BMW X5 M: ZAWIESZENIE NA DOPINGU - Trends Magazines

BMW X5 M: ZAWIESZENIE NA DOPINGU

BMW z gamy M przez wielu są uważane za synonim perfekcji. Nieco inne zdanie ma firma H&R. Specjalista od zawieszeń wziął pod lupę X5 M.

Zdiagnozowano zbyt duży prześwit, za miękkie nastawy oraz ograniczony rozstaw kół. Poprawienie bawarskiej fabryki nie było trudne. H&R zredukowało prześwit X5 M o 35 mm. W tym celu na przednią oś zamontowano akcesoryjne sprężyny. Z tyłu zmodyfikowano mocowania pneumatycznego zawieszenia.

Tuner podkreśla, że obniżony prześwit nie zaburza charakterystyki pracy pozostałych elementów – z amortyzatorami czy łącznikami stabilizatorów włącznie. Dodał jednak X5 M charakteru. Muskularny SUV pięknie przysiadł. Na szybciej pokonywanych zakrętach docenimy obniżony środek ciężkości. Właściwości jezdne można poprawić także podkładkami dystansowymi, które zwiększają rozstaw kół. Do X5 H&R proponuje dyski o grubości 6-60 mm.

Tradycyjnie już H&R nie zleciło zewnętrznej firmie elektronicznego tuningu jednostki napędowej. 575 KM i 720 Nm z podwójnie doładowanego 4.4 V8 uznano za całkowicie satysfakcjonujące.

Podobne

BMW E36 Bogusław Linda Maurer

Bogusław Linda sprzedaje samochód. Niestety nie to BMW E36

Na myśl o słowach "Linda" oraz "BMW" przychodzi nam tylko jedno skojarzenie. Zapewne Wam też. Oczywiście mowa o znanym BMW E36 i o pewnej "złej kobiecie". Teraz Bogusław Linda sprzedaje swój samochód, ale wcale nie chodzi o kultowe E36.  Czasami znane osoby lubią obnosić się ze swoimi samochodami (jak np. Kuba Wojewódzki), ale akurat Bogusław…

Manhart MH3 GTR – nie płacz, że Cię nie stać

Już seryjne BWM M3 Competition jest piekielnie szybkim autem, ale to nie zatrzymuje Manharta przed dodaniem "paru" koni i poprawieniem osiągów. Oto bardzo limitowany Manhart MH3 GTR.  Niemiecki tuner Manhart zazwyczaj zajmuje się przerabianiem szybkich BMW i robieniem z nich ... jeszcze szybsze. Choć czasami Niemcom zdarzały się "skoki w bok" w stronę Alfy Romeo,…