G-POWER BMW M3. Ile mocy to zbyt wiele? - TUNING - Trends Magazines

G-POWER BMW M3. Ile mocy to zbyt wiele? – TUNING

leib-bmw-m3-tuning

BMW M3 jest ulubieńcem firm tuningowych. Specjaliści od modyfikacji bardzo chętnie uwalniają rezerwy mocy, które tkwią w wolnossącym silniku 4.0 V8.

leib-bmw-m3-tuning

Przepisów na podkręcenie jednostki S65B40 nie brakuje. Najbardziej spektakularne efekty przynosi zastosowanie mechanicznego doładowania. Na taki krok zdecydowała się firma Leib Engineering, która wyposażyła M3 w kompresor G-Power SK II CS.

leib-bmw-m3-tuning

Tuner z Gießen dołożył też bardziej wydajne pompy paliwa, wtryskiwacze o wyższej przepustowości, zimne świece zapłonowe oraz zoptymalizowany układ dolotowy.

leib-bmw-m3-tuning

Mniej restrykcyjny wydech ze sportowymi katalizatorami HJS oraz przepustnicami regulującymi poziom hałasu przygotowała firma Supersprint. Efekty modyfikacji są niebagatelne. Hamownia wykazała 610 KM i 590 Nm.

leib-bmw-m3-tuning

Okiełznanie potężnej mocy ułatwia aktywne zawieszenie KW DDC. Siłę tłumienia amortyzatorów można regulować znajdującym się na tunelu środkowym przyciskiem EDC. Po odpowiednim ustawieniu elektroniki zmiana ustawień może nastąpić po wciśnięciu przycisku M na kierownicy.

leib-bmw-m3-tuning

Zmodyfikowane M3 Cabrio skutecznie kamufluje swój potencjał. Najpoważniejszą zmianą wizualną są koła w rozmiarze 9×19 oraz 10×19, które pochodzą z BMW serii 1 M Coupé.

Fot. Leib

Podobne

Tuning BMW E30 316i widok auta z boku

BMW E30 jakiego nie było. Znasz styl shakotan?

BMW E30 do driftu od początku kojarzyło mu się z niezbyt urodziwymi „potworami” z różnego rodzaju V8 pod maską i poszerzeniami w stylu GTR. Łukasz, kupując swoje E30, postanowił temu zaradzić. Trudne początki Wszystko zaczęło się wiosną 2016 roku, kiedy Łukasz wymienił swojego quada na E30. Samochód wyglądał przeciętnie – miał nowy lakier brillantrot, przyciemnione lampy i czarne nerki. Auto…

Lampy projektorowe, ksenonowe, LED i OLED czyli świetlne innowacje BMW

Przed laty wszystko było prostsze. Silniki, zawieszenia czy opony. Z biegiem czasu udoskonalono nawet reflektory pojazdów. Niegdyś kierowcom musiał wystarczyć snop generowany przez słabą żarówkę i zamontowany za nią odbłyśnik. Teraz drogę coraz częściej rozświetlają niewielkie i wydajne diody. Z PRZODU Pierwszy samochód BMW trafił na drogi w 1929 roku. Sześciowoltowe żarówki, mimo że współpracowały…