Czym jeździła polska mafia w latach 90-tych? - CIEKAWOSTKI - Trends Magazines

Czym jeździła polska mafia w latach 90-tych? – CIEKAWOSTKI

Z uporem maniaka wertowałem zdjęcia w poszukiwaniu ciekawych motoryzacyjnych akcentów w galerii pt.„Luksusowe życie mafijnych bossów i gangsterów w Polsce”. To opublikowana przez łódzki Express Ilustrowany seria fotografii, której źródłem jest konto facebook.com/jaroslaw.masa. Miałem nadzieję, że będę mógł zaraportować o jakimś ciekawym egzemplarzu BMW  E34, czy większego E32. Niestety zdjęcia pokazują jasno – mafia kochała Mercedesy. Zdjęcie ślubne ukazuje parę wysiadającą z flagowej limuzyny klasy S typoszeregu W140 znanej jako „bunkier”. Inne fotografie ukazują samochody C126 i C140, czyli „eski coupe”. Starszy to kultowy SEC, który do dziś uchodzi za „gangsterski”. Co ciekawe auto jest na skręcanych felgach BBS RS. Młodszy to C140– przepastna dwudrzwiowa odmiana W140 dostępna jedynie z silnikami V8 i V12. W tle widzimy też Mercedesy typoszeregów W114, W124 i pierwszą generację klasy S- W116. 

Link do całej galerii jest TUTAJ

 

Podobne

Ten model BMW znika z rynku

BMW 6 GT był niszowym modelem w gamie. Auto bazowało na serii 7, ale wyglądem zbliżone było do "piątki". BMW jednak zdecydowało, że w nie będzie kontynuowało życia tego modelu. Premiera nowej generacji BMW Serii 5 już za nami i zdaje się, że w odświeżonej ofercie nie znajdzie się miejsca dla BMW 6 GT. Rolę…

BMW E39 kabriolet

Jedyne takie BMW E39 Landaulet; nie Baur, nie Alpina, nie M5, nie E36

Tytuł tego artykułu to oczywiście żart. Mimo to powstał, ponieważ na grupie TANIE GRUZY znaleźliśmy E39, które po prostu musimy Wam pokazać. Ten egzemplarz z dwulitrowym silnikiem pod maską przeszedł prawdziwą kurację "gruzującą".  E39 kabriolet Samochód kosztuje 1000 złotych i jest... kabrioletem. A konkretnie, to bliżej mu do konstrukcji takich firm  albo Baur lub Landaulet.…