Niech ktoś zbuduje tego roadstera BMW, bo jest piękny! - Trends Magazines

Niech ktoś zbuduje tego roadstera BMW, bo jest piękny!

BMW 507 roadster render Abimelec Design

BMW 507 to jedno z najwybitniejszych dzieł BMW wszech czasów. Niestety ten klasyczny roadster okazał się zbyt drogi i nie odniósł komercyjnego sukcesu. Dzięki temu egzemplarze, które przetrwały do dziś, są sprzedawane za miliony dolarów i zasilają szeregi najwybitniejszych kolekcji samochodów. Kto odważyłby się przerobić takie cacko?

Abimelec Design

Odpowiadając na pytanie z poprzedniego akapitu – nikt o zdrowych zmysłach tego nie przerobiłby BMW 507. Nie przeszkodziło to jednak firmie Abimelec Design przygotować komputerowej wizji 507-demki jako restomoda na bazie oryginalnego BMW

Co się zmieniło?

Projektantowi zależało na zachowaniu niskiej, dynamicznej sylwetki, więc karoseria jest bardzo bliska do tej z oryginału, ale z bardzo subtelnymi poszerzeniami w tylnych błotnikach. Przednia szyba jest bardziej pochylona, ​​krótsza i zamontowana niżej, a zderzaki są ciasno dopasowane do karoserii. Oryginalne wykończenie bagażnika BMW zostało zastąpione lampą i uchwytem na tablicę rejestracyjną z Shelby Cobra. Pod maską znajduje się kultowe V8 BMW S62 z E39 M5. Koła to zestaw customowych stalowych felg z piastami typu „knock-off”. Jeśli chodzi o kolor, to ostatecznie nadwozie zostało przedstawione w połączeniu odcieni jasnozielonego i szarego. Wnętrze zostało wykończone brązową skórą. 

Galeria

źródło: Abimelec Design

Podobne

Akumulator VW Golfa GTE

Drugie życie akumulatorów

Przeciwnicy elektrycznej motoryzacji twierdzą, że jednym z czynników, który sprawia, że nie może być ona przyjazna środowisku, są zużyte akumulatory – w niedalekiej przyszłości ich liczba stanie się ogromna. Volkswagen opracował jednak strategię regeneracji baterii. Volkswagen spodziewa się pierwszej większej partii zużytych akumulatorów dopiero około 2030 roku. W okresie przejściowym zużyte w umiarkowanym stopniu baterie będą mogły zostać użyte do…

VW testował silnik W10 na… BMW M5?

Podobno powstały trzy prototypy z silnikiem W10, nad którymi pracował Volkswagen na zlecenie Ferdinanda Piëcha. Najbardziej udanym z nich było BMW M5 E39!  Ta niezwykle ciekawa historia zaczyna się od ogłoszenia sprzedaży samochodu. BMW M5 E39 jest dość chętnie poszukiwanym modelem, a zadbane egzemplarze potrafią kosztować majątek. Jednak ten egzemplarze jest zupełnie inny. Jak czytamy…