Czym jeździła polska mafia w latach 90-tych? - CIEKAWOSTKI - Trends Magazines

Czym jeździła polska mafia w latach 90-tych? – CIEKAWOSTKI

Z uporem maniaka wertowałem zdjęcia w poszukiwaniu ciekawych motoryzacyjnych akcentów w galerii pt.„Luksusowe życie mafijnych bossów i gangsterów w Polsce”. To opublikowana przez łódzki Express Ilustrowany seria fotografii, której źródłem jest konto facebook.com/jaroslaw.masa. Miałem nadzieję, że będę mógł zaraportować o jakimś ciekawym egzemplarzu BMW  E34, czy większego E32. Niestety zdjęcia pokazują jasno – mafia kochała Mercedesy. Zdjęcie ślubne ukazuje parę wysiadającą z flagowej limuzyny klasy S typoszeregu W140 znanej jako „bunkier”. Inne fotografie ukazują samochody C126 i C140, czyli „eski coupe”. Starszy to kultowy SEC, który do dziś uchodzi za „gangsterski”. Co ciekawe auto jest na skręcanych felgach BBS RS. Młodszy to C140– przepastna dwudrzwiowa odmiana W140 dostępna jedynie z silnikami V8 i V12. W tle widzimy też Mercedesy typoszeregów W114, W124 i pierwszą generację klasy S- W116. 

Link do całej galerii jest TUTAJ

 

Podobne

BMW M5 Touring dAHLer – na sterydach

Ostatnią rzeczą, jaką można powiedzieć o BMW M5 Touring to to, że ma mało mocy. Ale do takich właśnie wniosków doszedł szwajcarski tuner dAHLer pokazując swoją interpretację BMW M5 Touring.  To raczej Audi jest znane z produkcji mocnych kombi, ale ostatnia premiera BMW pokazała, że bawarczycy wracają do gry w tym segmencie i mają się…

Terenowa opona do BMW X5

Najnowsze BMW X5 będzie wyposażane w terenowe opony General Tire Grabber AT3 w rozmiarze 275/45 R20 110V XL, zapewniające dobrą przyczepność w terenie i bezpieczne prowadzenie na drodze. Pionier w segmencie SUV-ów stawia wyjątkowo wysokie wymagania co do jakości swoich pojazdów, dlatego też szuka do nich najlepszych komponentów. W oponie Grabber AT3 zastosowano trzy nowatorskie technologie opracowane…