BMW X5 M: ZAWIESZENIE NA DOPINGU - Trends Magazines

BMW X5 M: ZAWIESZENIE NA DOPINGU

BMW z gamy M przez wielu są uważane za synonim perfekcji. Nieco inne zdanie ma firma H&R. Specjalista od zawieszeń wziął pod lupę X5 M.

Zdiagnozowano zbyt duży prześwit, za miękkie nastawy oraz ograniczony rozstaw kół. Poprawienie bawarskiej fabryki nie było trudne. H&R zredukowało prześwit X5 M o 35 mm. W tym celu na przednią oś zamontowano akcesoryjne sprężyny. Z tyłu zmodyfikowano mocowania pneumatycznego zawieszenia.

Tuner podkreśla, że obniżony prześwit nie zaburza charakterystyki pracy pozostałych elementów – z amortyzatorami czy łącznikami stabilizatorów włącznie. Dodał jednak X5 M charakteru. Muskularny SUV pięknie przysiadł. Na szybciej pokonywanych zakrętach docenimy obniżony środek ciężkości. Właściwości jezdne można poprawić także podkładkami dystansowymi, które zwiększają rozstaw kół. Do X5 H&R proponuje dyski o grubości 6-60 mm.

Tradycyjnie już H&R nie zleciło zewnętrznej firmie elektronicznego tuningu jednostki napędowej. 575 KM i 720 Nm z podwójnie doładowanego 4.4 V8 uznano za całkowicie satysfakcjonujące.

Podobne

MANHART

MANHART bierze się za nowe M3 i M4. Będzie „grubo”!

Chociaż nowe BMW M3 (G80) i M4 (G82) dopiero wjeżdżają do salonów BMW na całym świecie, to specjaliści od tuningu w MANHART Performance już dają "priwju" programu tuningowego, który jest obecnie opracowywany dla nowego sedana i coupé. MANHART MH3 600 oraz MH4 600 Nazwy wariantów dają pogląd na prognozowane osiągi silników obu: MANHART MH3 600…

Siła prostoty, czyli ciekawy pomysł na BMW M4 Cabrio

Czy rzucające się w oczy M4 Cabrio z 431-konnym silnikiem wymaga poprawek? Zdania będą oczywiście podzielone. Nawet miłośnicy tuningu przyznają jednak, że w przypadku tego modelu łatwiej coś zepsuć niż udoskonalić. Trudna sztuka udała się firmie JMS Fahrzeugteile, która wyposażyła sportowca w 10-ramienne felgi Barracuda Racing Wheels Ultralight Project 2.0. Nie tylko świetnie wyglądają. Dzięki…