BMW naszych Czytelników: Marcin i jego BMW E36 w Cabrio - Trends Magazines

BMW naszych Czytelników: Marcin i jego BMW E36 w Cabrio

Marcin Fenc to jeden z naszych czytelników. Jego projektem jest BMW E36 318i Cabrio, 1999 rok. Modyfikacje, które dotychczas przeprowadził to:
– swap silnika na M50B25,
– reg. glowicy,
– nowe panewki, uszczelnienie i insp. silnika,
– wtryski deka 630cc,
– turbo ori Garrett GT3582R,
– czarny intercooler,
– czarne silikony,
– wydech przelot 3″ na 2 tłumikach MTG, strojenie DET 380km/492Nm,
– skrzynia ZF S5320D, sprzęgło docisk Sachs Performance S54 + jednomas B20 + tarcza Kevlar, dyfer 3.15 szpera 40% po regeneracji,
– wspawane wzmocnienia wózka,
– konserwacja podwozia,
– tylny zawias rozebrany/piaskowanie/proszek + poliuretany,
– hamulce E46 330i,
– w planach montaż wałków Catcams turbo conversion,
– zawieszenie gwint ISC sport, kolektor dololt nierdzewka + przepustnica 90mm,
– strojenie na EMU.
– pod koniec roku polakierowanie hardtopu i progi w kolor.

BMW E36 po zakupie:

BMW E36 po modyfikacjach:

  • Chcesz zaprezentować nam swoje BMW? Wyślij nam wiadomość, poprzez FP BMW Trends, ze zdjęciami i opisem według powyższego schematu, a my opublikujemy je na łamach naszej strony. Najciekawsze projekty trafiają do „20 projektów naszych Czytelników i Fanów” do kolejnych numerów czasopisma BMW Trends, a 2 najlepsze projekty przedstawiamy w formie obszernego artykułu.

Podobne

BMW 525 TDS. Awaryjne czy niesłusznie owiane złą sławą?

Znane jest powiedzenie: „nieważne, co mówią, ważne, żeby mówili”. Na pewno na takiej zasadzie swoją sławę zbudował silnik 2.5 TDS. Montowany był w BMW serii 3 (E36), 5 (E34, E39) oraz 7 (E38) oraz w Oplu Omega. Dużo się mówi na temat tego motoru, ale czy to wszystko jest prawda? Nasz Czytelnik postara się obalić…

BMW M5 LCI F90 2020

Krąży plotka, że BMW pracuje nad w pełni elektrycznym M5 z silnikiem o mocy ponad 1000KM

Czy król „super limuzyn” wkrótce zostanie królem samochodów elektrycznych? BMW zawsze było firmą, M5 to prawdopodobnie największy hit marki. Wprowadzone po raz pierwszy w 1984 roku jako limuzyna dla kadry kierowniczej przez lata rosło w siłę. Jaka przyszłość czeka M5? W związku ze zbliżającą się 40. rocznicą powstania, krążą pogłoski, że monachijska firma ma w zanadrzu kilka…