Chcesz korzystać z podgrzewanych foteli w swoim BMW? Płać abonament - Trends Magazines

Chcesz korzystać z podgrzewanych foteli w swoim BMW? Płać abonament

BMW pokazało swój najnowszy samochodowy system operacyjny. Producent przy okazji opisał przyszłość zaawansowanych technologicznie pojazdów- będziecie zszokowani.

BMW stawia na bezprzewodowe aktualizacje. Będą one odgrywać dużą rolę w posiadaniu BMW, ale co ważniejsze, użytkownicy będą musieli zapłacić za wyposażenie już zainstalowane w swoich samochodach, takie jak np. podgrzewane fotele.

Twoje BMW to tylko wersja demo

Według BMW oznacza to, że teoretycznie będziesz mógł dokupić i aktywować podgrzewanie foteli, które i tak jest już oryginalnie w samochodzie. Być może dostępne będą również inne funkcje jak  automatyczne światła drogowe- potencjalnie lista jest bardzo długa.

Jeśli będziesz mieć ochotę na nowy dźwięk silnika, będziesz mógł także kupić nowy soundtrack w katalogu IconicSounds BMW – bez wymiany tłumika. Nawet zaawansowane funkcje bezpieczeństwa, takie jak Adaptive Cruise Control (ACC), nie są z założenia wyłączone z koncepcji serwisu subskrypcyjnego.

BMW 4 2020

„BMW pay”

Ale hej, jest dobra wiadomość: możesz uzyskać okres próbny dla wielu z tych funkcji! Wygląda na to, że niektóre opcje mogą być oparte na abonamencie, ale inne mogą zostać zakupione uiszczając jednorazową opłatę. Kupowanie będzie odbywać się przez infotainment w samochodzie lub nową aplikację My BMW.

Podobne

Test BMW M235i – godny następca M3 E30

Nowoczesne samochody brną w ślepą uliczkę. Są coraz cięższe, coraz większe i coraz skuteczniej izolują kierowcę od otoczenia. Gdzież podziała się niczym niezmącona radość z jazdy? Znaleźliśmy ją w nowym M235i. BMW serii 2 Coupé zastąpiło „jedynkę” Coupé. Czy rewolucja w nazewnictwie była konieczna? Ile osób, tyle opinii. Trzeba jednak przyznać, że seria 2 prezentuje…

Tuningowe atrakcje Tokio. Było na czym oko zawiesić I Tokyo Auto Salon

Pierwszą pozycją w kalendarzu tuningowych imprez od lat jest Tokyo Auto Salon.  Tegoroczna edycja zaskoczyła frekwencją. Po raz trzeci z rzędu przekroczyła ona próg 300 tysięcy. Dla porównania dodajmy, że Essen Motor Show odwiedza ok. 360 tys. osób. Lokalny rynek jest zdominowany przez samochody rodzimej produkcji, które są dopasowane do oczekiwań japońskich klientów, a części…