Niech ktoś zbuduje tego roadstera BMW, bo jest piękny! - Trends Magazines

Niech ktoś zbuduje tego roadstera BMW, bo jest piękny!

BMW 507 roadster render Abimelec Design

BMW 507 to jedno z najwybitniejszych dzieł BMW wszech czasów. Niestety ten klasyczny roadster okazał się zbyt drogi i nie odniósł komercyjnego sukcesu. Dzięki temu egzemplarze, które przetrwały do dziś, są sprzedawane za miliony dolarów i zasilają szeregi najwybitniejszych kolekcji samochodów. Kto odważyłby się przerobić takie cacko?

Abimelec Design

Odpowiadając na pytanie z poprzedniego akapitu – nikt o zdrowych zmysłach tego nie przerobiłby BMW 507. Nie przeszkodziło to jednak firmie Abimelec Design przygotować komputerowej wizji 507-demki jako restomoda na bazie oryginalnego BMW

Co się zmieniło?

Projektantowi zależało na zachowaniu niskiej, dynamicznej sylwetki, więc karoseria jest bardzo bliska do tej z oryginału, ale z bardzo subtelnymi poszerzeniami w tylnych błotnikach. Przednia szyba jest bardziej pochylona, ​​krótsza i zamontowana niżej, a zderzaki są ciasno dopasowane do karoserii. Oryginalne wykończenie bagażnika BMW zostało zastąpione lampą i uchwytem na tablicę rejestracyjną z Shelby Cobra. Pod maską znajduje się kultowe V8 BMW S62 z E39 M5. Koła to zestaw customowych stalowych felg z piastami typu „knock-off”. Jeśli chodzi o kolor, to ostatecznie nadwozie zostało przedstawione w połączeniu odcieni jasnozielonego i szarego. Wnętrze zostało wykończone brązową skórą. 

Galeria

źródło: Abimelec Design

Podobne

BMW E46 320i

Świetny pomysł na BMW E46 320i

Prawdziwi „petrolheads” podchodzą do samochodów emocjonalnie. Dla Włodka relacja z tym modelem BMW od początku nie była łatwa. Najważniejsze jednak, że przetrwała bardzo trudną próbę. W jego pierwszym E46, granatowym modelu 323, podczas jazdy wybuchła opona. Włodek w obawie przez spotkaniem z latarnią skierował samochód poza drogę. Ów wypadek na szczęście skończył się bez uszczerbku…

BMW E36 z japońskim sercem

Ewolucja tuningu przebiega bardzo szybko. Kiedyś nie do pomyślenia było, aby do niemieckiego auta wkładać japoński silnik. Obecnie praktykuje się przeróżne tego typu warianty i kombinacje.  Pamiętacie Leszka i jego E30 V8 340i z marcowego numeru BMW TRENDS z 2013 roku? To było świetnie wykonane i jeszcze lepiej jeżdżące auto. Wszystko się zmieniło, kiedy okazało…