BMW X5 M: ZAWIESZENIE NA DOPINGU - Trends Magazines

BMW X5 M: ZAWIESZENIE NA DOPINGU

BMW z gamy M przez wielu są uważane za synonim perfekcji. Nieco inne zdanie ma firma H&R. Specjalista od zawieszeń wziął pod lupę X5 M.

Zdiagnozowano zbyt duży prześwit, za miękkie nastawy oraz ograniczony rozstaw kół. Poprawienie bawarskiej fabryki nie było trudne. H&R zredukowało prześwit X5 M o 35 mm. W tym celu na przednią oś zamontowano akcesoryjne sprężyny. Z tyłu zmodyfikowano mocowania pneumatycznego zawieszenia.

Tuner podkreśla, że obniżony prześwit nie zaburza charakterystyki pracy pozostałych elementów – z amortyzatorami czy łącznikami stabilizatorów włącznie. Dodał jednak X5 M charakteru. Muskularny SUV pięknie przysiadł. Na szybciej pokonywanych zakrętach docenimy obniżony środek ciężkości. Właściwości jezdne można poprawić także podkładkami dystansowymi, które zwiększają rozstaw kół. Do X5 H&R proponuje dyski o grubości 6-60 mm.

Tradycyjnie już H&R nie zleciło zewnętrznej firmie elektronicznego tuningu jednostki napędowej. 575 KM i 720 Nm z podwójnie doładowanego 4.4 V8 uznano za całkowicie satysfakcjonujące.

Podobne

„BECOMING” – czy to pierwszy polski dokument o motorsporcie?

Twórcy nadchodzącego filmu dokumentalnego chwalą się, że będzie to pierwsza w Polsce seria dokumentalna o wyścigach. Zobaczcie zapowiedź serii "BECOMING". Głównym bohaterem będzie Michał Jakubek, którego gościliśmy kiedyś na łamach Trends. Michała możecie kojarzyć z festiwalem FLATOUT oraz JAPFEST. Film dokumentalny ma opowiadać nie tylko o zmaganiach Michała na torach, ale ma to być przede…

BMW E36 320i „Individual” Racing Dynamics

Tomasz od wielu lat marzył o modelu E36 Cabrio. Nie miał zbyt wygórowanych oczekiwań: pragnął zadbanego auta w kolorze innym niż czarny, z elektrycznym dachem, klimatyzacją, silnikiem co najmniej R6. Poszukiwania wymarzonego samochodu rozpoczął w 2013 roku. Szybko okazało się, że to nie takie proste. Obejrzał wiele aut, jednak żadne mu nie odpowiadało. Uznał, że…