BMW z przyszłości - MOTOCYKLE - Trends Magazines

BMW z przyszłości – MOTOCYKLE

Rok 2040. Ludzkość przetrwała pandemię koronawirusa i wojnę atomową w latach 30-tych XXI wieku. Ci, którzy przeżyli ukryli się w podziemiach. Na powierzchni pozostały jedynie gangi atomowych motocyklistów. W tej brutalnej rzeczywistości pełnej przemocy i walki o władzę ostatnią nadzieją jest Mad Boris na BMW RnineT.

Dlaczego Mad Boris? A dlatego, że ten motocykl został zbudowany w Rosji. To customowe BMW R9T jest dziełem Zillers Garage. Maszyna robi ogromne wrażenie. Jednoślad ma zintegrowaną przednią lampę, która przypomina niemieckie klasyki w stylu MZ 250 Trophy. Ten custom ma tylko jedno miejsce zakończone „zadupkiem” w stylu café racer.

 

Wzdłuż baku, niczym kręgosłup, ułożone są przyciski do kontroli funkcji życiowych i dwa minimalistyczne wyświetlacze. Profil aerodynamicznego korpusu przełamują jedynie pokrywy zaworów potężnego silnika R18.

 

To mistyczne połączenie café racera, steam punku i futurystycznego stylu post-apo. Wisienką na torcie jest pneumatyczne zawieszenie! Tak – ten motocykl potrafi podnieść się do jazdy lub opuścić nisko swój brzuch dla lepszego efektu wizualnego. 

https://www.facebook.com/dima.golubchikov/videos/pcb.2498634250384825/2720867414688847/?type=3&theater&ifg=1

Podobne

Tuning BMW M5 CS G-Power Hurricane

BMW M5 CS G-Power Hurricane RR – prawdziwy huragan

Tuner G-Power zawsze przygotowuje bardzo mocne przeróbki już i tak mocnych BMW. Nie inaczej jest w przypadku modelu M5 CS, który otrzymał absurdalny pakiet mocy i nazwę, która mówi wszystko - Hurricane RR.  To auto jeździ tak, jak wygląda - niczego nie udaje i nie ukrywa. Ani karbonowa maska z wlotami powietrza, ani przedni spliter,…

Najlepszy diesel BMW – 3.0 M57. Zalety, typowe usterki, koszty serwisu

Najlepszy diesel BMW to silnik 3.0 z rodziny M57, który jest dynamiczny i trwały, wyróżnia się wysoką kulturą pracy, choć należy pamiętać, że sześć cylindrów to także wyższe spalanie i droższy serwis. Należy zacząć od stwierdzenia, że jest to zdecydowanie lepszy wybór, szczególnie jeśli mówimy o rynku wtórnym. Dlaczego? Wprawdzie trudno dziś mówić o stuprocentowo…