BMW Team Kościan - prezentacja klubu - Trends Magazines

BMW Team Kościan – prezentacja klubu

BMW Team Kościan to wielkopolska społeczność miłośników marki BMW.

Do klubu należy ponad 20 osób, które regularnie obecne są na organizowanych spotkaniach. Sam klub powstał kilka lat temu, pierwsze spotkanie dotyczyło zaledwie 2 aut, ale to wystarczyło, by mieć temat do wspólnej rozmowy i początku przyjaźni.

„Co jakiś czas spotykaliśmy się na parkingu przy Zajeździe „u Dudziarza” z przyjaciółmi, którzy mieli inne samochody, a po czasie kupowali BMW. Z miesiąca na miesiąc nasze grono znajomych rosło – robiliśmy już wspólne przejazdy, wyjazdy do Kąkolewa na lotnisko ,po prostu połączyła nas pasja. Po około 2 latach utworzyliśmy społeczność, którą nazwaliśmy Pasja Marki BMW. Po roku oficjalnie powstał BMW Team Kościan. Wyjeżdżaliśmy już większym gronem na zloty, spoty, a nawet wyjazdy nad jezioro, bowling czy po prostu by się razem spotkać czy też wspólnie zjeść.” – opowiadają przedstawiciele BMW Team Kościan.

Społeczność uczestniczy w corocznych zlotach FM BMW Grupa Zachód na terenie ODTJ Międzychód jak również na terenie Agro Wrak Jeziory Wielkie, gdzie odbywa się Dzień Świra. Uczestniczy również w majówkach organizowanych przez BMW Klub Dobrzyca. Biorą także udział w wydarzeniach organizowanych przez BMW klub Poznań. Część osób  bierze udział również w comiesięcznych spotach organizowanych przez Leszczyńskie Manewry oraz w poznańskich Nocnych Lotach. Poza tym grupa udziela się charytatywnie, a to co ich łączy i napędza do spotkań, to przede wszystkim wspólna pasja.

Podobne

1000-konny rekin – TUNING

Skandynawia to kraina motoryzacyjnych projektów, które wzbudzają zachwyt na całym świecie. Jednym z nich jest to BMW serii 3 typoszeregu E21. Z daleka wygląda normalnie, wręcz skromnie. Bazą do jego budowy było 316 z 1982. Po prostu fajnie utrzymany rekin- "zawsze spoko". Dopiero z bliska zauważymy, że to auto jest totalnie szalone, jak Wiking w…

Inne oblicze BMW E28

Prezentowane BMW wspaniale interpretuje nowoczesny styl tuningu, wykorzystując klasyczną platformę z lat 80. Mateusz znalazł ten egzemplarz w Austrii. Był to pojazd z najmniejszym silnikiem o pojemności 1,8 litra. Nie miało to jednak znaczenia, ponieważ nadwozie było w świetnym stanie, a cena niezwykle atrakcyjna. Samochód trafił do Polski i od początku dla nowego właściciela było…