E30 z M52B28 do zabawy- GIEŁDA - Trends Magazines

E30 z M52B28 do zabawy- GIEŁDA

Za niecałe 40 tys. PLN możecie aktualnie nabyć to czarne E30, które zdaje się być świetnie i starannie przygotowane do sportu. Lista wyposażenia i dokonanych zmian jest imponująca, a decyzje podjęte przez „budowniczych” bardzo do nas trafiają. M52B28 o mocy 230KM w aucie, które waży 950 KG i ma przełożenie 3.46 z pewnością pozwoli na szybką jazdę. Taki silnik powinien też być niezawodny. Konkurencyjność takiego auta zależy oczywiście od tego, z kim stanie w szranki, ale naszym zdaniem to auto odpowiednie kogoś, kto ma już BMW E30 M3. Obserwujemy, co dzieje się z cenami typoszeregu E30, a w szczególności M3. E30 M3 bardzo słusznie stało się kolekcjonerskim, bardzo drogim autem. Zamiast ryzykować ostrą jazdę oryginałem, może warto nabyć drugie- właśnie takie, przygotowane do zabawy?

OGŁOSZENIE BMW E30 M52B28 SPORT

 

Specyfikacja z ogłoszenia:

Nadwozie:
– Bez rdzy, bezwypadkowe, oryginalny kolor
– Drzwi z laminatu, zamontowane i pomalowane jak seryjne, dodatkowo oryginalne z kompletem zawiasów
– Maska, błotniki, zderzaki z laminatu, pomalowane i zamontowane na zapinkach, dodatkowo komplet oryginalnych części
– Szyby poliwęglan, zamontowane zgodnie z załącznikiem J. FIA
– Regulowany spoiler od M3 E30 (kopia)
– Zapinki w wymaganych miejscach
– Usunięty szyberdach
– Bezpieczny zbiornik paliwa, dwie pompy paliwa
– Podłoga / progi w stanie idealnym
– Waga około 950 KG

Wnętrze:
– Klatka zgodna z załącznikiem J. FIA
– Fotel Bimarco Futura z aktualną homologacją FIA
– Mocowania zgodne z załącznikiem J FIA
– Pasy RRS z aktualną homologacją FIA
– Kierownica RRS zamszowa wraz z dedykowaną nabą
– Centralny wyłącznik prądu
– Wnętrze bardzo ładne, pomalowane, czyste i zadbane
– Flokowana deska rozdzielcza
– Kuwety laminatowe dla kierowcy i pasażera
– Lekka nagrzewnica (3kg) podłączona w miejsce seryjnej z seryjnym sterowaniem

Silnik:
– Silnik w idealnym stanie M52B28 z jednym vanosem
– Założone ostre wałki z M50B25
– Kolektor dolotowy z M50B25
– Silnik wystrojony na komputerze zmodyfikowanym przez MTUNE
– Dedykowany wydech i dolot
– Modyfikacje dały wynik blisko 230KM (wykres do wglądu)
– Świeży olej 10W60 MOTUL
– Sprzęgło SACHS w stanie idealnym
– Duża chłodnica, elektryczny wiatrak sterowany komputerem na desce

Napęd:
– Szpera na DUŻEJ głowie, zacieśniona do 40%, przełożenie 3.46, po rewizji
– Skrzynia 5 biegów z E46
– Short shifter od SWAGIER

Zawieszenie:
– GAZ GOLD w stanie idealnym po rewizji pareset kilometrów temu
– Stabilizatory HR
– Komplet poliuretanów
– Poduszki pod skrzynią metalowe
– AZEV A + Federal FZ
– Opcjonalnie oryginalne BBS z RSRem lub MOMO z R1R

Podobne

MINI John Cooper Works Rally Plus

Nowy rajdowy „potwór” Hołka

Zespół X-raid zaprezentował wczoraj MINI John Cooper Works Rally Plus - samochód kategorii T1+, w którym  Krzysztof Hołowczyc z Łukaszem Kurzeją rozpoczną rywalizację w Pucharze Świata już na początku lutego w rajdzie Saudi Baja. Konstruktorom nowego MINI przyświecał bardzo ważny cel - znacząca redukcja CO2 dzięki zastosowaniu innowacyjnego paliwa HVO. Nawet 90 proc. mniej emisji…

Tuning BMW E36 widok z tyłu

Wyjątkowe BMW E36 o „smaku” Jägermeister

Daniel, znany forumowiczom internetowych fanklubów BMW jako „Cichondo”, zaczął pracę nad swym E36 od przyklejenia na przedniej szybie napisu Jägermeister. Do produkcji tego znanego likieru wykorzystuje się aż 56 ziół i przypraw korzennych, stąd jego wyjątkowy smak. Mając to na względzie, do tuningu swojego auta Daniel także starannie dobierał składniki. To coupé w kolorze Cosmosschwarz…