Tadeusz Pogwizd to jeden z naszych czytelników. Jego projektem jest BMW E30 z 1991 roku. Modyfikacje, które dotychczas przeprowadził to:
- silnik m50b25,
- uszczelka głowicy Athena piramidki,
- śruby głowicy ARP,
- panewki główne oraz korbowe ACL,
- korby tłoki seria,
- turbo replika GT35,
- kolektor baran 6×1 Układ wydechowy 3″,
- wastegate 60 mm,
- intercooler + orurowanie,
- kolektor ssący custom,
- przepustnica 90 mm,
- pełen układ paliwowy, zewnętrzny zbiornik paliwa, zbiornik przelewowy, dwie pompy paliwa bosh 440
- duża chłodnica oleju,
- aluminiowa chłodnica wody,
- wszystko sterowane EMU Clasic,
- wszystko wyświetlane na tablecie,
- wnętrze: Fotele bimarco hamer, pięcio punktowe pasy, ręczny hydrauliczny, short shifter,
- zawieszenie gwintowane z pełną regulacją kątów oraz twardości,
- konwersacja zawieszenia z wersji e36 5×120,
- felgi Japan Racing 4x9j,
- body kit, poszerzenia, zderzaki replika M3, tylni spoiler dack tail.
BMW E30 po zakupie:
BMW E30 po modyfikacjach:
- Chcesz zaprezentować nam swoje BMW? Wyślij nam wiadomość, poprzez FP BMW Trends, ze zdjęciami i opisem według powyższego schematu, a my opublikujemy je na łamach naszej strony. Najciekawsze projekty trafiają do „20 projektów naszych Czytelników i Fanów” do kolejnych numerów czasopisma BMW Trends, a 2 najlepsze projekty przedstawiamy w formie obszernego artykułu.