BMW X5 M: ZAWIESZENIE NA DOPINGU - Trends Magazines

BMW X5 M: ZAWIESZENIE NA DOPINGU

BMW z gamy M przez wielu są uważane za synonim perfekcji. Nieco inne zdanie ma firma H&R. Specjalista od zawieszeń wziął pod lupę X5 M.

Zdiagnozowano zbyt duży prześwit, za miękkie nastawy oraz ograniczony rozstaw kół. Poprawienie bawarskiej fabryki nie było trudne. H&R zredukowało prześwit X5 M o 35 mm. W tym celu na przednią oś zamontowano akcesoryjne sprężyny. Z tyłu zmodyfikowano mocowania pneumatycznego zawieszenia.

Tuner podkreśla, że obniżony prześwit nie zaburza charakterystyki pracy pozostałych elementów – z amortyzatorami czy łącznikami stabilizatorów włącznie. Dodał jednak X5 M charakteru. Muskularny SUV pięknie przysiadł. Na szybciej pokonywanych zakrętach docenimy obniżony środek ciężkości. Właściwości jezdne można poprawić także podkładkami dystansowymi, które zwiększają rozstaw kół. Do X5 H&R proponuje dyski o grubości 6-60 mm.

Tradycyjnie już H&R nie zleciło zewnętrznej firmie elektronicznego tuningu jednostki napędowej. 575 KM i 720 Nm z podwójnie doładowanego 4.4 V8 uznano za całkowicie satysfakcjonujące.

Podobne

Targi w Genewie odwołane. Co teraz z planowanymi premierami? – WIADOMOŚCI

Dziś w południe oficjele targów genewskich poinformowali, że ze względu na duże ryzyko rozprzestrzenienia się koronawirusa targi zostaną odwołane. Pojawiły się głosy, że producenci zainwestowali dużo środków w tę imprezę, a Szwajcaria nie pozwala się jej odbyć. Z kuluarów dowiadujemy się jednak, że to właśnie producenci krok po kroku ograniczali swój udział, by ostateczni się…

BMW M5 Touring G91

Nowe BMW M5 Touring – ciężkie, ale potężne

Po sedanie przyszedł czas na wielki powrót - nowe BMW M5 Touring to długo wyczekiwany model i wreszcie wiemy, jakie jest nowe, piekielnie mocne i szybkie kombi z Monachium. Z zewnątrz to dobrze znane już z sedana M5, więc skupmy się na tym co nowe, czyli tylnej części. Na bocznej tylnej szybie nie zabrakło typowego…