BMW naszych Czytelników: Marcin i jego BMW E36 w Cabrio - Trends Magazines

BMW naszych Czytelników: Marcin i jego BMW E36 w Cabrio

Marcin Fenc to jeden z naszych czytelników. Jego projektem jest BMW E36 318i Cabrio, 1999 rok. Modyfikacje, które dotychczas przeprowadził to:
– swap silnika na M50B25,
– reg. glowicy,
– nowe panewki, uszczelnienie i insp. silnika,
– wtryski deka 630cc,
– turbo ori Garrett GT3582R,
– czarny intercooler,
– czarne silikony,
– wydech przelot 3″ na 2 tłumikach MTG, strojenie DET 380km/492Nm,
– skrzynia ZF S5320D, sprzęgło docisk Sachs Performance S54 + jednomas B20 + tarcza Kevlar, dyfer 3.15 szpera 40% po regeneracji,
– wspawane wzmocnienia wózka,
– konserwacja podwozia,
– tylny zawias rozebrany/piaskowanie/proszek + poliuretany,
– hamulce E46 330i,
– w planach montaż wałków Catcams turbo conversion,
– zawieszenie gwint ISC sport, kolektor dololt nierdzewka + przepustnica 90mm,
– strojenie na EMU.
– pod koniec roku polakierowanie hardtopu i progi w kolor.

BMW E36 po zakupie:

BMW E36 po modyfikacjach:

  • Chcesz zaprezentować nam swoje BMW? Wyślij nam wiadomość, poprzez FP BMW Trends, ze zdjęciami i opisem według powyższego schematu, a my opublikujemy je na łamach naszej strony. Najciekawsze projekty trafiają do „20 projektów naszych Czytelników i Fanów” do kolejnych numerów czasopisma BMW Trends, a 2 najlepsze projekty przedstawiamy w formie obszernego artykułu.

Podobne

Tuning BMW po szwedzku. Mają Moc!

Bilsport Performance Show and Custom Motor Show 2018 jest największą w Skandynawii imprezą motoryzacyjną. Przyciąga fanów dwóch i czterech kółek. Jak co roku organizowany jest podczas długiego weekendu przypadającego w okresie świąt Wielkiej Nocy. Skandynawia zafascynowana jest amerykańską motoryzacją. Zarówno starszą, jak i najnowszą. Potężne silniki i kształty karoserii charakterystyczne dla lat 50. czy 60.…

Family guy, czyli BMW F11 530d w stylu stance

Przygoda Mateusza z BMW zaczęła się w 2010 roku, gdy wspólnie z narzeczoną kupił pierwsze auto. Było to E46 touring, który modyfikowali przez prawie cztery lata. Początkowo na sprężynach obniżających, a później na gwincie i spasowanych szerokich dziewiętnastkach. Ten styl zdecydowanie najmocniej przypadł im do gustu. Po sprzedaży E46 w 2014 roku, czekając na narodziny…