G8M Bi-TURBO: 820-konna zielono-złota rakieta of G-Power - Trends Magazines

G8M Bi-TURBO: 820-konna zielono-złota rakieta of G-Power

Od ponad 40 lat marka G-POWER jest specjalistą w dziedzinie optymalizacji BMW M. Ich zaawansowane i niezawodne ulepszenia silnika przenoszą każdy pojazd w nową rzeczywistość, jak choćby widoczny tutaj model F92 M8 Coupé. Zespół G-POWER przekształcił go w G8M Bi-TURBO, maszynę nie tylko potężnie udoskonaloną ale równie dopracowaną wizualnie.

4,4-litrowy silnik V8 S63 ​​z podwójnym turbodoładowaniem generuje teraz 820 KM i 1000 Nm. Jak zwykle, G-POWER osiągnął ten wzrost mocy dzięki połączeniu optymalizacji oprogramowania sterującego silnikiem i kilku niezbędnych ulepszeń sprzętowych. Oprogramowanie Performance Software GP-820 zapewnia poprawę wydajności silnika, momentu obrotowego, reakcji przepustnicy i zużycia paliwa, a jednocześnie wszystkie funkcje ochrony silnika i diagnostyki OEM pozostają w pełni nienaruszone.

Modernizacja turbosprężarki

Kluczem modyfikacji sprzętowych jest modernizacja turbosprężarki GP-900. Dzięki większym wirnikom sprężarki i turbiny oraz obudowom, układ przetłacza znacznie więcej powietrza niż w wersji fabrycznej. Wzmocniony pakiet uszczelnień pozwala na wyższe ciśnienia doładowania, a zoptymalizowane tolerancje zapewniają maksymalną wydajność. Uzupełnieniem jest dopasowany, wydajniejszy intercooler G-POWER o ulepszonej przewodności cieplnej.

Zmodyfikowany układ wydechowy

W układzie wydechowym zastosowano sprawdzony układ wydechowy GP-DEEPTONE ze stali nierdzewnej z dwiema rurami wydechowymi o średnicy 100 i 110 milimetrów. Układ łączy się z silnikiem za pomocą zoptymalizowanych pod kątem przepływu, sportowych downpipe’ów wyposażonych w 200-komorowe metalowe katalizatory. Pomagają one obniżyć temperaturę spalin i poprawić zarówno dźwięk wydechu, jak i reakcję turbosprężarki.

Okleina i kute felgi

Wizualnie G8M Bi-TURBO przyciąga uwagę efektownym połączeniem ciemnozielonego oklejenia i kutych felg G-POWER HURRICANE RR w kolorze Frozen Gold. Te niezwykle lekkie felgi z podwójnymi ramionami mają wymiary 9 x 21 i 10,5 x 21 cali i są wyposażone w opony Michelin o rozmiarze 285/30 i 295/30.

Ciekawa maska silnika

Kolejnym atutem jest maska ​​GP-VENTURI RR. To nie tylko ulepszenie estetyczne, ale także funkcjonalne. Dzięki technologii Dynamic Venting z dyszami Venturiego zapewnia ona systematyczne zarządzanie przepływem powietrza i znacząco poprawia parametry termiczne pod maską.

Nie tylko docisk

W tylnej części pojazdu, skrzydło GP-DYNAMIC Wing RR dodaje kolejny wizualny i funkcjonalny akcent, zapewniając też większą siłę docisku i lepszą stabilność. Oczywiście oba elementy aerodynamiczne GP są wykonane z włókna węglowego.

Fot. G-Power

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Podciągał się na drzwiach Bugatti Chirona. Czy wytrzymały?

Kiedy masz dużo pieniędzy, ale brakuje Ci "fejmu" wystarczy zaparkować obrzydliwie drogie auto na molo, a potem podciągać się na drzwiach i sprawdzić czy wytrzymają. Bogaci ludzie mają czasami dziwne pomysły.  Niektórzy lubią publicznie podpalać drogie samochody, inni pędzić po publicznej drodze ponad 400 km/h, a jeszcze inni robić takie sztuczki, jak Christoph Zitzmann poniżej.…

VW T-Roc Cabriolet trafia do produkcji – AKTUALNOŚCI

Produkcja nowego Volkswagena T-Roc Cabriolet rozpoczyna się w fabryce w Osnabrück. T-Roc Cabriolet to wariant udanego crossovera T-Roc , który został dodany do portfolio produktów marki Volkswagen w listopadzie 2017 r. Nowy kabriolet z genami SUV oferuje podwyższoną pozycję siedzącą i wysoki poziom funkcjonalności oraz składany miękki dach. Oprócz T-Roc Cabriolet zakład w Osnabrück produkuje…