Elektryczny Golf 2 GTI - Trends Magazines

Elektryczny Golf 2 GTI

eDub jest brytyjską firmą specjalizującą się w przebudowie klasyków na auta elektryczne. W ofercie firmy znaleźć można zarówno uniwersalne moduły do przeróbek, jak i gotowe, dedykowane zestawy przeznaczone do konkretnych modeli. Najbardziej znanym w ofercie firmy, jest zestaw do przebudowy Volkswagena T1 i T2 Camper Vana. Taka przebudowa ma zresztą spory sens – zamiast niezbyt żwawego i problematycznego w obsłudze boksera otrzymujemy dysponujący mocą około 120 KM napęd elektryczny pozwalający na pokonanie kilkuset kilometrów na ładowaniu idealny do auta na weekendowe wypady.

Inaczej sprawa wygląda jednak w przypadku zaprezentowanego niedawno zestawu do Golfa 2 GTI. Cała oferta prezentuje się całkiem nieźle – moc 162KM, 270km zasięgu i 80% naładowania baterii w godzinę. Jest również opcja zmiany oprogramowania i podniesienia mocy do 270KM (w tym przypadku producent zaleca jednak solidną przebudowę zawieszenia i hamulców).

Problemem jest jednak cena – równowartość 300 tys. zł i to bez wliczania w to kosztu samego pojazdu – dawcy.

To kwota za która można kupić przynajmniej kilka absolutnie idealnych egzemplarzy GTI (albo dwie sztuki nowego eGolfa). Do tego druga generacja Golfa GTI nadal jest całkiem przyjemna w użytkowaniu i nie pozostawia wiele do życzenia w kwestii osiągów czy kultury użytkowania ze standardowym silnikiem.

Podobne

Wooden tray of coffee and candles with flowers on bed

Warto kupować pościel od polskich producentów?

W latach dziewięćdziesiątych zaczęła się moda na wszystko, co zagraniczne. Nie ma się co dziwić. Polacy byli zmęczeni codzienną, szarą rzeczywistością poprzednich lat, a zachód był kolorowy i atrakcyjny. Jednak z biegiem czasu, polski rynek zaczęły zalewać nie tylko produkty z europejskich, ale przede wszystkim z azjatyckich krajów, które w większości przypadków charakteryzowały się niską…

Używany Volkswagen Tiguan (2007-2015). Solidny i praktyczny SUV

Używany Volkswagen Tiguan jest poszukiwanym i cenionym modelem na rynku wtórnym. Nic dziwnego, w końcu to model rodzinny, przestronny, solidny i bezpieczny. Czy ma też wady? Volkswagen ruszył na podbój segmentu SUV-ów wcześnie, bo już w 2002 roku. Wówczas zadebiutował skomplikowany technicznie, mocny i drogi Touareg. W kolejnych latach koncern skupił się na rozwoju klasycznych…