Byk na sterydach - Lamborghini Urus Novitec - Trends Magazines

Byk na sterydach – Lamborghini Urus Novitec

NOVITEC_Urus_31

Jeżeli jesteś posiadaczem „über-SUV’a” Lamborghini Urus, ale uważasz, że w seryjnej formie nie jest on dostatecznie wyjątkowy, to ten wpis jest właśnie dla Ciebie. Firma Novitec, znana z tuningu superaut, przygotowała zestawy modyfikacji dla tego włoskiego byka wagi ciężkiej. Oto co proponuje niemiecki tuner:

– podniesienie mocy do 575 kW / 782 KM i 1032 Nm – ECU NOVITEC N-TRONIC Plug & Play (0-100 km / h: 3,3 sek)

– pakiet poszerzeń ESTESO zoptymalizowany w tunelu aerodynamicznym, który można również zamówić w różnych wariantach z nagiego carbonu

23-calowe kute felgi (10,5 J x 23 J przód, 12,0 J x 23 tył)

– 3 wersje wydajniejszego układu wydechowego z aktywnie sterowanymi klapami wydechowymi lub bez

– moduł obniżania wysokości jazdy dla standardowego adaptacyjnego zawieszenia pneumatycznego (-25 milimetrów)


Zamów prenumeratę

Jeden komentarz

Comments are closed.

Podobne

Zawieszenia adaptacyjne. Wady, zalety, koszty napraw

Adaptacyjne zawieszenia podnoszą komfort i bezpieczeństwo jazdy, jednak po określonym przebiegu stają się problemem. I to bardzo kosztownym. Rolą amortyzatorów jest przechwycenie i rozproszenie nadmiaru energii w celu ustabilizowania nadwozia. Gdyby samochód został zawieszony wyłącznie na sprężynach, po pokonaniu każdej większej nierówności bujałby się kilkakrotnie czy wręcz dobijał tyłem nadwozia o nawierzchnię. Ze względu na…

Ozdoba AutoMuseum Volkswagena

Przed laty samochody były budowane ręcznie, powstawały w niewielkich seriach i zachwycały linią nadwozia czy wykończeniem wnętrza. Jednym z ostatnich reliktów złotej ery jest Rometsch Lawrence. Karosserie Friedrich Rometsch rozpoczęło działalność w 1924 r. Korzenie berlińskiej manufaktury sięgają jeszcze dalej – jej założyciel wraz z synem Fritzem uczył się fachu w manufakturze Erdmann & Rossi.…