BMW X5 M: ZAWIESZENIE NA DOPINGU - Trends Magazines

BMW X5 M: ZAWIESZENIE NA DOPINGU

BMW z gamy M przez wielu są uważane za synonim perfekcji. Nieco inne zdanie ma firma H&R. Specjalista od zawieszeń wziął pod lupę X5 M.

Zdiagnozowano zbyt duży prześwit, za miękkie nastawy oraz ograniczony rozstaw kół. Poprawienie bawarskiej fabryki nie było trudne. H&R zredukowało prześwit X5 M o 35 mm. W tym celu na przednią oś zamontowano akcesoryjne sprężyny. Z tyłu zmodyfikowano mocowania pneumatycznego zawieszenia.

Tuner podkreśla, że obniżony prześwit nie zaburza charakterystyki pracy pozostałych elementów – z amortyzatorami czy łącznikami stabilizatorów włącznie. Dodał jednak X5 M charakteru. Muskularny SUV pięknie przysiadł. Na szybciej pokonywanych zakrętach docenimy obniżony środek ciężkości. Właściwości jezdne można poprawić także podkładkami dystansowymi, które zwiększają rozstaw kół. Do X5 H&R proponuje dyski o grubości 6-60 mm.

Tradycyjnie już H&R nie zleciło zewnętrznej firmie elektronicznego tuningu jednostki napędowej. 575 KM i 720 Nm z podwójnie doładowanego 4.4 V8 uznano za całkowicie satysfakcjonujące.

Podobne

BMW Sauber F1.08 – zwycięski bolid Kubicy

Zespół BMW Sauber F1 dał szansę Robertowi Kubicy – najpierw jako kierowcy testowemu, a później pełnoprawnemu reprezentantowi teamu. Utalentowany Polak kredyt zaufania spłacił z nawiązką, dając zespołowi jedyne zwycięstwo oraz jedyne pole position w całym programie startów, które miały miejsce w latach 2006 – 2009. Przygoda BMW z Formułą 1 rozpoczęła się w 1982 r.,…

Wyciekły zdjęcia nowego BMW M2!

Kilka tygodni przed oficjalną premierą w sieci pojawiły się zdjęcia niezakamuflowanego BMW M2. Zaglądamy w szczegóły nowego modelu. Najbardziej zbliżoną wersję do produkcyjnej mogliśmy oglądać w czerwcu, gdy pokazano zakamuflowany samochód na torze Salzburgring. Wówczas samochód był pokryty w typowe barwy BMW M, ale teraz możemy obejrzeć nowy model w pełnej okazałości. Oto nowe BMW…