E30 z M52B28 do zabawy- GIEŁDA - Trends Magazines

E30 z M52B28 do zabawy- GIEŁDA

Za niecałe 40 tys. PLN możecie aktualnie nabyć to czarne E30, które zdaje się być świetnie i starannie przygotowane do sportu. Lista wyposażenia i dokonanych zmian jest imponująca, a decyzje podjęte przez „budowniczych” bardzo do nas trafiają. M52B28 o mocy 230KM w aucie, które waży 950 KG i ma przełożenie 3.46 z pewnością pozwoli na szybką jazdę. Taki silnik powinien też być niezawodny. Konkurencyjność takiego auta zależy oczywiście od tego, z kim stanie w szranki, ale naszym zdaniem to auto odpowiednie kogoś, kto ma już BMW E30 M3. Obserwujemy, co dzieje się z cenami typoszeregu E30, a w szczególności M3. E30 M3 bardzo słusznie stało się kolekcjonerskim, bardzo drogim autem. Zamiast ryzykować ostrą jazdę oryginałem, może warto nabyć drugie- właśnie takie, przygotowane do zabawy?

OGŁOSZENIE BMW E30 M52B28 SPORT

 

Specyfikacja z ogłoszenia:

Nadwozie:
– Bez rdzy, bezwypadkowe, oryginalny kolor
– Drzwi z laminatu, zamontowane i pomalowane jak seryjne, dodatkowo oryginalne z kompletem zawiasów
– Maska, błotniki, zderzaki z laminatu, pomalowane i zamontowane na zapinkach, dodatkowo komplet oryginalnych części
– Szyby poliwęglan, zamontowane zgodnie z załącznikiem J. FIA
– Regulowany spoiler od M3 E30 (kopia)
– Zapinki w wymaganych miejscach
– Usunięty szyberdach
– Bezpieczny zbiornik paliwa, dwie pompy paliwa
– Podłoga / progi w stanie idealnym
– Waga około 950 KG

Wnętrze:
– Klatka zgodna z załącznikiem J. FIA
– Fotel Bimarco Futura z aktualną homologacją FIA
– Mocowania zgodne z załącznikiem J FIA
– Pasy RRS z aktualną homologacją FIA
– Kierownica RRS zamszowa wraz z dedykowaną nabą
– Centralny wyłącznik prądu
– Wnętrze bardzo ładne, pomalowane, czyste i zadbane
– Flokowana deska rozdzielcza
– Kuwety laminatowe dla kierowcy i pasażera
– Lekka nagrzewnica (3kg) podłączona w miejsce seryjnej z seryjnym sterowaniem

Silnik:
– Silnik w idealnym stanie M52B28 z jednym vanosem
– Założone ostre wałki z M50B25
– Kolektor dolotowy z M50B25
– Silnik wystrojony na komputerze zmodyfikowanym przez MTUNE
– Dedykowany wydech i dolot
– Modyfikacje dały wynik blisko 230KM (wykres do wglądu)
– Świeży olej 10W60 MOTUL
– Sprzęgło SACHS w stanie idealnym
– Duża chłodnica, elektryczny wiatrak sterowany komputerem na desce

Napęd:
– Szpera na DUŻEJ głowie, zacieśniona do 40%, przełożenie 3.46, po rewizji
– Skrzynia 5 biegów z E46
– Short shifter od SWAGIER

Zawieszenie:
– GAZ GOLD w stanie idealnym po rewizji pareset kilometrów temu
– Stabilizatory HR
– Komplet poliuretanów
– Poduszki pod skrzynią metalowe
– AZEV A + Federal FZ
– Opcjonalnie oryginalne BBS z RSRem lub MOMO z R1R

Podobne

1976 BMW 530 MLE to ojciec wszystkich BMW M5- HISTORIA

Po roku żmudnej renowacji BMW South Africa zaprezentowało swój najnowszy projekt - BMW 530 MLE. To południowoafrykańskie "M5", które nie tylko powstało długo przed E28 M5, ale też było samochodem homologacyjnym- faktycznie zbudowanym do ścigania się. Gdy BMW South Africa chciało ścigać się w połowie lat 70., firma skorzystała z pomocy słynnego kierowcy wyścigowego i…

Ci policjanci mieli typowy „Blue Monday”

W Poznaniu doszło do pościgu policyjnego BMW ze Skodą Fabią. Jak widać na zdjęciu funkcjonariusze byli zmuszeni do siłowego zatrzymania kierowcy Skody. Obydwa auta finalnie wylądowały w rowie.  Do nietypowego zatrzymania doszło w Poznaniu po pościgu za niebieską Skodą. Zaczęło się od rutynowanego zatrzymania pojazdu do kontroli. Kierowca Fabii jednak zignorował wskazanie do zatrzymania pojazdu,…