Dobry i niedrogi pomysł na BMW M5 - Trends Magazines

Dobry i niedrogi pomysł na BMW M5

BMW G31 Touring tuning JMS

Ceny dodatków oferowanych w ramach akcesoriów M Performance czy wiodących tunerów potrafią przyprawiać o zawrót głowy. Kto dobrze poszuka, znajdzie zdroworozsądkowe propozycje.

Od kilku lat atrakcyjne części za rozsądne ceny oferuje niemieckie JMS Fahrzeugteile. Najnowszy zestaw przygotowano dla modelu G31, czyli piątki w wersji Touring. Stanowi on zwieńczenie oferowanego przez BMW M-pakietu. W firmie JMS zainteresowani mogą zamówić dokładkę przedniego zderzaka za 399 euro, która optycznie obniża samochód i dodaje mu bardziej sportowego charakteru. Dokładnie taki sam efekt zapewnia tylny dyfuzor (379 euro). Co ciekawe, nie jest on podcinany przez fabrykę, by klient mógł dopasować kształt dyfuzora do zamontowanego do piątki wydechu.

BMW G31 Touring tuning JMS

Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, by dopasować dyfuzor do czterech rur o średnicy 90 mm. Taką konfigurację proponuje zresztą JMS, sprzedające za 1850 euro wydech firmy Eisenmann. Kto chciałby pójść jeszcze krok dalej, może od razu zamówić efektowne 20-calowe felgi Cor.Speed Deville (449–479 euro/szt.) i obniżające nadwozie o przeszło 40 mm gwintowane zawieszenie KW Variant 3 (od 2059 euro).

Pełne doposażenie piątki w akcesoria JMS nie będzie tanie, ale efekt wydaje się tego wart. Wiele niewtajemniczonych osób z pewnością zada sobie pytanie, czy to przypadkiem nie nowe M5, a przynajmniej model z linii M Performance.

Możesz zamówić prenumeratę i być na bieżąco z nowinkami i ciekawostkami dotyczącymi BMW TUTAJ

 

Podobne

BMW E30: Koenig Specials sprzedaje ostatni nowy body kit – TUNING

Na stronie internetowej Koenig Specials wciąż jest na sprzedaż jeden egzemplarz szalonego body kitu do BMW E30 Coupé (LINK).  Ta niemiecka manufaktura w czasach swojej świetności nie bała się tuningować egzotyków pokroju Ferrari, a Mercedesy i BMW po modyfikacjach z Monachium do dziś robią wrażenie. Firma miała dwie specjalności. Szalone ultraszerokie body kity oraz turbodoładowania…

SUV-y BMW w terenie – X3 (E83) kontra X5 (E53)

Choć z reguły samochody tego typu w prawdziwym terenie pojawiają się rzadko, my postanowiliśmy właśnie w takich twardych warunkach sprawdzić, ile warte są modele X bawarskiej marki. Na miejsce prób wybraliśmy tor do nauki off-roadu łódzkiego Autotrapera. Każdy, kto kupuje auto z napędem na 4 koła, od razu zadaje sobie pytanie, na co będę mógł…