BMW TRENDS 1/2022 nadjeżdża! - Trends Magazines

BMW TRENDS 1/2022 nadjeżdża!

Już 10 marca do punktów sprzedaży trafia pierwsze tegoroczne wydanie BMW Trends!

W najnowszym 1/2022 numerze znajdziesz prezentacje projektów naszych Czytelników, testy wybranych egzemplarzy BMW, zapowiedzi wydarzeń, ciekawostki oraz newsy, a także wiele więcej! 

Przeczytasz między innymi o:

  • Alpina 2002tii niesamowita replika na bazie 1802!
  • E39Perfekcyjne w każdym calu
  • Elektryczne BMW 2.0 – iX vs. i3
  • Największe w Neue Klasse – E3 2500
  • Z3Turbo Zetor
  • Da się lubić! Valvetronic i jego sekrety
  • Auta i gwiazdyBMW Boba Marleya
  • Idealne na wiosnę – piękne E46 330i
  • Unikatowe E30
  • Kupujemy UŻYWANEGO ELEKTRYKA i3
  • Klasyka gatunku: E28
  • Złoty środek… M440i GranCoupé
  • Ewolucja X5E53 vs. G05
  • Wojskowe Mini Moke
  • Driftingowe potwory – M4
  • Rallysprint Challengezapowiedź sezonu 2022
  • Ciekawostki i nowinki, tuning, porady, technika

Wszystko, co miłośnik BMW wiedzieć powinien!

W prenumeracie TANIEJ! Tylko 15,00 zł (w sprzedaży 20,00 zł). Kup zanim inni Cię wyprzedzą!
Najlepiej – zaprenumeruj już dziś na cały 2022 rok!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Lew czy zebra? Jakim jesteś kierowcą?

Dla większości z nas jazda samochodem to nie tylko podróż z punktu A do B. To także sposób na pokazanie charakteru i wyrażenie emocji za kierownicą. Wyniki badania przeprowadzonego przez Kantar TNS na zlecenie Shell, pokazują jakimi typami zwierząt jesteśmy w polskiej drogowej dżungli. Ponieważ emocje nierozerwalnie towarzyszą nam podczas jazdy samochodem Shell, producent olejów silnikowych…

Czy to najdroższe BMW E30 M3 na świecie?

Kosztuje 350 tysięcy dolarów. Skąd tak kosmiczna cena? Po prześwietleniu szczegółów i danych technicznych okazuje się, że samochód jest wart takich pieniędzy.  BMW M3 E30 jest już legendą, a jego ceny sięgają astronomicznych wartości. Nic dziwnego, bo ten samochód wyznaczył kierunek nie tylko dla sportowych BMW, ale także dla pozostałych marek. M3 było lekkie, zwinne…