Ile kosztuje elektryczny Volkswagen? Jest cennik VW ID.3 - Trends Magazines

Ile kosztuje elektryczny Volkswagen? Jest cennik VW ID.3

The new Volkswagen ID.3

ID.3 jest już dostępny do zamawiania od 155 890 zł. W późniejszym etapie do oferty dołączy ID.3 Pure, którego akumulator pozwoli na przejechanie do 330 kilometrów na jednym ładowaniu. Dostępny on będzie w cenie wynoszącej mniej niż 130.000 złotych.

Modelem ID.3 Volkswagen otwiera nowy rozdział w historii elektrycznej motoryzacji, zgodnej z zasadami zrównoważonego rozwoju. Pod nadwoziem ID.3 kryją się rozwiązania techniczne modułowej platformy podłogowej MEB przeznaczonej do budowy samochodów elektrycznych. Elektryczny silnik o mocy aż 204 KM napędza tylne koła.

Konfiguracja

Marka Volkswagen przedstawiając ofertę seryjnej wersji modelu ID.3, pozwala na skonfigurowanie samochodu poprzez stronę internetową. W chwili rozpoczęcia sprzedaży ID.3 jest dostępny w siedmiu zdefiniowanych wersjach, które zawierają wyposażenie najchętniej wybierane przez klientów. Dzięki temu wybór preferowanej wersji jest prosty, a fabryka w Zwickau może szybciej wyprodukować zamówiony egzemplarz.

ID.3 z akumulatorem o pojemności 58 kWh, który pozwala na pokonanie 426 km (wg WLTP), jest dostępny w wersjach:

  • Pro Performance za 155.890 zł,
  • Pro Performance Life za 164.490 zł,
  • Pro Performance Business za 178.190 zł,
  • Pro Performance Style za 178.990 zł,
  • Pro Performance Family za 182.890 zł.

Wersje ID.3 wyposażone w akumulator o pojemności 77 kWh, który zapewnia zasięg do 549 km (wg WLTP), to:

  • Pro S za 179.990 zł,
  • Pro S Tour za 214.490 zł.

Podczas konfiguracji modelu, w pierwszym kroku należy wybrać jedną z wymienionych powyżej, preferowaną wersję ID.3. Na kolejnym etapie zdecydować należy o kolorystyce: wnętrza (oferowane są trzy warianty) i nadwozia (dostępnych jest sześć lakierów). Po wybraniu preferowanych obręczy kół (dostępne są zarówno 18”, 19” jak i 20-calowe), klient może zdecydować się na wyposażenie opcjonalne (np. pompa ciepła, bagażnik do przewozu rowerów, kabel do ładowania Mode-2, akcesoria).

The new Volkswagen ID.3

Wyposażenie seryjne

Wyposażenie seryjne Volkswagena ID.3 w wersji podstawowej Pro Performance zawiera m. in. systemy asystujące Front Assist, Lane Assist, Traffic Sign Recognition oraz czujniki parkowania z przodu i z tyłu. Na komfort podróżowania wpłynie dostępna w standardzie klimatyzacja Climatronic z możliwościami chłodzenia wnętrza podczas postoju oraz programowania chłodzenia na określoną godzinę. Dostępny za 155 890 złotych ID.3 może ponadto pochwalić się także dostępnością zaawansowanych rozwiązań świetlnych (światła z przodu i z tyłu w technologii LED, oświetlenie ID.Light we wnętrzu, oświetlenie nastrojowe w 10 kolorach do wyboru) oraz: systemem obsługi głosowej, 10-calowym ekran dotykowy systemu infotainment i bezprzewodową łącznością czy multifunkcyjną kierownicą. Samochód w tej wersji można ładować: z mocą 100 kW prądem stałym (125 kW dla wersji Pro S)  i 11 kW prądem zmiennym.

To jeszcze nie wszystko

Docelowo oferta ID.3 obejmie pięć pakietów wyposażenia, dostępnych jako Basic lub Plus, w zależności od wersji. Są to pakiety: Design, Infotainment, Comfort, Assistance i Sport (tylko w wersji Plus). Poszczególne pakiety są elementami wyposażenia standardowego aktualnie dostępnych wersji, skonfigurowanych na akumulatorach Pro Performance i Pro S.

OFICJALNY CENNIK ID.3

Podobne

Tuning-VW-Golf-3-1.8-GL-car-audio - glosniki i wzmacinacz

VW Golf III 1,8 GL z mocnym brzmieniem audio

Golfów III generacji jeździ po drogach mnóstwo. Zazwyczaj są wyeksploatowane do granic możliwości, jednak zdarzają się również całkiem nieźle utrzymane, które po kilku odpowiednich zabiegach tuningowych z powodzeniem rywalizują nawet na niemieckich zlotach o tytuł najciekawszego auta. Niestety wyróżnić je z tłumu nie jest łatwo. Mariusz dążąc do tego celu postawił nie tylko na sprawdzone…

Dwa rekordy Guinessa w drifcie na lodzie. Nie zgadniecie jakim autem

Skoda ustanowiła dwa rekordy Guinessa w drifcie na lodzie jednocześnie. Jako narzędzie do pobicia rekordu wybrano oczywiście elektryka. Takie czasy.  Prowadzący Skodę Enyaq RS iV, Richard Meaden ustanowił nowy, oficjalny rekord, utrzymując samochód w kontrolowanym poślizgu przez ponad 15 minut i pokonując 7351 m. Tym samym pobito poprzedni rekord wynoszący 6231 m, ustanowiony w Chinach…