Budżetowy Racecar od FastFamily - Trends Magazines

Budżetowy Racecar od FastFamily

Przedstawiamy historię Michała, która udowadnia, że nie zawsze to co najdroższe daje najwięcej radości i satysfakcji. Poznajcie jego torowe E46 330Ci w kolorze British Racing.

Świeżo zakupione E46 330Ci wyglądało za dobrze na występy w motosporcie. Miało skórzaną czarną tapicerkę, podgrzewane elektrycznie sterowane siedzenia, nagłośnienie firmy Harman/Kardon, climatronic, tempomat, pełny oryginalny M-pakiet (zewnętrzny i wewnętrzny) i oryginalne koła z M3, zamówione jeszcze przez pierwszego właściciela.

 

Celem Michała było zbudowanie samochodu tylnonapędowego, którym można nauczyć się szybkiej  jazdy torowej, dającego ogromną radość z jazdy, za około 30 tys. zł.

O przeprowadzonych modyfikacjach w E46, o pasji i dążeniu do celu, o wrażeniach z jazdy i efektach końcowych, a także o spełnionych marzeniach Michała z FastFamily przeczytacie w najnowszym czerwcowym wydaniu BMW Trends 2/2021.

Kup roczną prenumeratę – kliknij po więcej informacji TUTAJ.

Lub wybierz się do jednego z punktów sprzedaży BMW Trends – sprawdź gdzie kupisz najnowsze wydanie najbliżej Twojego miejsca zamieszkania – kliknij po więcej informacji TUTAJ.

Tekst: Agnieszka Kujawa
Fot. Daniel Krzewiński

Podobne

Były rajdowiec Leszek K. oskarżony o milionowe przekręty

Jeden z czołowych kierowców rajdowych w Polsce, Leszek K. został oskarżony o kierowanie zorganizowaną grupą przestępczą, oszustwa podatkowe, przestępstwa przeciwko mieniu, fałszowanie dokumentów i utrudnianie postępowania. Wizja wieloletniego więzienia jest dla niego bardzo realna.  Jak informowaliśmy w grudniu 2021 roku, były polski rajdowiec został zatrzymany w areszcie, gdzie przebywa do tej pory. Na niekorzyść Leszka…

Zawieszenia adaptacyjne. Wady, zalety, koszty napraw

Adaptacyjne zawieszenia podnoszą komfort i bezpieczeństwo jazdy, jednak po określonym przebiegu stają się problemem. I to bardzo kosztownym. Rolą amortyzatorów jest przechwycenie i rozproszenie nadmiaru energii w celu ustabilizowania nadwozia. Gdyby samochód został zawieszony wyłącznie na sprężynach, po pokonaniu każdej większej nierówności bujałby się kilkakrotnie czy wręcz dobijał tyłem nadwozia o nawierzchnię. Ze względu na…