BMW serii 3 staje się ulubionym modelem tunerów. Komplety zawieszeń dla Touringa G31 z napędem xDrive właśnie zaprezentowało KW.

low_KW_Variante_3_BMW_3er_G31_Touring

Klienci mają do wyboru zestawy Variant 1 i Variant 2 oraz gwintowany Variant 3. Pierwszy z wymienionych ma zdefiniowaną przez ekspertów KW charakterystykę sprężyn i amortyzatorów. Zapewnia lepsze prowadzenie od seryjnego zawieszenia, a jednocześnie nie burzy komfortu jazdy.

low_KW_Variante_3_BMW_3er_G31_Touring

W Variant 2/3 można w 16-stopniowej skali regulować siłę odbicia amortyzatora. W Variant 3 dochodzi do tego możliwość strojenia siły dobicia (zakres 12 kliknięć). Doświadczony kierowca poprzez precyzyjne dostrojenie podwozia jest w stanie ograniczyć ruchy nadwozia, a jednocześnie zachować w miarę przyzwoity komfort jazdy.

low_KW_Variante_3_BMW_3er_G31_Touring

 

KW wykonuje swoje amortyzatory ze stali nierdzewnej, co sprawia, że są one nie tylko żywotne, ale również stanowią jeden z najbardziej efektownych elementów podwozia. Oczywiście poza wspomnianym zestawem dla Touringa z xDrive, KW ma już zestaw dla nowej serii 3 w nadwoziu sedan i z napędem na tylną oś. KW ma przygotowaniu zestaw KW DDC plug&play Coilover, który będzie współpracował z elektronicznym systemem regulacji siły tłumienia amortyzatorów.

low_KW_Variante_3_BMW_3er_G31_Touring

Podobne

BMW_E46_320i_tuning

Czerwone E46 sedan „na powietrzu” – TUNING

Prawdziwi „petrolheads” podchodzą do samochodów emocjonalnie. Dla Włodka relacja z tym modelem BMW od początku nie była łatwa. Najważniejsze jednak, że przetrwała bardzo trudną próbę. W jego pierwszym E46, granatowym modelu 323, podczas jazdy wybuchła opona. Włodek w obawie przez spotkaniem z latarnią skierował samochód poza drogę. Ów wypadek na szczęście skończył się bez uszczerbku…