Niech ktoś zbuduje tego roadstera BMW, bo jest piękny! - Trends Magazines

Niech ktoś zbuduje tego roadstera BMW, bo jest piękny!

BMW 507 roadster render Abimelec Design

BMW 507 to jedno z najwybitniejszych dzieł BMW wszech czasów. Niestety ten klasyczny roadster okazał się zbyt drogi i nie odniósł komercyjnego sukcesu. Dzięki temu egzemplarze, które przetrwały do dziś, są sprzedawane za miliony dolarów i zasilają szeregi najwybitniejszych kolekcji samochodów. Kto odważyłby się przerobić takie cacko?

Abimelec Design

Odpowiadając na pytanie z poprzedniego akapitu – nikt o zdrowych zmysłach tego nie przerobiłby BMW 507. Nie przeszkodziło to jednak firmie Abimelec Design przygotować komputerowej wizji 507-demki jako restomoda na bazie oryginalnego BMW

Co się zmieniło?

Projektantowi zależało na zachowaniu niskiej, dynamicznej sylwetki, więc karoseria jest bardzo bliska do tej z oryginału, ale z bardzo subtelnymi poszerzeniami w tylnych błotnikach. Przednia szyba jest bardziej pochylona, ​​krótsza i zamontowana niżej, a zderzaki są ciasno dopasowane do karoserii. Oryginalne wykończenie bagażnika BMW zostało zastąpione lampą i uchwytem na tablicę rejestracyjną z Shelby Cobra. Pod maską znajduje się kultowe V8 BMW S62 z E39 M5. Koła to zestaw customowych stalowych felg z piastami typu „knock-off”. Jeśli chodzi o kolor, to ostatecznie nadwozie zostało przedstawione w połączeniu odcieni jasnozielonego i szarego. Wnętrze zostało wykończone brązową skórą. 

Galeria

źródło: Abimelec Design

Podobne

Jakie jest BMW M4 DTM, które testuje Kubica? Czy testy będą owocne? Naszym okiem ze szczegółami- KUBICA W DTM

  Dzisiejszy dzień poświęcamy w całości Robertowi Kubicy i DTM. Jak wiecie świat mediów obiegła oficjalnie potwierdzona przez BMW Motorsport informacja o testach, jakie Robert Kubica odbędzie za kierownicą BMW M4 DTM.  To konstrukcja, która pod wieloma względami przypomina bolidy F1. Wyścigówki klasy DTM są w dużej mierze wykonane z karbonu, ich kierowca siedzi niemal…

low_KW_Variante_3_BMW_3er_G31_Touring

Gwint dla BMW Touring G31

Nowe BMW serii 3 staje się ulubionym modelem tunerów. Komplety zawieszeń dla Touringa G31 z napędem xDrive właśnie zaprezentowało KW. Klienci mają do wyboru zestawy Variant 1 i Variant 2 oraz gwintowany Variant 3. Pierwszy z wymienionych ma zdefiniowaną przez ekspertów KW charakterystykę sprężyn i amortyzatorów. Zapewnia lepsze prowadzenie od seryjnego zawieszenia, a jednocześnie nie…