BMW naszych Czytelników: Mateusz i jego BMW E30 - Trends Magazines

BMW naszych Czytelników: Mateusz i jego BMW E30

Mateusz Kuna to jeden z naszych czytelników. Jego projektem jest BMW E30 320i, 1990 rok. Modyfikacje, które dotychczas przeprowadził to:

– Samochód przeszedł pełną renowację blacharsko-lakierniczą.

– Wnętrze to fotele sportsitze w pół skórze. Czarna wykładzina jak i podsufitka.

– Kierownica Nardi Torino.

– Wszystkie elementy zawieszenia i układu hamulcowego zostały odnowione.

– Zmieniono silnik z 1.6 (m40b16) na 2.0 (m20b20) 129KM, który też został odnowiony.

– Zawieszenie gwintowane wykonane na zamówienie.

– Felgi 17” trzy częściowe też wykonywane na zamówienie – przód 8J, tył 9J.

BMW E30 po zakupie:

BMW E30 po modyfikacjach:

  • Chcesz zaprezentować nam swoje BMW? Wyślij nam wiadomość, poprzez FP BMW Trends, ze zdjęciami i opisem według powyższego schematu, a my opublikujemy je na łamach naszej strony. Najciekawsze projekty trafiają do „20 projektów naszych Czytelników i Fanów” do kolejnych numerów czasopisma BMW Trends, a 2 najlepsze projekty przedstawiamy w formie obszernego artykułu.

Podobne

E38 bmw kuloodporne

Strzały z karabinu do BMW 750iL

Zastanawialiście się kiedyś, co dzieje się z samochodem, gdy odda się w jego kierunku strzały z karabinu? Zwykłe auto zostałoby przebite niczym kuchenny durszlak, ale nie to E38 750iL High Security- jest kuloodporne. Niepozorny Wyposażona w silnik V12 limuzyna wygląda jak zwykłe seryjne auto klasy premium. To jednak tylko pozory. To BMW ma wzmocnione grodzie,…

Potrafi więcej niż BMW M4

Seryjne BMW M4 czuje się na torze jak ryba w wodzie, jednak zbudowany na jego bazie Manhart MH4 550 potrafi jeszcze więcej. Głównie dzięki temu, że pracujący nad samochodem inżynierowie Manharta unikali kompromisów. MH4 miał być narowisty, twardy i głośny. Trzylitrowy podwójnie doładowany silnik S55 ma karbonowy układ dolotowy firmy Eventuri, pozbawiony katalizatorów wydech ze stali nierdzewnej…