Czym jeździła polska mafia w latach 90-tych? - CIEKAWOSTKI - Trends Magazines

Czym jeździła polska mafia w latach 90-tych? – CIEKAWOSTKI

Z uporem maniaka wertowałem zdjęcia w poszukiwaniu ciekawych motoryzacyjnych akcentów w galerii pt.„Luksusowe życie mafijnych bossów i gangsterów w Polsce”. To opublikowana przez łódzki Express Ilustrowany seria fotografii, której źródłem jest konto facebook.com/jaroslaw.masa. Miałem nadzieję, że będę mógł zaraportować o jakimś ciekawym egzemplarzu BMW  E34, czy większego E32. Niestety zdjęcia pokazują jasno – mafia kochała Mercedesy. Zdjęcie ślubne ukazuje parę wysiadającą z flagowej limuzyny klasy S typoszeregu W140 znanej jako „bunkier”. Inne fotografie ukazują samochody C126 i C140, czyli „eski coupe”. Starszy to kultowy SEC, który do dziś uchodzi za „gangsterski”. Co ciekawe auto jest na skręcanych felgach BBS RS. Młodszy to C140– przepastna dwudrzwiowa odmiana W140 dostępna jedynie z silnikami V8 i V12. W tle widzimy też Mercedesy typoszeregów W114, W124 i pierwszą generację klasy S- W116. 

Link do całej galerii jest TUTAJ

 

Podobne

BMW 7 212 km/h radar

Fotoradary w wakacje: niechlubnym rekordzistą jest kierowca BMW

O ponad 10 tys. przypadków więcej niż rok wcześniej, a konkretnie 188 tys. przekroczeń prędkości zarejestrował od początku wakacji system fotoradarowy Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym. Rekordzista jechał BMW 7. Droga to nie tor wyścigowy Niechlubnym rekordzistą jest kierowca BMW serii 7, który w miejscowości Ligota Górna w województwie opolskim jechał z prędkością 212…

Nowy olej Shell Helix Ultra 0W

Shell, który  dostarcza swój olej m.in. zespołowi Ferrari w Formule 1, czy choćby ekipom BMW Motorsport w wyścigach DTM i Hyundai Motorsport w WRC, powiększył właśnie swoją ofertę o nowe, w pełni syntetyczne oleje silnikowe o niskiej lepkości - Shell Helix Ultra 0W. Bazując na wyścigowo-rajdowym doświadczeniu zostały one zaprojektowane tak, by zapewnić najwyższe osiągi…