Niech ktoś zbuduje tego roadstera BMW, bo jest piękny! - Trends Magazines

Niech ktoś zbuduje tego roadstera BMW, bo jest piękny!

BMW 507 roadster render Abimelec Design

BMW 507 to jedno z najwybitniejszych dzieł BMW wszech czasów. Niestety ten klasyczny roadster okazał się zbyt drogi i nie odniósł komercyjnego sukcesu. Dzięki temu egzemplarze, które przetrwały do dziś, są sprzedawane za miliony dolarów i zasilają szeregi najwybitniejszych kolekcji samochodów. Kto odważyłby się przerobić takie cacko?

Abimelec Design

Odpowiadając na pytanie z poprzedniego akapitu – nikt o zdrowych zmysłach tego nie przerobiłby BMW 507. Nie przeszkodziło to jednak firmie Abimelec Design przygotować komputerowej wizji 507-demki jako restomoda na bazie oryginalnego BMW

Co się zmieniło?

Projektantowi zależało na zachowaniu niskiej, dynamicznej sylwetki, więc karoseria jest bardzo bliska do tej z oryginału, ale z bardzo subtelnymi poszerzeniami w tylnych błotnikach. Przednia szyba jest bardziej pochylona, ​​krótsza i zamontowana niżej, a zderzaki są ciasno dopasowane do karoserii. Oryginalne wykończenie bagażnika BMW zostało zastąpione lampą i uchwytem na tablicę rejestracyjną z Shelby Cobra. Pod maską znajduje się kultowe V8 BMW S62 z E39 M5. Koła to zestaw customowych stalowych felg z piastami typu „knock-off”. Jeśli chodzi o kolor, to ostatecznie nadwozie zostało przedstawione w połączeniu odcieni jasnozielonego i szarego. Wnętrze zostało wykończone brązową skórą. 

Galeria

źródło: Abimelec Design

Podobne

Nowe Porsche, któremu nie straszna zima – 911 Carrera 4

Po wprowadzeniu na rynek standardowego modelu 911 Carrera oraz 911 Carrera Cabriolet firma Porsche rozszerza ofertę o wersje z napędem na cztery koła: 911 Carrera 4 oraz 911 Carrera 4 Cabriolet. 911 Carrera 4 oraz 911 Carrera 4 Cabriolet są napędzane 6-cylindrowym silnikiem typu bokser o pojemności 3,0 l z dwiema turbosprężarkami. Wytwarza on moc…

Multivan

VW twierdzi, że wymyślił Multivana na nowo. Powinniśmy się bać?

O co chodzi? Volkswagen Samochody Dostawcze w nowym Multivanie pozbywa się dźwigni zmiany biegów. Cel: ułatwienie prowadzenia i powiększenie przestrzeni. Pierwsza i druga generacja tego świetnie sprzedającego się modelu - T3 i T4 - były wyposażone w konwencjonalną dźwignię zmiany biegów z długim trzonkiem. W trzeciej i czwartej generacji Multivana - T5 i T6 -…