E36 Turbo kontra R35 GTR - Trends Magazines

E36 Turbo kontra R35 GTR

Zobaczcie jak Nissan R35 GTR staje do wyścigu z BMW E36 Turbo. Najlepsze? Chyba mina kierowcy GTR’a! Aha, i nie ma sensu przewijać, bo Dyno i Onboard z tej „kupety” są równie dobre.

E36 Turbo

Co wiemy o tym BMW? Pod maską jest silnik M52B28 z kutymi tłokami i korbowodami. Są też wałki rozrządu z silnika E36 M3. Dodatkowe powietrze dostarcza turbina Precision Turbo PT6262 napędzana spalinami przez 3.5 calowy down pipe. Układ wtryskowy jest bardziej wydajny i czerpie paliwo ze specjalnego baku najprawdopodobniej w bagażniku. Silnik został wysterowany przy użyciu komputera AEM Infinity. Moc? Nie znamy dokładnej liczby, ale żeby walczyć z GTR R35 i osiągać takie rezultaty, to potrzeba min. 600 KM…

11’s

Jeszcze jedno, jak będziecie oglądali pierwsze ujęcie z wnętrza BMW (to nagrane w pionie) zwróćcie uwagę na ślady opon pozostawione na drodze wcześniej. Mam nadzieję, ze to wyszło spod kół tego E36!

https://youtu.be/hArz1pm98mQ

Podobne

VW ID.4 tył bok

Elektryczny SUV staje się rzeczywistością. Volkswagen rozpoczyna produkcję ID.4

Powiększa się rodzina modeli ID. – właśnie rozpoczęła się seryjna produkcja ID.4, pierwszego SUV-a Volkswagena wyposażonego wyłącznie w elektryczny napęd. ID.4, podobnie jak ID.3, jest produkowany i dostarczany klientom jako auto neutralne pod względem emisji dwutlenku węgla. Kiedy premiera? Światowa premiera ID.4 odbędzie się pod koniec września, a auto zostanie wprowadzone do sprzedaży w Polsce…

Prototyp BMW, który wyprzedził epokę

Rekreacyjny charakter, zwiększony prześwit, 170-konny silnik, lekkie poszycie z tworzyw sztucznych i odporny na skręcanie szkielet ze stali. Wszystko to sprawiało, że prototyp BMW Z1 Coupé zdecydowanie wyprzedzał swoją epokę. W drugiej połowie 1985 roku ruszyły prace nad BMW Z1 – roadsterem ze 170-konnym silnikiem 2.5 R6, stalowym szkieletem nadwozia oraz wykonanym z tworzywa poszyciem,…