BMW serii 7 kończy 45 lat. Tak powinno wyglądać - Trends Magazines

BMW serii 7 kończy 45 lat. Tak powinno wyglądać

Flagowiec BMW zaprezentowano w 1976 roku, ale jego produkcja ruszyła rok później. Przez cztery i pół dekady wiele się zmieniło, ale BMW serii 7 nie przestaje zaskakiwać i nadawać kierunek dla mniejszych modeli marki. 

Zaczęło się od modelu E23, który zaprezentowano w lipcu 1976 roku, a produkcję rozpoczęto na początku 1977. Tu zaczyna się historia serii 7, bowiem wcześniejszy flagowiec – E3 nie nosił jeszcze oznaczeń modelowych, które znamy dziś. W BMW E23 wszystkie silniki były rzędowe z sześcioma cylindrami. W tym modelu po raz pierwszy pojawił się silnik z turbodoładowaniem oznaczony jako 745i. We wrześniu 1982 auto przeszło gruntowny facelifting, a jego produkcja trwała do 1986 roku. 

Obecnie na rynku mamy siódmą generację BMW serii 7. Podczas debiutu została mocno skrytykowana za design, a przede wszystkim ogromne nerki. Podobne oburzenie wywołała premiera modelu E65 w 2001 roku. Obecna generacja, oznaczona jako G70 zadebiutowała w kwietniu 2022 roku. Po raz pierwszy równolegle do zwykłej „siódemki” pokazano elektryczną wersję – i7. Tradycyjnie dla serii 7, auto wyznacza standardy dla przyszłych modeli marki w kwestii technologii. Miejmy jednak nadzieję, że nie w kategorii designu. 

Na zdjęciu powyżej widzimy render instagramera – Siima Parna, który nieco przerobił nową serię 7 i zdecydowanie poprawił jej wygląd. Czyż nie tak powinien wyglądać flagowiec BMW? Zmiany nie są drastyczne. Wystarczyło nieco zmodyfikować reflektory, które są nieco bardziej „ukryte”, oraz zmniejszyć nerki, w których pojawiło się miejsce na tablicę rejestracyjną. Z tyłu zmodyfikowano oświetlenie, które definitywnie wygląda lepiej niż w serii. Jak widzicie, różnice nie są drastyczne, a znacznie odmieniły wygląd BMW serii 7. BMW – uczcie się!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Nowy Touareg R to potwór – PREMIERA

Volkswagen przygotował auto dla wszystkich, którzy uważają, że mający 421 KM Touareg V8 TDI jest zbyt zwyczajny. Diesel przyśpiesza "do setki" w  4.9 sekundy i to jest przecież ogromny SUV. A co jeśli to zbyt wolno? Wtedy zostaje nam najnowsza wersja R. Teraz R-ka będzie dysponować silnikiem 2.9 V6TT i trzema motorami elektrycznymi, by łącznie…

BMW_E36_Coupé_tuning

Bardzo oryginalne BMW E36 Coupé

Swoją BMW E36 Mariusz zaczął modyfikować blisko kilka lata temu. Auta ze stajni BMW podobały mu się od zawsze, zwłaszcza podatne na zmiany. Prezentowany samochód został zakupiony w wersji seryjnej. Aż prosił się o założenie naprawdę szerokich felg. Jako pierwsze zamontowane zostały obręcze Rondell 0085 o parametrach odpowiednio 8,5j ET13 i 10j ET15 na przedniej…