BMW M340i xDrive Touring oraz Limuzyna - PREMIERA wersji Touring - Trends Magazines

BMW M340i xDrive Touring oraz Limuzyna – PREMIERA wersji Touring


Zamów prenumeratę

Zarówno nowe BMW M340i xDrive Limuzyna, jak i nowe BMW M340i xDrive Touring ucieleśniają sportowy charakter, dzięki któremu ta seria stała się rdzeniem marki BMW. Już pierwsze BMW serii 3 wprowadzone w 1975 r. zachwycało niezwykle zwinną jazdą. Również model Touring zaprezentowany po raz pierwszy w drugiej generacji od samego początku łączył w sobie wszechstronność ze sportowym charakterem. Od tamtego czasu mocne silniki, w szczególności sześciocylindrowe silniki rzędowe, konsekwentnie udoskonalany układ jezdny, a także wprowadzony po raz pierwszy w BMW serii 3 napęd na wszystkie koła zapewniały zawsze niepowtarzalne wrażenia z jazdy.

W najnowszej generacji BMW M kładzie jeszcze mocniejszy nacisk na dynamikę jazdy. Sześciocylindrowy silnik rzędowy o mocy 275 kW (374 KM) z technologią M TwinPower Turbo, sportowy mechanizm różnicowy M, sportowy układ jezdny M z adaptacyjnym sportowym układem kierowniczym M oraz specjalne elementy zewnętrzne M o zoptymalizowanej aerodynamice tworzą idealną całość zapewniającą maksymalne osiągi. Nowe BMW M340i xDrive Limuzyna przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,4 s. Nowe BMW M340i xDrive Touring wykonuje sprint do setki w 4,5 s. Oba modele są więc o pół sekundy szybsze niż najmocniejsze wersje BMW serii 3 poprzedniej generacji. W porównaniu z najmocniejszymi wersjami poprzedniej generacji nowy sześciocylindrowy silnik rzędowy generuje o 35 kW (48 KM) większą moc (275 kW / 374 KM) i o 50 Nm większy moment obrotowy (500 Nm).

Stylistyka pasa przedniego i tylnego oraz poszyć progów optymalizuje dopływ powietrza chłodzącego i właściwości aerodynamiczne. Inne charakterystyczne elementy stylistyczne to atrapa chłodnicy ze stylizowaną siatką oraz trapezowe końcówki rur wydechowych. Nowe BMW M340i xDrive Limuzyna ma oprócz tego spojler tylny M w kolorze karoserii. Ekskluzywny wygląd to również zasługa błyszczących elementów BMW Individual Shadow Line oraz utrzymanych w metalizowanym kolorze Cerium Grey lusterek zewnętrznych, wstawek we wlotach powietrza w przednim zderzaku, obramowania i przednich powierzchni listew grilla, osłon końcówek wydechu oraz oznaczenia modelu.

 Wyposażenie standardowe obejmuje sportowe fotele przednie z tapicerką M w wersji z sensateku i alcantary z kontrastującym niebieskim pikowaniem, kierownicę skórzaną M z przyciskami wielofunkcyjnymi i łopatkami zmiany biegów, antracytową podsufitkę BMW Individual, pedały M, dywaniki M oraz listwy ozdobne z aluminium Tetragon z listwą akcentową w perłowym chromie. Cyfrowy zestaw wskaźników nosi napis „M340i”. Oznaczenie modelu znajduje się również na listwach progowych przednich drzwi. Nowe BMW M340i xDrive Limuzyna i nowe BMW M340i xDrive Touring wyposażone są standardowo m.in. w 3-strefową klimatyzację automatyczną z oddzielną regulacją temperatury i nawiewu po stronie kierowcy i pasażera oraz z tyłu, oświetlenie ambientowe, pakiet schowków i automatycznie przyciemniane lusterko wsteczne. Standardowe wyposażenie obu modeli obejmuje ponadto system Park Distance Control z czujnikami z przodu i z tyłu, BMW Live Cockpit Plus z systemem nawigacyjnym i 8,8-calowym monitorem pokładowym oraz pakiet Connected Plus z funkcją Real Time Traffic Information, Usługami Zdalnymi, Usługą Concierge i przygotowaniem do Apple CarPlay.

Podobne

BMW_E84_X1_28i_xDrive

Test BMW X1 28i: wstęp do archiwum X

To miał być zwykły test nie do końca zwyczajnego samochodu. Nikt z nas nie przewidywał, że tak się zakończy… W słoneczny czerwcowy dzień w doskonałych humorach stawiliśmy sięw warszawskiej siedzibie BMW po odbiór testowego X1 xDrive 28i. Dwulitrowy turbodoładowany silnik benzynowy generujący 245 KM był obietnicą mocnych wrażeń. Nie zakładaliśmy, że będą aż tak mocne... Cofnijmy…

BMW_i3s

Miłośnicy sojowego latte i czipsów z jarmużu rzucą się na nowe BMW. A to ze względu na wnętrze

BMW i Mini ogłosili, że kończą z wykorzystywaniem skóry do obicia wnętrz nowych modeli. Teraz materiały użyte do foteli i boczków będą wegańskie.  Bawarski koncern ogłosił, że do 2050 roku osiągną 100 proc. neutralności węglowej przez cały cykl "życia" wyprodukowanego przez nich samochodu. Cel jest ambitny i już teraz podejmowane są pierwsze znaczące decyzje. Pierwsze…