E30 z M52B28 do zabawy- GIEŁDA - Trends Magazines

E30 z M52B28 do zabawy- GIEŁDA

Za niecałe 40 tys. PLN możecie aktualnie nabyć to czarne E30, które zdaje się być świetnie i starannie przygotowane do sportu. Lista wyposażenia i dokonanych zmian jest imponująca, a decyzje podjęte przez „budowniczych” bardzo do nas trafiają. M52B28 o mocy 230KM w aucie, które waży 950 KG i ma przełożenie 3.46 z pewnością pozwoli na szybką jazdę. Taki silnik powinien też być niezawodny. Konkurencyjność takiego auta zależy oczywiście od tego, z kim stanie w szranki, ale naszym zdaniem to auto odpowiednie kogoś, kto ma już BMW E30 M3. Obserwujemy, co dzieje się z cenami typoszeregu E30, a w szczególności M3. E30 M3 bardzo słusznie stało się kolekcjonerskim, bardzo drogim autem. Zamiast ryzykować ostrą jazdę oryginałem, może warto nabyć drugie- właśnie takie, przygotowane do zabawy?

OGŁOSZENIE BMW E30 M52B28 SPORT

 

Specyfikacja z ogłoszenia:

Nadwozie:
– Bez rdzy, bezwypadkowe, oryginalny kolor
– Drzwi z laminatu, zamontowane i pomalowane jak seryjne, dodatkowo oryginalne z kompletem zawiasów
– Maska, błotniki, zderzaki z laminatu, pomalowane i zamontowane na zapinkach, dodatkowo komplet oryginalnych części
– Szyby poliwęglan, zamontowane zgodnie z załącznikiem J. FIA
– Regulowany spoiler od M3 E30 (kopia)
– Zapinki w wymaganych miejscach
– Usunięty szyberdach
– Bezpieczny zbiornik paliwa, dwie pompy paliwa
– Podłoga / progi w stanie idealnym
– Waga około 950 KG

Wnętrze:
– Klatka zgodna z załącznikiem J. FIA
– Fotel Bimarco Futura z aktualną homologacją FIA
– Mocowania zgodne z załącznikiem J FIA
– Pasy RRS z aktualną homologacją FIA
– Kierownica RRS zamszowa wraz z dedykowaną nabą
– Centralny wyłącznik prądu
– Wnętrze bardzo ładne, pomalowane, czyste i zadbane
– Flokowana deska rozdzielcza
– Kuwety laminatowe dla kierowcy i pasażera
– Lekka nagrzewnica (3kg) podłączona w miejsce seryjnej z seryjnym sterowaniem

Silnik:
– Silnik w idealnym stanie M52B28 z jednym vanosem
– Założone ostre wałki z M50B25
– Kolektor dolotowy z M50B25
– Silnik wystrojony na komputerze zmodyfikowanym przez MTUNE
– Dedykowany wydech i dolot
– Modyfikacje dały wynik blisko 230KM (wykres do wglądu)
– Świeży olej 10W60 MOTUL
– Sprzęgło SACHS w stanie idealnym
– Duża chłodnica, elektryczny wiatrak sterowany komputerem na desce

Napęd:
– Szpera na DUŻEJ głowie, zacieśniona do 40%, przełożenie 3.46, po rewizji
– Skrzynia 5 biegów z E46
– Short shifter od SWAGIER

Zawieszenie:
– GAZ GOLD w stanie idealnym po rewizji pareset kilometrów temu
– Stabilizatory HR
– Komplet poliuretanów
– Poduszki pod skrzynią metalowe
– AZEV A + Federal FZ
– Opcjonalnie oryginalne BBS z RSRem lub MOMO z R1R

Podobne

Tuningowe atrakcje Tokio. Było na czym oko zawiesić I Tokyo Auto Salon

Pierwszą pozycją w kalendarzu tuningowych imprez od lat jest Tokyo Auto Salon.  Tegoroczna edycja zaskoczyła frekwencją. Po raz trzeci z rzędu przekroczyła ona próg 300 tysięcy. Dla porównania dodajmy, że Essen Motor Show odwiedza ok. 360 tys. osób. Lokalny rynek jest zdominowany przez samochody rodzimej produkcji, które są dopasowane do oczekiwań japońskich klientów, a części…

#Klasykiempomiescie, czyli nowa formuła spotkań miłośników motoryzacji, cz. II

Znamy już termin kolejnej edycji #klasykiempomiescie - WTC - Watch This Car wraz z Giełdą Klasyków oraz Car spotted: Wielkopolska zapraszają miłośników klasycznej motoryzacji na przejażdżkę po poznańskich uliczkach, w dniu 27 czerwca o godz. 12.  Na czym polega to wydarzenie opisywaliśmy w poprzednim artykule, gdzie przeprowadziliśmy wywiad z WTC Watch This Car - pomysłodawcą…