Gorący test elektrycznego BMW. Było naprawdę gorąco! - Trends Magazines

Gorący test elektrycznego BMW. Było naprawdę gorąco!

Pewien klient postanowił kupić sobie auto elektryczne, a jak wiadomo przed zakupem dobrze jest samochód przetestować. Wybrał się więc do jednego z dealerów BMW i wybór padł na elektryczną Serię 3. Nikt nie spodziewał się tak ognistego zakończenia!

Do niebezpiecznej sytuacji doszło w Chinach, gdzie elektryczne BMW 3 sprzedawane jest pod nazwą i3, co dla nas może być mylące. Na początku zapewne było miło i sympatycznie. Możemy zakładać, że klient zachwalał właściwości jezdne, a także ciszę, jaka panuje w aucie elektrycznym. 

Po jakimś czasie podczas jazdy autostradą kierowca poczuł zapach spalenizny. Zatrzymał więc auto i okazało się, że pod spodem pojawił się ogień. Na filmiku poniżej widać, że kierowca i sprzedawca czekają dość długo na straż pożarną, aby ugasić pożar. Ogień pod autem rozprzestrzeniał się i niestety nie wiemy jak zakończyła się ta felerna przygoda z elektrycznym BMW. 

Pewnym jest, że na szczęście nikomu nic się nie stało. Ciekawe, czy klient zdecyduje się nadal na „elektryka”, czy wybierze tradycyjny napęd…

Jeden komentarz

  1. Panowie brałbym poprawkę na newsy z dalekiego wschodu. Tak jest mocne parcie na wsparcie lokalnego produktu, którego jak wiecie w bardzo szybkim tempie przybywa. Wozy bawarskie to jak Lukoil w Polsce.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Nowy VW TRENDS 03/2023 już jest!

VW TRENDS 3/2023 nadjeżdża! Od 21 września w sprzedaży: A w środku m.in.: l  Praktyczna klasa biznes – Nowy Passat B9 l  Nowa generacja legendy ID. GTI Concept l  Forma rosnąca – Pierwsza jazda ID.3 l  Co za typ! – VW Typ 181, czyli mało znany Kurierwagen l Zawsze chciałam ją mieć.. Jetta A2 i…

VW GOLF MK2 – wielkie odliczanie – HISTORIA

W 1983 roku Volkswagen wprowadził na rynek drugą generację Golfa. Faktem jest, że ten Golf, podobnie jak poprzednik, również stał się światowym sukcesem: do czasu jego wycofania w 1991 roku Volkswagen wyprodukował 6,3 miliona Golfa Mk II. Samochód nosił przydomek „Generation Golf” i miał zdecydowanie więcej przestrzeni od jedynki. Cytat z folderu prasowego z 1983 r…