BMW X5 M: ZAWIESZENIE NA DOPINGU - Trends Magazines

BMW X5 M: ZAWIESZENIE NA DOPINGU

BMW z gamy M przez wielu są uważane za synonim perfekcji. Nieco inne zdanie ma firma H&R. Specjalista od zawieszeń wziął pod lupę X5 M.

Zdiagnozowano zbyt duży prześwit, za miękkie nastawy oraz ograniczony rozstaw kół. Poprawienie bawarskiej fabryki nie było trudne. H&R zredukowało prześwit X5 M o 35 mm. W tym celu na przednią oś zamontowano akcesoryjne sprężyny. Z tyłu zmodyfikowano mocowania pneumatycznego zawieszenia.

Tuner podkreśla, że obniżony prześwit nie zaburza charakterystyki pracy pozostałych elementów – z amortyzatorami czy łącznikami stabilizatorów włącznie. Dodał jednak X5 M charakteru. Muskularny SUV pięknie przysiadł. Na szybciej pokonywanych zakrętach docenimy obniżony środek ciężkości. Właściwości jezdne można poprawić także podkładkami dystansowymi, które zwiększają rozstaw kół. Do X5 H&R proponuje dyski o grubości 6-60 mm.

Tradycyjnie już H&R nie zleciło zewnętrznej firmie elektronicznego tuningu jednostki napędowej. 575 KM i 720 Nm z podwójnie doładowanego 4.4 V8 uznano za całkowicie satysfakcjonujące.

Podobne

Bimmer Club Poland – prezentacja klubu

Bimmer Club Poland to społeczność integrująca miłośników marki BMW w Belgii. Klub powstał w 2016 roku, głównie dla Polaków mieszkających na zachodzie Europy: Belgia, Holandia, Niemcy, Francja i Wielka Brytania. Klubowe barwy można zobaczyć w bardzo wielu lokalizacjach. Do czasów pandemii spoty odbywały się regularnie raz w miesiącu. Ostatnio spotkania organizowane są rzadziej, ale w…

2020 BMW M3 spy photo- PROTOTYP

Oto, co dziś okrążyło internet. Tak- to najprawdopodobniej tył nowego BMW M3 G80. Podobno z przodu są pionowe nerki, które widzieliśmy na dziobie konceptu 4 Coupe. W sieci huczy, że będzie dostępna wersja z manualną skrzynią biegów. Podobno też tak, jak w M5 i M8, również tutaj będzie można wybrać napęd AWD lub 2WD z…