BMW naszych Czytelników: Marcin i jego BMW E36 w Cabrio - Trends Magazines

BMW naszych Czytelników: Marcin i jego BMW E36 w Cabrio

Marcin Fenc to jeden z naszych czytelników. Jego projektem jest BMW E36 318i Cabrio, 1999 rok. Modyfikacje, które dotychczas przeprowadził to:
– swap silnika na M50B25,
– reg. glowicy,
– nowe panewki, uszczelnienie i insp. silnika,
– wtryski deka 630cc,
– turbo ori Garrett GT3582R,
– czarny intercooler,
– czarne silikony,
– wydech przelot 3″ na 2 tłumikach MTG, strojenie DET 380km/492Nm,
– skrzynia ZF S5320D, sprzęgło docisk Sachs Performance S54 + jednomas B20 + tarcza Kevlar, dyfer 3.15 szpera 40% po regeneracji,
– wspawane wzmocnienia wózka,
– konserwacja podwozia,
– tylny zawias rozebrany/piaskowanie/proszek + poliuretany,
– hamulce E46 330i,
– w planach montaż wałków Catcams turbo conversion,
– zawieszenie gwint ISC sport, kolektor dololt nierdzewka + przepustnica 90mm,
– strojenie na EMU.
– pod koniec roku polakierowanie hardtopu i progi w kolor.

BMW E36 po zakupie:

BMW E36 po modyfikacjach:

  • Chcesz zaprezentować nam swoje BMW? Wyślij nam wiadomość, poprzez FP BMW Trends, ze zdjęciami i opisem według powyższego schematu, a my opublikujemy je na łamach naszej strony. Najciekawsze projekty trafiają do „20 projektów naszych Czytelników i Fanów” do kolejnych numerów czasopisma BMW Trends, a 2 najlepsze projekty przedstawiamy w formie obszernego artykułu.

Podobne

Salonowe BMW E39 530d

Dla niektórych auto to tylko „urządzenie do jazdy”. Na szczęście są też kierowcy tacy jak Marek, których celem jest urządzenie… samochodowego wnętrza jak salonu. Popatrzcie, jak odmienił kabinę swojego E39. Marek zakupił niebieskie BMW 530d Touring z automatyczną skrzynią biegów od pierwszego właściciela w 2010 roku w Holandii. Wprowadzane zmiany zaznacza, dopisując kolejne pozycje do…

Ceramiczne układy hamulcowe dla BMW

Przez lata ceramiczne układy hamulcowe były zarezerwowane dla supersamochodów. Rozwiązanie pozwoli staje się coraz bardziej dostępne. Na popularyzację ceramiki poczekamy jednak wiele lat. Szkoda, bo ceramiczne układy hamulcowe są wyjątkowo odporne na zużycie, a przy okazji wykazują imponującą odporność na przegrzanie. Nie zaszkodzi im nawet wielokrotne hamowanie z maksymalnej prędkości. Ceramika wytrzymuje temperaturę rzędu 1400…