BMW najlepiej sprzedającą się marką premium - Trends Magazines

BMW najlepiej sprzedającą się marką premium

Według instytutu motoryzacyjnego Samar, Polacy kupili od stycznia do września 2021 roku 68 175 samochodów marek premium. To o prawie 30 proc. więcej niż w ubiegłym roku. Liderem wśród tych marek okazuje się BMW.

Samar wskazał, że wynik na koniec września 2021 roku jest lepszy od rezultatu osiągniętego w okresie styczeń-wrzesień 2020, gdy wówczas polskie wydziały komunikacji zapisały w bazie danych 52 210 samochodów. W 2019 roku zarejestrowano nieco więcej, bo 56 297 aut. Widać więc, że rynek się ożywił. 

BMW numerem jeden

Pierwsze miejsce w rankingu najpopularniejszych marek na koniec września 2021 roku zajęło ponownie BMW. Koncern z Monachium zarejestrował w naszym kraju 18 372 nowe samochody osobowe. To wynik o 48,40 proc. większy niż w takim samym okresie roku 2020. Najczęściej rejestrowane od stycznia do września modele w gamie bawarskiego koncernu to: „trójka” (3 378 szt.), X3 (2 288 szt.) oraz model X5 (2 067 egzemplarzy).

Drugie miejsce przypadło marce Audi z 15 222 sprzedanymi samochodami. Najlepiej sprzedawały się modele Q5 (3 059 sztuk). Na drugiej pozycji znalazło się Q3 (2 414 sztuk), a trzecie miejsce przypadło w udziale Audi A6 (1 998 egz.).

Podium zamknął Mercedes, który zarejestrował 14 584 samochodów. W gamie Mercedesa zwycięska na koniec III kwartału okazała się klasa A z 1 638 zarejestrowanymi autami, przed klasą E (1 464 egz.) oraz GLE (1 350 sztuk).

Podobne

Wyścigowy klasyk BMW 2002ti

O właścicielach klasyków można powiedzieć, że z powodu kłopotów ze zdobywaniem części, do tego często drogich, i trudności z dostępem do wiedzy mają pod górkę. Jerzy Nowakowski, jeżdżący prezentowanym wyścigowym BMW 2002ti, ma pod górkę podwójnie. I sprawia mu to sporą przyjemność. Sportowa historia Jerzego zaczęła się w 2001 roku od startu za kierownicą Fiata…

Milion elektrycznych BMW i najnowsza hybryda X5- BIZNES

Koncern BMW planuje wprowadzić na światowy rynek milion samochodów zelektryfikowanych (elektrycznych i hybryd) do końca 2021 roku. Obecnie sprzedaż w tym segmencie rynku stale rośnie. Raporty firmy pokazują, że w Październiku 2019 koncern odnotował 8.6% wzrost i sprzedał 14.182 zelektryfikowanych pojazdów. Grupa BMW planuje wprowadzić do oferty 25 zelektryfikowanych modeli do końca 2023 r., z czego…