Cupra DarkRebel wygląda jak batmobil - Trends Magazines

Cupra DarkRebel wygląda jak batmobil

Cupra DarkRebel wygląda jak pojazd czarnego charakteru, ma kompletnie bezsensowne nadwozie i wygląda jak oksymoron na kołach. Ale kogo to obchodzi! Czy tak będą wyglądały modele Cupry w przyszłości?

Tak może wyglądać samochód, stworzony tylko efektem kreatywności, niepodyktowany żadnymi normami, ani zasadami księgowości. W istocie Cupra DarkRebel powstała najpierw „wirtualnie” na podstawie 270 tys. projektów z „hiperkonfiguratora” Cupra Tribe. Swoje wprowadzili tu m.in. Alexia Putellas i Marc ter Stegen czy Daniel Brühl.

Cupra ma być marką sportową

Koncept Cupry zaprezentowany na targach IAA w Monachium pokazuje sportowe aspiracje hiszpańskiej marki. Auto jest przysadziste, ma sportowe nadwozie shooting brake, choć pomieści tylko dwie osoby. Nadwozie jest pełne ostrych linii i kształtów i ma zaledwie 1,3 m wysokości i aż 2,2 m szerokości. 

W środku DarkRebel wygląda jakby była stworzona na rynek turecki, bez zbędnego wyposażenia. To tylko pozory, bowiem wszystkie funkcje zamknięto w kilku przyciskach, a przede wszystkim w panoramicznym ekranie wtopionym w podszybie. Kabina ma także wbudowanego hologramowego asystenta. Ciekawe, czy w opcji można zamówić asystentkę… Oczywiście wszystko zostało stworzone z materiałów, na widok których uśmiechną się miłośnicy papierowych słomek i organicznego topinamburu. 

Cupra DarkRebel jest oczywiście autem elektrycznym, jednak Hiszpanie nie podali szczegółów dotyczących napędu. To nie ma do końca znaczenia, bowiem koncept pokazuje przede wszystkim wygląd i język stylistyczny, którym podążać będzie Cupra w przyszłości. Ewidentnie widać też, że Cupra aspiruje do sportowej marki grupy Volkswagena. To sensowny pomysł VW na hiszpańską markę po ogłoszeniu decyzji w sprawie Seata. Już teraz modele Cupry są nacechowane sportowo, jak chociażby nowy Leon Sportstourer, którym jeździliśmy. Jak będzie w przyszłości zobaczymy.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

BMW M5 CS vs Porsche Taycan Turbo – kto wygra pojedynek?

Elektryczna innowacja, czy tradycyjna klasyka? 625 KM z doładowanego V8, czy 680 KM z elektrycznych baterii? Odpowiedź na pytanie kto wygra ten wyścig nie jest prosta. Najlepiej obejrzeć filmik. Jak wiadomo samochody elektryczne znane są z błyskawicznego i nieprzerwanego przyspieszenia. Jeśli dodamy do tego kontrolę startu i przewagę w koniach mechanicznych zwycięzcą okazuje się Porsche…

Koniec bezczynności. Szklana Manufaktura będzie produkowała e-Golfa

W kwietniu Szklana Manufaktura w Dreźnie rozpocznie produkcję e-Golfa. Tym samym końca dobiegnie roczny okres bezczynności zakładu, który nastąpił po wycofaniu z oferty Phaetona. Przerwa w cyklu produkcyjnym nie była czasem straconym. Szklana Manufaktura została zamieniona w miejsce, w można było poznawać auta elektryczne oraz zagadnienia związane z cyfryzacją samochodów. Dzięki ponad 40 eksponatom, zwiedzający…