Michał Bęben (Kołcz) to jeden z naszych czytelników. Jego projektem jest BMW E46 z 2004 roku. Modyfikacje, które dotychczas przeprowadził to:
- Zawieszenie: AirRide na dwóch kompresorach VIARA 380, elektrozawory 1/2 i butla 25l zbudowany przez Radka Spandla ze SlickGarage.
-
Silnik: 2.0 d, Seria 150 KM, obecnie po zmianie turbo od 3.0d + hybryda + duży Intercooler FMIC, zrobiony customowy dolot, wystrojony na ok 220 KM. Oprócz tego cała pokrywa silnika pokryta metodą hydrografiki.
-
Moc: 220 KM, program ogarnięty w Evolution Wrocław.
-
Układ hamulcowy: seria.
-
Układ wydechowy: pełny przelot 2.5cala z podwójnymi końcówkami ULTER.
-
Nadwozie: Założony pełny zewnętrzny m-pakiet, założone czarne nerki w masce, przedni zderzak zrobiony na gładko, dołożony pełny pakiet od Swagier Customs Parts, splitter, side skirts oraz dyfuzor, klapa zmieniona na CSL + rejka US, przyciemnione przednie lampy we WrapNation, tylne zmienione na ledowe od Mki, dodatkowo lusterka oklejone w czarną satynę, wymienione emblamaty na masce i klapie biało/carbonowe wersja shadow. Auto świeżo po polerce, pełnej korekcie lakieru i położonej powłoce ceramicznej w J&D Detailing.
-
Wnętrze: Kanapa plus boczki z indywiduala, ciemna bordowa skóra, przednie fotele kubły Recaro z OPC, podsufitka i słupki zmienione na czarne od Mki, kierownica zmodyfikowana przez firmę EVO3000, w środku zostały także oklejone w firmie Applye wszystkie dekory w black piano, mieszek biegów, ręcznego i gałka zmiany biegów wrzucone z wersji mpakietowej, dodatkowe listwy progowe w środku auta założone od ori M.
-
Koła: Felgi to OZ MITO 2tlg przerobione przez Felgi Południe/SOUTH Wheels na 3tlg, custom 18″ 8.5j przód (opona 195/35), Tył poszerzony na 10.5j (opona 215/40, na przód dołożony dystans 15mm. Tył ustawiony negatyw na 3.5stopnie przód niecałe 3.
-
Audio: Radio VORDON 1din z androidem i dotykowym ekranem + Wzmacniacz CarPower 1000W + Skrzynia basowa JBL 1000W + Kondensator PHANTOM 1.2Farada.
BMW po zakupie:
BMW po modyfikacjach:
Fot. Rafał Niedźwiecki
- Chcesz zaprezentować nam swoje BMW? Wyślij nam wiadomość, poprzez FP BMW Trends, ze zdjęciami i opisem według powyższego schematu, a my opublikujemy je na łamach naszej strony. Najciekawsze projekty trafiają do „20 projektów naszych Czytelników i Fanów” do kolejnych numerów czasopisma BMW Trends, a 2 najlepsze projekty przedstawiamy w formie obszernego artykułu.