G-POWER BMW M3. Ile mocy to zbyt wiele? - TUNING - Trends Magazines

G-POWER BMW M3. Ile mocy to zbyt wiele? – TUNING

leib-bmw-m3-tuning

BMW M3 jest ulubieńcem firm tuningowych. Specjaliści od modyfikacji bardzo chętnie uwalniają rezerwy mocy, które tkwią w wolnossącym silniku 4.0 V8.

leib-bmw-m3-tuning

Przepisów na podkręcenie jednostki S65B40 nie brakuje. Najbardziej spektakularne efekty przynosi zastosowanie mechanicznego doładowania. Na taki krok zdecydowała się firma Leib Engineering, która wyposażyła M3 w kompresor G-Power SK II CS.

leib-bmw-m3-tuning

Tuner z Gießen dołożył też bardziej wydajne pompy paliwa, wtryskiwacze o wyższej przepustowości, zimne świece zapłonowe oraz zoptymalizowany układ dolotowy.

leib-bmw-m3-tuning

Mniej restrykcyjny wydech ze sportowymi katalizatorami HJS oraz przepustnicami regulującymi poziom hałasu przygotowała firma Supersprint. Efekty modyfikacji są niebagatelne. Hamownia wykazała 610 KM i 590 Nm.

leib-bmw-m3-tuning

Okiełznanie potężnej mocy ułatwia aktywne zawieszenie KW DDC. Siłę tłumienia amortyzatorów można regulować znajdującym się na tunelu środkowym przyciskiem EDC. Po odpowiednim ustawieniu elektroniki zmiana ustawień może nastąpić po wciśnięciu przycisku M na kierownicy.

leib-bmw-m3-tuning

Zmodyfikowane M3 Cabrio skutecznie kamufluje swój potencjał. Najpoważniejszą zmianą wizualną są koła w rozmiarze 9×19 oraz 10×19, które pochodzą z BMW serii 1 M Coupé.

Fot. Leib

Podobne

Wypadek na A1. Jest decyzja sądu w sprawie Sebastiana M.

Tragicznym wypadkiem na autostradzie A1 żyła cała Polska. Sebastian M. - podejrzany o spowodowanie wypadku, w którym zginęła trzyosobowa rodzina, uciekł do Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Jego obrońcy żądali listu żelaznego. Teraz jest decyzja w tej sprawie.  Obrońcy podejrzanego Sebastiana M, kierowcy mocno przerobionego BMW, który spowodował wypadek na autostradzie A1 wnioskowali o uzyskanie listu żelaznego.…

BMW E30 M3 Evo II by Schmiedmann

E30 M3 Evo II- jak można odnowić cenne auto?

Samochody z kierownicą po prawej stronie nie mają zbyt wysokich notowań. Reguła nie dotyczy jednak BMW E30 w wersji M3 Evolution II. Nawet zaniedbany anglik jest cenny. Taki właśnie egzemplarz został przywieziony do duńskiej miejscowości Odense. Specjaliści z firmy Schmiedmann zostali poproszeni o przywrócenie BMW dawnej świetności. Auto znów miało wyglądać i jeździć jak nowe.…