Film BMW "The Calm" - Trends Magazines

Film BMW „The Calm”

BMW swego czasu produkowało krótkie filmy, tworzone przez znanych holywoodzkich reżyserów. Teraz wracają do tej serii z nowym filmem „The Calm”. 

Parę ładnych lat temu mogliśmy oglądać serię krótkich filmów akcji z Clivem Owenem w roli głównej. Występował on m.in jako szofer Madonny. Teraz BMW pochwaliło się nowym filmem z Umą Thurman oraz Pom Klementieff – wszystko z okazji festiwalu w Cannes. 

„The Calm” to krótkometrażowy film, stworzony przez BMW Films. Akcja rozgrywa się wokół nowego i7 M70 xDrive, czyli flagowego elektryka z Monachium. W produkcji występują Pom Klementieff (seria Strażnicy Galaktyki) i Uma Thurman (seria Kill Bill).

Oprócz Josepha Kosinskiego („Top Gun: Maverick”) w roli producenta wykonawczego i Sama Hargrave (Marvel Cinematic Universe) na fotelu reżysera, przy filmie pracował jeszcze Hans Zimmer, kompozytor, zdobywca między innymi dwóch Oscarów. Znany artysta współpracował już wcześniej z BMW, tworząc dźwięki w elektrycznych modelach bawarskiej marki.

W filmie Pom Klementieff i Uma Thurman grają dwie tajne agentki, które niezależnie od siebie zostają wezwane na spotkanie w Cannes. Ale najpierw muszą stawić czoło tajemniczym przeciwnikom. Całość możecie zobaczyć na filmiku poniżej.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

BMW M3 akcesoria

Standardowe M3/M4 do dla Ciebie za mało? BMW przygotowało ofertę akcesoriów M

Dla BMW M3 Limuzyna i nowego BMW M4 Coupé, w chwili ich debiutu rynkowego w marcu przyszłego roku dostępna będzie szeroka gama akcesoriów M Performance Parts. Pozwalają one na efektowną indywidualizację ich wyrazistej stylistyki i dalsze zwiększenie dynamiki jazdy. Akcesoria zostały opracowane we współpracy z BMW M GmbH w oparciu o doświadczenie zdobyte na światowych torach wyścigowych oraz bogatą…

BMW X6 Trophy Truck. Ekstremalny SUV do jazdy po pustyni i wydmach

Kalifornijska firma All German Motorsports jest wyspecjalizowanym dystrybutorem akcesoriów do wyczynowych samochodów terenowych. Jak wypromować swoje usługi? Recepta była tylko jedna – obecnością wśród potencjalnych klientów. W tym celu AGM postanowiło zbudować pustynną rajdówkę. Aby zaistnieć w roli nośnika reklamowego, musiała być nad wyraz oryginalna i rzucać się w oczy. Zobowiązywała też nazwa firmy. Podjęto…