BMW X5 M: ZAWIESZENIE NA DOPINGU - Trends Magazines

BMW X5 M: ZAWIESZENIE NA DOPINGU

BMW z gamy M przez wielu są uważane za synonim perfekcji. Nieco inne zdanie ma firma H&R. Specjalista od zawieszeń wziął pod lupę X5 M.

Zdiagnozowano zbyt duży prześwit, za miękkie nastawy oraz ograniczony rozstaw kół. Poprawienie bawarskiej fabryki nie było trudne. H&R zredukowało prześwit X5 M o 35 mm. W tym celu na przednią oś zamontowano akcesoryjne sprężyny. Z tyłu zmodyfikowano mocowania pneumatycznego zawieszenia.

Tuner podkreśla, że obniżony prześwit nie zaburza charakterystyki pracy pozostałych elementów – z amortyzatorami czy łącznikami stabilizatorów włącznie. Dodał jednak X5 M charakteru. Muskularny SUV pięknie przysiadł. Na szybciej pokonywanych zakrętach docenimy obniżony środek ciężkości. Właściwości jezdne można poprawić także podkładkami dystansowymi, które zwiększają rozstaw kół. Do X5 H&R proponuje dyski o grubości 6-60 mm.

Tradycyjnie już H&R nie zleciło zewnętrznej firmie elektronicznego tuningu jednostki napędowej. 575 KM i 720 Nm z podwójnie doładowanego 4.4 V8 uznano za całkowicie satysfakcjonujące.

Podobne

BMW S 1000 RR ściga się w nocy – MOTOCYKLE/GALERIA

Lubicie wyścigi motocyklowe? BMW bierze czynny udział w serii FIM Superbike World Championship (WorldSBK), gdzie startuje najnowszymi BMW S1000 RR. Zobaczcie przepiękne nocne zdjęcia z ostatniego wyścigu na torze Losail International Circuit w Katarze. BMW podaje, że team miał podczas startu wzloty i upadki. Markus Reiterberger (GER) zajął ósme miejsce w pierwszym głównym wyścigu na swoim  S…

[aktualizacja] BMW i3 przyłapane na testach pod FSO

Aktualizacja - Cóż... przyznajemy się do małej prima aprilisowej mistyfikacji. Nie wszystko jednak mija się z prawdą. i3 w wersji z powiekszonym akumulatorem faktycznie było poddawane przez nas morderczym testom. Ich rezultaty poznacie już niedługo na łamach BMW Trends! Kilka dni temu redaktorzy BMW Trends napotkali na Warszawskim Żeraniu zaskakujący widok. Bramy fabryki opuszczało... BMW…