BMW naszych Czytelników: Marcin i jego BMW E36 w Cabrio - Trends Magazines

BMW naszych Czytelników: Marcin i jego BMW E36 w Cabrio

Marcin Fenc to jeden z naszych czytelników. Jego projektem jest BMW E36 318i Cabrio, 1999 rok. Modyfikacje, które dotychczas przeprowadził to:
– swap silnika na M50B25,
– reg. glowicy,
– nowe panewki, uszczelnienie i insp. silnika,
– wtryski deka 630cc,
– turbo ori Garrett GT3582R,
– czarny intercooler,
– czarne silikony,
– wydech przelot 3″ na 2 tłumikach MTG, strojenie DET 380km/492Nm,
– skrzynia ZF S5320D, sprzęgło docisk Sachs Performance S54 + jednomas B20 + tarcza Kevlar, dyfer 3.15 szpera 40% po regeneracji,
– wspawane wzmocnienia wózka,
– konserwacja podwozia,
– tylny zawias rozebrany/piaskowanie/proszek + poliuretany,
– hamulce E46 330i,
– w planach montaż wałków Catcams turbo conversion,
– zawieszenie gwint ISC sport, kolektor dololt nierdzewka + przepustnica 90mm,
– strojenie na EMU.
– pod koniec roku polakierowanie hardtopu i progi w kolor.

BMW E36 po zakupie:

BMW E36 po modyfikacjach:

  • Chcesz zaprezentować nam swoje BMW? Wyślij nam wiadomość, poprzez FP BMW Trends, ze zdjęciami i opisem według powyższego schematu, a my opublikujemy je na łamach naszej strony. Najciekawsze projekty trafiają do „20 projektów naszych Czytelników i Fanów” do kolejnych numerów czasopisma BMW Trends, a 2 najlepsze projekty przedstawiamy w formie obszernego artykułu.

Podobne

BMW iDrive – rodzaje, usterki, naprawy. Co trzeba wiedzieć?

System BMW iDrive uprzyjemnia czas spędzany w samochodzie, zapewniając wygodny dostęp wielu elementów jego wyposażenia, nawigacji, plików multimedialnych, aplikacji czy zasobów internetu. Niestety, iDrive potrafi też płatać figle, a jego naprawa zwykle jest zadaniem dla specjalisty. Działając metodą prób i błędów można więcej zepsuć, niż naprawić. Piętnaście lat temu w BMW serii 7 (E65) zadebiutował…

BMW 1M vs. M2 – trudny wybór

BMW 1M to niewielkie coupé będące pełnoprawnym członkiem niemieckiej ognistej rodziny M. Szybkie, mocne, narowiste i uzależniające. BMW M2 to następca kultowego 1M. Mocniejsze, szybsze, wprost z bawarskiego piekła rodem. Jednak czy nowsze zawsze musi oznaczać lepsze nie będąc przy tym wrogiem dobrego? Czy może wbrew matematyce 1>2? Pomijając mało popularne BMW Z3 M najmniejszym…