Dwa w jednym: nowy Golf Alltrack - Trends Magazines

Dwa w jednym: nowy Golf Alltrack

nowy Golf Alltrack

Zwiększony prześwit i liczne detale stylistyczne sprawiają, że Golf Alltrack nawiązuje wyglądem do samochodów uterenowionych. Takie wrażenie szczególnie potęgują nowe, masywniejsze zderzaki z przodu i z tyłu. Golf Alltrack dobrze radzi sobie z pokonywaniem nierówności w lekkim terenie i jest idealnym samochodem do holowania przyczepy, której maksymalna masa własna może wynosić do nawet 2.000 kg (ciężar hamowany, przy maksymalnym nachyleniu drogi do 12%).

Nowy Alltrack korzysta z rozwiązań technicznych Golfa ósmej generacji.

Volkswagen systematycznie rozszerza gamę modeli Golfa ósmej generacji. Do oferty dołączył własnie nowy Golf Alltrack, seryjnie wyposażony w stały napęd na cztery koła 4MOTION.
Golf Alltrack to model, który przestronność i praktyczność Golfa Varianta łączy z wyglądem i terenowymi właściwościami SUV-ów. Dlatego seryjnie jest wyposażony w układ przeniesienia napędu na cztery koła, silnik wysokoprężny o mocy 147 kW (200 KM), 7-biegową przekładnię dwusprzęgłową oraz w płytę chroniącą silnik.
nowy Golf Alltrack

Wyposażenie Golfa Alltrack

Na liście wyposażenia standardowego Golfa Alltrack znaleźć można m.in. Digital Cockpit Pro – cyfrowy, personalizowany zestaw wskaźników z komputerem pokładowym; system nawigacji Discover Media z usługą „Streaming&Internet” oraz liczne rozwiązania wpływające na bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów, w tym system Travel Assist z asystentem utrzymania toru jazdy Lane Assist, czy aktywny tempomat ACC.
nowy Golf Alltrack

TDI

Dwulitrowa jednostka napędowa TDI oferowana dla Golfa Alltrack jest teraz wyposażana w dwa umieszczone jeden za drugim katalizatory SCR z osobnymi wtryskami czynnika AdBlue (tzw. Twindosing). Pierwszy katalizator znajduje się blisko silnika, dlatego szybko uzyskuje optymalną temperaturę roboczą. Dzięki temu krótko po uruchomieniu jednostki napędowej jej spaliny są skutecznie oczyszczane; umieszczenie katalizatora blisko silnika ma również zalety podczas jazdy, w sytuacji gdy jednostka napędowa nie jest mocno obciążona. Drugi katalizator SCR znajduje się pod podłogą, a ponieważ jest oddalony od silnika spaliny przed tym katalizatorem są nawet o 100 stopni Celsjusza chłodniejsze. Drugi katalizator pracuje najefektywniej gdy jednostka napędowa jest mocno obciążona, np. podczas jazdy autostradą lub gdy pojazd ciągnie przyczepę. Tak więc – niezależnie od stopnia obciążenia silnika – jeden z dwóch katalizatorów SCR zawsze pracuje w optymalnym zakresie temperatur, by zapewnić skuteczne oczyszczanie spalin z tlenków azotu, powstają wtedy jedynie woda i azot, który jest nieszkodliwy.
nowy Golf Alltrack

Podobne

Kompresor G60 – usterki, naprawy, ceny. Poradnik kupującego VW z G40/G60

Z powodu technicznej oryginalności coraz częściej poszukiwane są używane Volkswageny z motorami G40/G60. Ich newralgicznym punktem jest kompresor. Jakie ma usterki, ile kosztują naprawy? Mechaniczne doładowanie silników benzynowych od dawna uchodzi za dość ekskluzywny sposób zwiększania mocy. Dlaczego zatem starsze modele Volkswagena wyposażone w mechaniczną sprężarkę typu G nie cieszą się dziś zbyt dobrą opinią?…

VW T1 Typ2 auto z przodu

Kultowe T1 z silnikiem z Porsche 911

Co łączy Janis Joplin, Jimi Hendriksa i VW T1? Odpowiedź jest oczywista. To symbole ruchu hipisowskiego, który dał początek wielkim przemianom obyczajowym i społecznym. Paradoksalnie, mimo że hipisi zerwali z kulturą popularną, właśnie dzięki niej ikony epoki dzieci kwiatów istnieją w powszechnej świadomości. VW T1 rocznik 1966 Prezentowane auto należy do Bartka. Wyjechało z fabryki…