MF Ghost? - godny następca Initial D! Trends

Godny następca Initial D!

Od dłuższego czasu fani motoryzacji nie mają czego szukać w anime. Po zakończeniu 5 stage’a Initial D nie pozostało nam nic innego oprócz czekania na cud, który przyniesie nam następną godną uwagi produkcję. No i stało się! Nosi ona tytuł MF Ghost. Ten sam twórca, jedna z postaci również powróci no i czas akcji określany jako 202X. To wszystko napawa optymizmem i zachęca do wyczekiwania na rozpoczęcie emisji w 2023 roku.

Postacią, którą ponownie zobaczymy na ekranach jest Ryosuke Takahashi, tutaj założyciel MFG. Jest to organizacja zajmująca się ulicznymi wyścigami. Jako, że jest to następca Initial D, nie może tu zabraknąć Toyoty. W MFG zobaczymy jednak GT86, czyli również następcę głównej postaci z Initial D – Toyoty AE86. Będzie nią jeździł Kanata Rivington podejmujący często wyzwania od egzotycznych samochodów. Sądząc po trailerze jaki został ostatnio ujawniony zobaczymy tam m. in.: Alfe Romeo 4C, Lamborghini Huracan, Porshe 911 GT3, Ferrari 488 GTB i Alpine A110. Co ciekawe, według zapowiedzi wszystkie dźwięki silników pochodzą z nagrań realnych egzemplarzy.

Motywem jaki pojawiać ma się w anime jest również to, że w Japonii normą zostaną samochody autonomiczne. Wszystkim zainteresowanym, włącznie ze mną zostaje jednak poczekać do 2023 roku, gdy ekranizacja mangi MF Ghost zostanie ukończona.

Mateusz Zimoń

Ilustracje:ign.com

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Dwa przeglądy w roku przy aucie z przebiegiem powyżej 160 tys km?

Na to pozwala państwom członkowskim unijna dyrektywa. Wszystko w imię czystości emisji spalin. Czy dwa przeglądy w roku dla aut z dużym przebiegiem to nie przesada?  Jak informuje Rafał Weber, sekretarz stanu w Ministerstwie Infrastruktury, dyrektywa 2014/45/UE daje państwom członkowskim możliwość nałożenia obowiązku przeprowadzenia dodatkowego badania technicznego pojazdu, którego dotyczy jeden z warunków zawartych w unijnych przepisach.…

Silnik BMW X6 40d (E71)

BMW nie chce rezygnować z silników spalinowych. Popieramy!

Marka BMW wciąż opiera się przymusowej elektryfikacji i broni silników spalinowych. Niemcy uważają, że całkowite przejście na jednostki elektryczne wcale nie jest dobrą drogą. Ciężko się z nimi nie zgodzić.  Do wprowadzenia całkowitego zakazu sprzedaży samochodów z silnikami spalinowymi pozostało zaledwie 11 lat i 10 dni. W świecie motoryzacji to może wydawać się sporo, ale…