Butik z oponami. Teraz w Monako - Trends Magazines

Butik z oponami. Teraz w Monako

Po opony do butiku? Tego jeszcze nie było. Tymczasem Pirelli uruchomiło najnowszy sklep P Zero World, zaledwie kilka metrów od zakrętu Portier na torze Grand Prix Monako, który samochody Formuły 1 pokonują na pierwszym biegu z prędkością 80 km/h, zanim wjadą do słynnego tunelu.

Jest to flagowy butik, który bierze swoją nazwę od opon Pirelli przeznaczonych do samochodów o najwyższych osiągach. Zarówno opony do najbardziej pożądanych samochodów drogowych na świecie, jak i te do Formuły 1 noszą nazwę P Zero, co podkreśla sportowe dziedzictwo włoskiej firmy. Nowy sklep w Monte Carlo to trzeci sklep P Zero World na świecie i drugi w Europie. Pozostałe mieszczą się w Los Angeles i Monachium.

Dla firmy Pirelli, P Zero World to przestrzeń, która jest dedykowana prestiżowym klientom – właścicielom samochodów sportowych lub luksusowych, poszukujących produktów indywidualnie projektowanych do ich samochodów. Także oferowany w P Zero World serwis odpowiada poziomowi samochodów, a całość usługi dopełnia przyjemna i stylowa aranżacja wnętrza. Każdy sklep P Zero World podkreśla cenione przez włoską markę obszary działalności, od opon Formuły 1 po zdjęcia pochodzące z kultowego kalendarza Pirelli. Firma Pirelli dostarcza oryginalne wyposażenie do większości światowych producentów samochodów luksusowych i prestiżowych, a P Zero World stanowi idealne miejsce spotkań marek, które są bardzo różne, ale mają te same najwyższe standardy w odniesieniu do jakości, elegancji i osiągów. Pirelli jest niekwestionowanym liderem w tym elitarnym sektorze, a także wyłącznym dostawcą dla kluczowych partnerów, takich jak m.in.: Lamborghini, McLaren, Dallara oraz Pagani Automobili, która znajduje się na samym szczycie najdroższych marek i jest kluczowa w korporacyjnej strategii Pirelli.

Wybór Monte Carlo jako lokalizacji trzeciego sklepu P Zero World był bardzo łatwy, ponieważ Księstwo to de facto europejska stolica sportu i luksusowych samochodów. Sklep znajduje się pod ziemią, naprzeciwko obszaru, na którym wyrasta sztuczna sześciohektarowa wyspa, dając życie zupełnie nowej pływającej dzielnicy Monaco. Innymi słowy znajduje się w samym sercu Księstwa, idealnie zlokalizowanego, aby podziwiać jedne z najbardziej imponujących samochodów na świecie. Nowy P Zero World w Monte Carlo zajmuje powierzchnię 900 metrów kwadratowych, gdzie prestiżowym klientom Pirelli dostarczane są usługi szyte na miarę. Tylko w sklepach P Zero World można zobaczyć całą gamę opon Pirelli w jednym miejscu, od produktów przeznaczonych do motorsportu, takich jak P Zero Trofeo R, po opony do motocykli, rowerów oraz specjalną ofertę opon do samochodów klasycznych – Pirelli Collezione.

Gaetano Trezza, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu w Pirelli, powiedział:  – Koncepcja P Zero World opiera się na czterech głównych elementach: produkcie, usłudze, technologii i marce: dzięki czemu Pirelli była w stanie uzyskać przewagę w sektorze usług wysokiej wartości i skonsolidować relacje z najlepszymi producentami samochodów na świecie. P Zero World reprezentuje DNA naszej firmy w maksymalnym stopniu, oferując unikalne wrażenia klientów dzięki najnowocześniejszej technologii cyfrowej. Teraz naszą pozycję na rynku podkreśla kolejny sklep firmowy w Monako. Naszym kolejnym celem po Los Angeles, Monachium i Monte Carlo, są Emiraty Arabskie, gdzie w najbliższym czasie planujemy otwarcie kolejnego P Zero World w Dubaju.

 

Matthieu Brinon, dyrektor generalny Pirelli France, dodał:  – Decyzja Pirelli o otwarciu trzeciego
P Zero World w Monaco doskonale pasuje do strategii rozwoju detalicznego Pirelli na rynku francuskim. Jest to rynek, który w ciągu ostatnich czterech lat podwoił się – coraz większą popularnością ciesza się opony o rozmiarze 18 cali i więcej, dedykowane do samochodów o najwyższym dostępnym poziomie osiągów drogowych. Widziany w tym kontekście P Zero World to doskonały sposób na połączenie użytkowników końcowych w przestrzeniach dedykowanych wysokiej jakości usługom na zamówienie, a Monte Carlo i Lazurowe Wybrzeże są naturalną lokalizacją dla tego typu przedsięwzięcia.

 

P ZERO ROAD EXPERIENCE

Otwarcie tego sklepu było celebrowane przez paradę ponad 40 supersamochodów biorących udział w pierwszym drogowym P Zero Road Experience: imprezie stworzonej we Francji prawie 10 lat temu, ale która wcześniej zawsze odbywała się na torach. Wraz z inauguracją najnowszego salonu flagowego w Monte Carlo po raz pierwszy P Zero Road Experience odbył się na drogach publicznych, będących częściowo odcinkami specjalnymi legendarnego rajdu Monte-Carlo. Na zamkniętych dla ruchu odcinkach drogowych uczestnicy mogli w pełni wykorzystać doświadczenie Pirelli, wzbogacone dodatkowo o zaangażowanie cenionych partnerów, takich jak marki Roger Dubuis i Lamborghini.

 

MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR PIRELLI 

Inauguracja sklepu P Zero World w Monte Carlo była także gospodarzem światowego debiutu najnowszego dzieła MV Agusta i Pirelli Design. Miało to formę specjalnej edycji, charakteryzującej się unikalną kolorystyką z Centro Ricerche Castiglioni i Pirelli Design, mającą na celu uzupełnienie linii Dragster 800 RR Pirelli. Po raz pierwszy Pirelli Design spersonalizował nie tylko estetykę motocykla, ale także jego stronę funkcjonalną. Osłona zbiornika paliwa i owiewka zostały wykonane z gumy celowo zaprojektowanej przez dział badań i rozwoju Pirelli, aby wytrzymać zadrapania i otarcia, które bardzo często pojawiają się w tych obszarach, a także uszkodzenia atmosferyczne i chemiczne, pochodzące np. od rozlanej benzyny. Aby wyraźnie podkreślić charakter współpracy pomiędzy firmami MV Agusta i Pirelli, opony Diablo Supercorsa SP montowane w tym modelu otrzymały kolorowe ścianki boczne pasujące do kolorystyki motocykla. Będą one dostępne jako ekskluzywna i limitowana seria wyposażenia.

Od 145 lat Pirelli jest pionierem na wielu różnych platformach: sportów motorowych, najlepszych w swojej klasie oponach, dostawców oryginalnego wyposażenia dla producentów samohodów, ale także komunikacji, sztuki i wzornictwa. To właśnie w tych dziedzinach marka wyróżnia się dzięki wieloletniemu zaangażowaniu w  różnorodne projekty, związane m.in. z reklamą, kalendarzem Pirelli, produktami Pirelli Design, czy ekspozycją w Hangarze Bicocca (jednej z najważniejszych współczesnych przestrzeni artystycznych w Europie) . Dzięki fuzji zaawansowanej technologii i artyzmu, marka Pirelli wyniesiona jest poza branżę oponiarską i wchodzi do świata stylu życia. To własnie elementy podkreślające kluczowe z punktu widzenia Pirelli wartości zajmują centralne miejsce w P Zero World. Następnym krokiem w realizacji tego globalnego projektu jest otwarcie kolejnego salonu flagowego Pirelli w Dubaju.

Podobne

Audi kończy z DTM

Zarząd AUDI AG podjął decyzję. Audi koryguje swój program zaangażowania w sporty motorowe. Po zakończeniu sezonu 2020, cztery pierścienie nie przedłużą swego zaangażowania w serię wyścigów DTM. Grande finale W sezonie 2020 Audi ma zamiar kontynuować pasmo sukcesów i pożegnać się z fanami w wielkim stylu – ponownie zdobywając wszystkie tytuły mistrzowskie. Trzy tytuły mistrzowskie, wiele…

VW_up!_GTI

Dusza i charakter oryginalnego Golfa GTI. Zobaczcie VW up! GTI – TEST

Ten samochód niczego nie udaje. Tutaj od razu widać gdzie up! czuje się najlepiej oraz do czego został stworzony. W przeciwieństwie do wszechobecnych SUV-ów bez problemu wciśniemy się na małe miejsce parkingowe a wąskie uliczki nagle staną się przyjazne. Już z zewnątrz widać, że nie jest to zwykła wersja up-a! Muskularny zderzak, czerwony pasek w…