Czym jeździła polska mafia w latach 90-tych? - CIEKAWOSTKI - Trends Magazines

Czym jeździła polska mafia w latach 90-tych? – CIEKAWOSTKI

Z uporem maniaka wertowałem zdjęcia w poszukiwaniu ciekawych motoryzacyjnych akcentów w galerii pt.„Luksusowe życie mafijnych bossów i gangsterów w Polsce”. To opublikowana przez łódzki Express Ilustrowany seria fotografii, której źródłem jest konto facebook.com/jaroslaw.masa. Miałem nadzieję, że będę mógł zaraportować o jakimś ciekawym egzemplarzu BMW  E34, czy większego E32. Niestety zdjęcia pokazują jasno – mafia kochała Mercedesy. Zdjęcie ślubne ukazuje parę wysiadającą z flagowej limuzyny klasy S typoszeregu W140 znanej jako „bunkier”. Inne fotografie ukazują samochody C126 i C140, czyli „eski coupe”. Starszy to kultowy SEC, który do dziś uchodzi za „gangsterski”. Co ciekawe auto jest na skręcanych felgach BBS RS. Młodszy to C140– przepastna dwudrzwiowa odmiana W140 dostępna jedynie z silnikami V8 i V12. W tle widzimy też Mercedesy typoszeregów W114, W124 i pierwszą generację klasy S- W116. 

Link do całej galerii jest TUTAJ

 

Podobne

Plak i papieros – oto dlaczego nie wolno ich łączyć

Sobotnie popołudnie, ot zwykły kierowca czyści kokpit swojego samochodu. Podczas używaniu kosmetyku do deski rozdzielczej postanawia zapalić papierosa. Takiego finału raczej się nie spodziewał. Jak czytamy w serwisie 24jgora.pl, w sobotę na jednej z myjni samochodowych doszło do groźnego wydarzenia. Jeden z klientów myjni postanowił spryskać kokpit aerozolem, a przy okazji zapalić sobie papierosa. Kierowca…

Manhart CP500 – prawie 500 KM w Cuprze Formentor

Już seryjna Cupra Formentor VZ5 nie narzeka na brak mocy, ale to nie znaczy, że nie może być jej więcej. Wie o tym dobrze firma Manhart, która wzięła na warsztat najmocniejszą Cuprę i zrobiła ją... jeszcze mocniejszą. Pod koniec 2021 roku Cupra wprowadziła Formentora VZ5, topowy model hiszpańskiej marki, limitowany do 7000 sztuk. Pod maską…