Czym jeździła polska mafia w latach 90-tych? - CIEKAWOSTKI - Trends Magazines

Czym jeździła polska mafia w latach 90-tych? – CIEKAWOSTKI

Z uporem maniaka wertowałem zdjęcia w poszukiwaniu ciekawych motoryzacyjnych akcentów w galerii pt.„Luksusowe życie mafijnych bossów i gangsterów w Polsce”. To opublikowana przez łódzki Express Ilustrowany seria fotografii, której źródłem jest konto facebook.com/jaroslaw.masa. Miałem nadzieję, że będę mógł zaraportować o jakimś ciekawym egzemplarzu BMW  E34, czy większego E32. Niestety zdjęcia pokazują jasno – mafia kochała Mercedesy. Zdjęcie ślubne ukazuje parę wysiadającą z flagowej limuzyny klasy S typoszeregu W140 znanej jako „bunkier”. Inne fotografie ukazują samochody C126 i C140, czyli „eski coupe”. Starszy to kultowy SEC, który do dziś uchodzi za „gangsterski”. Co ciekawe auto jest na skręcanych felgach BBS RS. Młodszy to C140– przepastna dwudrzwiowa odmiana W140 dostępna jedynie z silnikami V8 i V12. W tle widzimy też Mercedesy typoszeregów W114, W124 i pierwszą generację klasy S- W116. 

Link do całej galerii jest TUTAJ

 

Podobne

VW Porsche 914 widok z przodu

Porsche z rodowodem VW – 914

Samochód sportowy o numerze 914 był wspólnym przedsięwzięciem Volkswagena i Porsche. Pod koniec lat 60. obie firmy potrzebowały nowych modeli. Porsche szukało zamiennika dla swojego podstawowego modelu 912 (czyli 911 z czterocylindrowym silnikiem), a Volkswagen chciał nowego sportowego coupé, które zastąpi Volkswagena Type 34 Karmann Ghia. Z potrzeby chwili W tym czasie większość prac rozwojowych Volkswagena była prowadzona przez Porsche w ramach umowy, która…

Wyrafinowany roadster BMW

Tradycja dwuosobowych kabrioletów BMW sięga aż 1936 roku i BMW 328, jednak historia modeli oznaczonych literą Z rozpoczęła się w latach osiemdziesiątych wraz z prezentacją BMW Z1.  Znakiem szczególnym tego roadstera były elektrycznie chowające się w progach drzwi oraz bardzo dobre właściwości jezdne. Obecnie koncern posiada w tym segmencie samochód typoszeregu E89, czyli drugą już…