Finał konkursu - oto zwycięzcy! - Trends Magazines

Finał konkursu – oto zwycięzcy!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Dobiegł końca nasz KONKURS – „Pokaż swoje BMW”. Po kilku tygodniach i wielu dyskusjach wyłoniliśmy zwycięzców. Za chwilę przedstawimy pierwszego z laureatów.

Z przyjemnością mogę Was poinformować, że z roku na rok poziom zgłaszanych do „BMW TRENDS” aut jest coraz wyższy. To, co robicie ze swoimi bawarkami, jak je dopieszczacie – nie tylko wizualnie – robi wrażenie nie tylko na nas. Dlatego wybór pierwszej trójki był naprawdę bardzo trudny.

Każdy ze zgłoszonych samochodów miał swoich fanów wśród was, ale też przedstawicieli redakcji „BMW TRENDS”. Wszystkim należą się brawa za odwagę, pasję i pomysłowość.

W związku z tym postanowiłem, jako redaktor naczelny każdemu uczestnikowi z finałowej „10” ufundować roczną (na 2022 rok) prenumeratę „BMW TRENDS”.

Jeszcze raz dziękuje za udział, Wasze głosy i komentarze.

Jeśli macie uwagi lub propozycje dot. kolejnych konkursów, treści magazynu „BMW TRENDS”, naszej strony lub fanpage – proszę przysyłajcie na adres redakcja@trends.com.pl

Czas na ZWYCIĘZCÓW!

III miejsce zajęło BMW E36 – zdjęcie nr 1.  

Jak to określiła jedna z komentujących osób  „Landryna nie ma sobie równych. Zarówno ona jak i właścicielka to klasa sama w sobie!”.  My możemy dodać, że w tym wypadku dbałość o auto, to nie tylko męska rzecz…

Gratulujemy!

Ryszard Turski
Redaktor Naczelny
BMW TRENDS

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Fotoreportaż z Carslovers, zobacz zdjęcia!

8 sierpnia w Ciechanowie odbył się organizowany przez Carslovers zlot fanów tuningu. Na olbrzymim, specjalnie przygotowanym placu zjawiły się setki nietuzinkowych aut. Oczywiście nie mogło nas tam zabraknąć!Relacja ukaże się w najnowszym wrześniowym wydaniu BMW i VW Trends. Zobaczcie zdjęcia z wydarzenia: 

Test BMW M4 Competition Package. Jeszcze szybsze M?

BMW M4 nie miało łatwego debiutu. Musiało zmierzyć się ze sceptycznym nastawieniem fanów marki. Wiadomość o umieszczeniu pod maską sześciocylindrowego silnika o pojemności trzech litrów z podwójnym turbodoładowaniem była dużym rozczarowaniem. Emka z turbo? Tego jeszcze w historii marki nie było. Kultowe M od początku słynęło z imponującej mocy, generowanej przez wolnossący motor. Jednak i…