Gwint dla BMW Touring G31 - Trends Magazines

Gwint dla BMW Touring G31

low_KW_Variante_3_BMW_3er_G31_Touring

Nowe BMW serii 3 staje się ulubionym modelem tunerów. Komplety zawieszeń dla Touringa G31 z napędem xDrive właśnie zaprezentowało KW.

low_KW_Variante_3_BMW_3er_G31_Touring

Klienci mają do wyboru zestawy Variant 1 i Variant 2 oraz gwintowany Variant 3. Pierwszy z wymienionych ma zdefiniowaną przez ekspertów KW charakterystykę sprężyn i amortyzatorów. Zapewnia lepsze prowadzenie od seryjnego zawieszenia, a jednocześnie nie burzy komfortu jazdy.

low_KW_Variante_3_BMW_3er_G31_Touring

W Variant 2/3 można w 16-stopniowej skali regulować siłę odbicia amortyzatora. W Variant 3 dochodzi do tego możliwość strojenia siły dobicia (zakres 12 kliknięć). Doświadczony kierowca poprzez precyzyjne dostrojenie podwozia jest w stanie ograniczyć ruchy nadwozia, a jednocześnie zachować w miarę przyzwoity komfort jazdy.

low_KW_Variante_3_BMW_3er_G31_Touring

 

KW wykonuje swoje amortyzatory ze stali nierdzewnej, co sprawia, że są one nie tylko żywotne, ale również stanowią jeden z najbardziej efektownych elementów podwozia. Oczywiście poza wspomnianym zestawem dla Touringa z xDrive, KW ma już zestaw dla nowej serii 3 w nadwoziu sedan i z napędem na tylną oś. KW ma przygotowaniu zestaw KW DDC plug&play Coilover, który będzie współpracował z elektronicznym systemem regulacji siły tłumienia amortyzatorów.

low_KW_Variante_3_BMW_3er_G31_Touring

Podobne

BMW M3 Touring

Polskie BMW M3 Touring V8, ale to brzmi! [WIDEO]

Zapraszamy na "soundcheck" z polskim BMW M3... Touring. O tak, chodź fabryka nigdy nie produkowała tej wersji, to jeden z nielicznych egzemplarzy powstał w Polsce! Built not bought Budowa tego BMW zajęła ponad rok i odbyła się w całości w nad Wisłą. Dawcą było BMW M3 w wersji sedan. To jeden z dosłownie kilku tego…