Szybka akcja, czyli BMW serii 5 G30 po tuningu - BMW Trends

Szybka akcja, czyli BMW serii 5 G30 po tuningu

Pierwsze egzemplarze nowego BMW serii 5 G30 dopiero pojawiają się na rynku. Niemieckie JMS Fahrzeugteile GmbH nie zwlekało i zaproponowało jeden z pierwszych pomysłów na modyfikację nowej piątki.

Póki co zmiany są dosyć zachowawcze. JMS wyposażyło BMW serii 5 G30 w 20-calowe felgi Inferno firmy Barracuda. Obręcze z ramionami w charakterystycznym dla oryginalnych felg BMW kształcie litery Y pasują do sportowego wizerunku limuzyny. Alternatywą są matowo-szare, felgi Virus, również z oferty Barracudy. JMS proponuje obleczenie obu zestawów oponami w rozmiarze 245/35 R20 (przód) oraz 275/30 R20 (tył).

Aby samochód prezentował się jeszcze dynamicznej i sprawniej pokonywał zakręty, JMS sugeruje montaż gwintowanego zawieszenia, które obecnie w fazie testowania prototypowych zestawów. Kiedy trafi na sklepowe półki, ma kosztować około 2100 euro.

Na 1500 euro został natomiast wyceniony układ wydechowy firmy Eisenmann. Ma większą przepustowość od seryjnego, więc jego montaż może przełożyć się na lekki wzrost mocy bez strojenia sterownika jednostki napędowej.

Podobne

Jakie było najlepiej sprzedające się BMW M? Nie zgadniesz

Nie, to nie to M3. To też nie M4, ani M5. Nie, to także żaden SUV. Najlepiej sprzedające się BMW M to... BMW może świętować. W zeszłym roku sprzedało aż 177,257 modeli ze stajni BMW M. To o 8,4% więcej niż w 2021 roku. Jak podaje niemiecka marka, dokonała tego pomimo "ciągłych wyzwań w kwestii…

Diesel-power, czyli wyścigowe BMW 320d

Sportowe sukcesy BMW serii 3 zwykle utożsamiamy z M3. Rzadziej na myśl przychodzą nam 318is czy 320i. Tylko nieliczni, którym historia BMW Motorsport nie obca, pomyślą o 320d. Zaprezentowane w 1990 r. BMW E36 było świetnym materiałem na wyścigówkę. Karoseria dużo sztywniejsza od nadwozia E30 dodatnio wpływała na precyzję prowadzenia, a wielowahaczowe zawieszenie tylnej osi…