E36 Turbo kontra R35 GTR - Trends Magazines

E36 Turbo kontra R35 GTR

Zobaczcie jak Nissan R35 GTR staje do wyścigu z BMW E36 Turbo. Najlepsze? Chyba mina kierowcy GTR’a! Aha, i nie ma sensu przewijać, bo Dyno i Onboard z tej „kupety” są równie dobre.

E36 Turbo

Co wiemy o tym BMW? Pod maską jest silnik M52B28 z kutymi tłokami i korbowodami. Są też wałki rozrządu z silnika E36 M3. Dodatkowe powietrze dostarcza turbina Precision Turbo PT6262 napędzana spalinami przez 3.5 calowy down pipe. Układ wtryskowy jest bardziej wydajny i czerpie paliwo ze specjalnego baku najprawdopodobniej w bagażniku. Silnik został wysterowany przy użyciu komputera AEM Infinity. Moc? Nie znamy dokładnej liczby, ale żeby walczyć z GTR R35 i osiągać takie rezultaty, to potrzeba min. 600 KM…

11’s

Jeszcze jedno, jak będziecie oglądali pierwsze ujęcie z wnętrza BMW (to nagrane w pionie) zwróćcie uwagę na ślady opon pozostawione na drodze wcześniej. Mam nadzieję, ze to wyszło spod kół tego E36!

https://youtu.be/hArz1pm98mQ

Podobne

BMW-02-Reminiscence-Concept-by-David-Obendorfer

BMW Neue Klasse XXI wieku

W 1972 r. BMW zaprezentowało na Igrzyskach Olimpijskich w Monachium 1602 Elektro-Antrieb. Było to całkowicie elektryczne BMW. A co, gdyby Bawarczycy chcieli zbudować współczesnego następcę tego konceptu? Projektant David Obendorfer, który od lat zachwyca nas wieloma koncepcjami w stylu retro, podjął się tego zadania. Jego koncepcja BMW 02 Reminiscence stanowi hołd dla pierwszego projektu, jednocześnie wprowadzając…

BMW podaje nieprawdziwe dane techniczne? Nowe XM odwiedziło hamownię

BMW okrzyknęło model XM najmocniejszym BMW w historii marki. Faktycznie 653 KM i 800 Nm robi wrażenie, ale okazuje się, że te wartości są nieprawdziwe.  Nowe BMW XM to nie tylko najmocniejszy model w historii, ale prawdopodobnie też najcięższy - waży ponad 2700 kg. Astronomiczne wartości postanowiono sprawdzić na hamowni. Wynik? Wartości są zaniżone, co…