Chcesz kupić oryginalne koła do BMW M1? Najpierw sprzedaj samochód - Trends Magazines

Chcesz kupić oryginalne koła do BMW M1? Najpierw sprzedaj samochód

W sieci pojawiło się bardzo ciekawe ogłoszenie z oryginalnymi kołami do BMW M1. Krótko mówiąc – nie jest tanio. 

Patrzysz sobie na zdjęcia i myślisz – brudne, brzydkie koła, dodatkowo zrobione gdzieś w komórce – też mi rewelacja! Jednak wprawne oko fana BMW od razu rozpozna, że to oryginalne felgi z legendarnego BMW M1. Ten model miał być przełomowy, dlatego Niemcy zwrócili się o pomoc do speców od supersamochodów – Lamborghini. Jednak z tej współpracy nic nie wyszło i BMW postanowiło stworzyć sportowy samochód z prawdziwego zdarzenia na własną rękę.

Dlaczego M1 było przełomowe? Był to pierwszy i jak do tej pory jedyny model tej marki z silnikiem umieszczonym centralnie. Pod maską pracowała jednostka M88 o pojemności 3,5 litra i mocy 277 KM. To pozwalało rozpędzić samochód do ponad 260 km/h. BMW M1 miało być produkowane masowo, ale jego produkcja zatrzymała się na zaledwie 453 egzemplarzach. 

Nowe super-BMW kosztowało ok. 85 tys. dolarów, teraz jego ceny sięgają nawet 2 mln złotych. Nic dziwnego, że same koła do tego modelu będą słono kosztować. Cena kompletu kół do BMW M1 wystawionego na ebay wynosi – uwaga – 18 700 dolarów. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

jeździk BMW

BMW KIDS: radość z jazdy dla najmłodszych

Twoja pociecha kocha BMW tak jak Ty? Dzięki BMW KIDS COLLECTION marzenie o własnym BMW staje się teraz dla najmłodszych miłośników BMW jeszcze bardziej realne. M8 czy i8? Popularny BMW BABYRACER III doczekał się elektrycznego rodzeństwa: nowy JEŹDZIK BMW M8 GTE i JEŹDZIK BMW i8 zapewniają aktywną przyjemność jazdy. Co na pokładzie? Oryginalne brzmienie silnika BMW, efekty świetlne…

Skrzynia DSG – wszystko, co chcesz o niej wiedzieć

Skrzynia DSG diametralnie zmieniła spojrzenie na automaty. Innowacyjna konstrukcja ma już kilkanaście lat i przez ten czas sprzedano już kilkadziesiąt milionów samochodów koncernu VAG z dwusprzęgłową przekładnią DSG.   Jeszcze do niedawna Europa i USA były dwoma diametralnie różnymi rynkami pod względem spojrzenia na skrzynie biegów. W Ameryce Północnej od zawsze faworyzowano przekładnie automatyczne –…