Ciekawa felga dla hybrydy BMW X5 xDrive45e - Trends Magazines

Ciekawa felga dla hybrydy BMW X5 xDrive45e

Gladen tuning BMW X5 xDrive45e widok z przodu

Znany tuner JMS Fahrzeugteile wraz ze specjalistami od nagłośnienia z firmy Gladen przygotowali ciekawą propozycję dla właścicieli hybrydowego SUV-a BMW X5 xDrive45e

Gladen tuning BMW X5 xDrive45e widok z boku

JMS będący dystrybutorem felg Barracuda Racing Wheels wybrał dla tego modelu BMW modny wzór o nazwie Project X w rozmiarze 10 x 22 cali.

Gladen tuning BMW X5 xDrive45e felga Barracuda Project X

Dzięki ciekawemu niebieskiemu wykończeniu nie tylko przyciągają wzrok, ale też doskonale komponują się z lakierem X5.

Gladen tuning BMW X5 xDrive45e widok z boku

Do kół wybrano opony Goodyear Eagle F1 w rozmiarze 285/35 R22. Dodatkowo do fabrycznego pneumatycznego zawieszenia  dołożono na tylnej osi przekładki H&R 22,5 milimetra z każdej strony, dzięki czemu koła idealnie wpasowują się w krawędź błotnika.

Gladen tuning BMW X5 xDrive45e felga Barracuda Project X

Jak wiemy hybrydy plug-in emitują niewielki lub prawie żaden hałas. Dlatego ważny może być system nagłaśniający uprzyjemniający podróż. Z myślą o nich zespół specjalistów Gladen zainstalował rozbudowany, wysokiej jakości system hi-fi gwarantujący pierwszorzędną jakość słuchania.

Gladen tuning BMW X5 xDrive45e widok z tyłu

Nie wiemy jeszcze ile będzie kosztował pakiet koła plus audio ale gdy tylko się dowiemy natychmiast poinformujemy.

Ciekaw jestem, jak podobają się nowe felgi Project X?

Fot. producent

Podobne

BMW i Rimac nawiązują współpracę. Niestety nie zrobią tego, co myślicie

BMW i chorwacki Rimac podpisali umowę o współpracę. Wydawałoby się, że możemy wkrótce spodziewać się supersamochodu o niebotycznych osiągach. Ale nie. Współpraca tych dwóch firm ma dotyczyć czegoś innego.   Czasami firmy motoryzacyjne łączą siły, po to aby pracować nad nową technologią. Tak było podczas "ożenku" BMW z Toyotą, gdy obydwa koncerny pracowały nad napędem…

BMW_N53_HPI_Twin_Turbo

Nowoczesny i problematyczny silnik BMW N53 – TECHNIKA

Oferowana od 2007 roku jednostka N53, czyli ostatnie pozbawione doładowania R6 BMW, ma czystsze spaliny i potrafi być oszczędna, jednak zdarzają się jej trudne do usunięcia awarie. Ostatnim klasycznym sześciocylindrowcem BMW był silnik N52 – wolnossący i z pośrednim wtryskiem paliwa. Spełnienie kolejnych norm emisji spalin, a także walka o niższe zużycie paliwa wymusiło użycie wtrysku bezpośredniego. W 2007 roku BMW…