Chcesz kupić oryginalne koła do BMW M1? Najpierw sprzedaj samochód - Trends Magazines

Chcesz kupić oryginalne koła do BMW M1? Najpierw sprzedaj samochód

W sieci pojawiło się bardzo ciekawe ogłoszenie z oryginalnymi kołami do BMW M1. Krótko mówiąc – nie jest tanio. 

Patrzysz sobie na zdjęcia i myślisz – brudne, brzydkie koła, dodatkowo zrobione gdzieś w komórce – też mi rewelacja! Jednak wprawne oko fana BMW od razu rozpozna, że to oryginalne felgi z legendarnego BMW M1. Ten model miał być przełomowy, dlatego Niemcy zwrócili się o pomoc do speców od supersamochodów – Lamborghini. Jednak z tej współpracy nic nie wyszło i BMW postanowiło stworzyć sportowy samochód z prawdziwego zdarzenia na własną rękę.

Dlaczego M1 było przełomowe? Był to pierwszy i jak do tej pory jedyny model tej marki z silnikiem umieszczonym centralnie. Pod maską pracowała jednostka M88 o pojemności 3,5 litra i mocy 277 KM. To pozwalało rozpędzić samochód do ponad 260 km/h. BMW M1 miało być produkowane masowo, ale jego produkcja zatrzymała się na zaledwie 453 egzemplarzach. 

Nowe super-BMW kosztowało ok. 85 tys. dolarów, teraz jego ceny sięgają nawet 2 mln złotych. Nic dziwnego, że same koła do tego modelu będą słono kosztować. Cena kompletu kół do BMW M1 wystawionego na ebay wynosi – uwaga – 18 700 dolarów. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Kupujemy używane Lupo GTI (2000 – 2005) – Sportowy rarytas!

GTI jest najciekawszą odmianą Lupo. Zainteresowani zakupem malucha z charakterem nie powinni zwlekać. Podaż aut jest ograniczona, a ceny dobrze zachowanych egzemplarzy zaczynają rosnąć. Proste, mocne, szybkie i niesamowicie zwinne. Nieprzypadkowo uchodzi za bezpośredniego spadkobiercę kultowego Golfa I GTI. 125 KM przy masie własnej 980 kilogramów i twardym zawieszeniu zapewnia masę dobrej zabawy. Lupo prowokuje…

BMW Serii 5 E28 – kultowy rekin kończy 40 lat

Dziś to jedno z najbardziej kultowych modeli BMW. Generacja E28, czyli tzw. "rekin" kończy właśnie 40. urodziny.  E28 był to drugi, po E12 model nowej serii 5. Poprzednik był hitem - w 9 lat sprzedano prawie 700 tys. egzemplarzy i prawdopodobnie dlatego, E28 nieznacznie różniło się od poprzednika. Auto było jedynie o centymetr szersze i…