E36 Turbo kontra R35 GTR - Trends Magazines

E36 Turbo kontra R35 GTR

Zobaczcie jak Nissan R35 GTR staje do wyścigu z BMW E36 Turbo. Najlepsze? Chyba mina kierowcy GTR’a! Aha, i nie ma sensu przewijać, bo Dyno i Onboard z tej „kupety” są równie dobre.

E36 Turbo

Co wiemy o tym BMW? Pod maską jest silnik M52B28 z kutymi tłokami i korbowodami. Są też wałki rozrządu z silnika E36 M3. Dodatkowe powietrze dostarcza turbina Precision Turbo PT6262 napędzana spalinami przez 3.5 calowy down pipe. Układ wtryskowy jest bardziej wydajny i czerpie paliwo ze specjalnego baku najprawdopodobniej w bagażniku. Silnik został wysterowany przy użyciu komputera AEM Infinity. Moc? Nie znamy dokładnej liczby, ale żeby walczyć z GTR R35 i osiągać takie rezultaty, to potrzeba min. 600 KM…

11’s

Jeszcze jedno, jak będziecie oglądali pierwsze ujęcie z wnętrza BMW (to nagrane w pionie) zwróćcie uwagę na ślady opon pozostawione na drodze wcześniej. Mam nadzieję, ze to wyszło spod kół tego E36!

https://youtu.be/hArz1pm98mQ

Podobne

Continental wprowadza 7 lat gwarancji na opony od daty zakupu- RYNEK

  Continental wydłużył w Polsce okres gwarancyjny na opony do samochodów osobowych i dostawczych do 7 lat od daty zakupu  Według badań Continental, aż 44% kierowców wskazało datę zakupu jako początek gwarancji. Jednocześnie, najwięcej kierujących uważa, że w przypadku opon okres gwarancyjny wynosi dwa (24% ankietowanych) lub trzy lata (11%), czyli tyle, ile zazwyczaj oferuje…

Hamulce do BMW cz. III – docieranie

Kierowcy z doświadczeniem w sporcie motorowym wiedzą, że sztuką nie jest nabranie prędkości, tylko jej skuteczne wytracenie. Kluczową rolę w tym procesie odgrywają tarcze i klocki hamulcowe. Poprzednio pisaliśmy o wymaganiach jakie są stawiane hamulcom, na co zwracać uwagę i gdzie szukać dobrych produktów, pisaliśmy o  korozji i warstwie ochronnej. Teraz czas na  docieranie klocków i tarcz, o czym opowie…