E30 z M52B28 do zabawy- GIEŁDA - Trends Magazines

E30 z M52B28 do zabawy- GIEŁDA

Za niecałe 40 tys. PLN możecie aktualnie nabyć to czarne E30, które zdaje się być świetnie i starannie przygotowane do sportu. Lista wyposażenia i dokonanych zmian jest imponująca, a decyzje podjęte przez „budowniczych” bardzo do nas trafiają. M52B28 o mocy 230KM w aucie, które waży 950 KG i ma przełożenie 3.46 z pewnością pozwoli na szybką jazdę. Taki silnik powinien też być niezawodny. Konkurencyjność takiego auta zależy oczywiście od tego, z kim stanie w szranki, ale naszym zdaniem to auto odpowiednie kogoś, kto ma już BMW E30 M3. Obserwujemy, co dzieje się z cenami typoszeregu E30, a w szczególności M3. E30 M3 bardzo słusznie stało się kolekcjonerskim, bardzo drogim autem. Zamiast ryzykować ostrą jazdę oryginałem, może warto nabyć drugie- właśnie takie, przygotowane do zabawy?

OGŁOSZENIE BMW E30 M52B28 SPORT

 

Specyfikacja z ogłoszenia:

Nadwozie:
– Bez rdzy, bezwypadkowe, oryginalny kolor
– Drzwi z laminatu, zamontowane i pomalowane jak seryjne, dodatkowo oryginalne z kompletem zawiasów
– Maska, błotniki, zderzaki z laminatu, pomalowane i zamontowane na zapinkach, dodatkowo komplet oryginalnych części
– Szyby poliwęglan, zamontowane zgodnie z załącznikiem J. FIA
– Regulowany spoiler od M3 E30 (kopia)
– Zapinki w wymaganych miejscach
– Usunięty szyberdach
– Bezpieczny zbiornik paliwa, dwie pompy paliwa
– Podłoga / progi w stanie idealnym
– Waga około 950 KG

Wnętrze:
– Klatka zgodna z załącznikiem J. FIA
– Fotel Bimarco Futura z aktualną homologacją FIA
– Mocowania zgodne z załącznikiem J FIA
– Pasy RRS z aktualną homologacją FIA
– Kierownica RRS zamszowa wraz z dedykowaną nabą
– Centralny wyłącznik prądu
– Wnętrze bardzo ładne, pomalowane, czyste i zadbane
– Flokowana deska rozdzielcza
– Kuwety laminatowe dla kierowcy i pasażera
– Lekka nagrzewnica (3kg) podłączona w miejsce seryjnej z seryjnym sterowaniem

Silnik:
– Silnik w idealnym stanie M52B28 z jednym vanosem
– Założone ostre wałki z M50B25
– Kolektor dolotowy z M50B25
– Silnik wystrojony na komputerze zmodyfikowanym przez MTUNE
– Dedykowany wydech i dolot
– Modyfikacje dały wynik blisko 230KM (wykres do wglądu)
– Świeży olej 10W60 MOTUL
– Sprzęgło SACHS w stanie idealnym
– Duża chłodnica, elektryczny wiatrak sterowany komputerem na desce

Napęd:
– Szpera na DUŻEJ głowie, zacieśniona do 40%, przełożenie 3.46, po rewizji
– Skrzynia 5 biegów z E46
– Short shifter od SWAGIER

Zawieszenie:
– GAZ GOLD w stanie idealnym po rewizji pareset kilometrów temu
– Stabilizatory HR
– Komplet poliuretanów
– Poduszki pod skrzynią metalowe
– AZEV A + Federal FZ
– Opcjonalnie oryginalne BBS z RSRem lub MOMO z R1R

Podobne

BMW 2002ti 1970 – obieżyświat

Zadbane klasyki bardzo często pełnią rolę weekendowych aut, służących do zadawania szyku podczas leniwych przejażdżek. W takiej roli idealnie sprawdza się BMW 2002ti. Paweł, właściciel opisywanego samochodu, nie zamierza jednak trzymać swojej bawarki pod kocem. Przez blisko 22 lata użytkowania pokonał nią 150 tys. km, zwiedził wiele ciekawych miejsc i ciągle mu mało! BMW 2002ti to model kultowy i dość rzadko…

BMW M2 Competition tuning 3DDesign

M2 Competition na ostro

Wprowadzając specjalne sportowe modele i uruchamiając ofertę dodatków z linii M Performance BMW chciało powalczyć trochę o pieniądze kierowców, które zdobywali dotychczas przede wszystkim niezależni tunerzy. Plan udał się, ale nie wstrząsnął rynkiem. Kolejne projekty wiodących firm tuningowych dowodzą, że każdy jest w stanie znaleźć dla siebie miejsce na rynku. Japońskie 3DDesign wzięło na warsztat BMW…