Dobry i niedrogi pomysł na BMW M5 - Trends Magazines

Dobry i niedrogi pomysł na BMW M5

BMW G31 Touring tuning JMS

Ceny dodatków oferowanych w ramach akcesoriów M Performance czy wiodących tunerów potrafią przyprawiać o zawrót głowy. Kto dobrze poszuka, znajdzie zdroworozsądkowe propozycje.

Od kilku lat atrakcyjne części za rozsądne ceny oferuje niemieckie JMS Fahrzeugteile. Najnowszy zestaw przygotowano dla modelu G31, czyli piątki w wersji Touring. Stanowi on zwieńczenie oferowanego przez BMW M-pakietu. W firmie JMS zainteresowani mogą zamówić dokładkę przedniego zderzaka za 399 euro, która optycznie obniża samochód i dodaje mu bardziej sportowego charakteru. Dokładnie taki sam efekt zapewnia tylny dyfuzor (379 euro). Co ciekawe, nie jest on podcinany przez fabrykę, by klient mógł dopasować kształt dyfuzora do zamontowanego do piątki wydechu.

BMW G31 Touring tuning JMS

Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, by dopasować dyfuzor do czterech rur o średnicy 90 mm. Taką konfigurację proponuje zresztą JMS, sprzedające za 1850 euro wydech firmy Eisenmann. Kto chciałby pójść jeszcze krok dalej, może od razu zamówić efektowne 20-calowe felgi Cor.Speed Deville (449–479 euro/szt.) i obniżające nadwozie o przeszło 40 mm gwintowane zawieszenie KW Variant 3 (od 2059 euro).

Pełne doposażenie piątki w akcesoria JMS nie będzie tanie, ale efekt wydaje się tego wart. Wiele niewtajemniczonych osób z pewnością zada sobie pytanie, czy to przypadkiem nie nowe M5, a przynajmniej model z linii M Performance.

Możesz zamówić prenumeratę i być na bieżąco z nowinkami i ciekawostkami dotyczącymi BMW TUTAJ

 

Podobne

G-POWER_M2_G87 w czasie jazdy

700-konna bestia od G-Power

Przez ostatnie cztery dekady eksperci z G-POWER specjalizowali się w poprawianiu modeli BMW M i wydobywaniu z nich jeszcze więcej mocy. Teraz zaprezentowali pakiet ulepszeń dla BMW M2 (G87). Na początku tego roku G-POWER wprowadził trzypoziomowe portfolio ulepszeń dla 3-litrowego silnika twin-turbo montowanego w M2, przebijając ofertę zaprezentowanego latem ubiegłego roku modelu LCI (Life Cycle…

Dacia naśmiewa się z BMW. Drwią z podgrzewanych foteli i oto, co oferują

W Korei Południowej nie spodobał się pomysł abonamentu na podgrzewane fotele w nowych BMW. Krytykę podjęli też producenci aut, w tym Dacia.  BMW już jakiś czas temu zapowiedziało opcje subskrypcji na niektóre elementy wyposażenia dodatkowego. Bawarczycy chcieli na przykład wprowadzać miesięczne opłaty na podgrzewane fotele, uwarunkowując to tym, że wiele osób korzysta z tej funkcji…