BMW X5 M: ZAWIESZENIE NA DOPINGU - Trends Magazines

BMW X5 M: ZAWIESZENIE NA DOPINGU

BMW z gamy M przez wielu są uważane za synonim perfekcji. Nieco inne zdanie ma firma H&R. Specjalista od zawieszeń wziął pod lupę X5 M.

Zdiagnozowano zbyt duży prześwit, za miękkie nastawy oraz ograniczony rozstaw kół. Poprawienie bawarskiej fabryki nie było trudne. H&R zredukowało prześwit X5 M o 35 mm. W tym celu na przednią oś zamontowano akcesoryjne sprężyny. Z tyłu zmodyfikowano mocowania pneumatycznego zawieszenia.

Tuner podkreśla, że obniżony prześwit nie zaburza charakterystyki pracy pozostałych elementów – z amortyzatorami czy łącznikami stabilizatorów włącznie. Dodał jednak X5 M charakteru. Muskularny SUV pięknie przysiadł. Na szybciej pokonywanych zakrętach docenimy obniżony środek ciężkości. Właściwości jezdne można poprawić także podkładkami dystansowymi, które zwiększają rozstaw kół. Do X5 H&R proponuje dyski o grubości 6-60 mm.

Tradycyjnie już H&R nie zleciło zewnętrznej firmie elektronicznego tuningu jednostki napędowej. 575 KM i 720 Nm z podwójnie doładowanego 4.4 V8 uznano za całkowicie satysfakcjonujące.

Podobne

Oto nowe BMW i3. Tak, dodaliśmy prawidłowe zdjęcie

Tak wygląda nowe BMW i3, które trafi na rynek chiński. Niemiecki producent postanowił użyć nazwy, pod którą znamy popularne auto elektryczne do nowego modelu w Chinach. "Chińskie" BMW i3 do złudzenia przypomina Serię 3 G20. Różnica to jedynie inny kształt zderzaka, pełne nerki, a także bardziej opływowe felgi o nowym wzorze. Tył nadwozia to już…