BMW M3 G80 AC Schnitzer - oto najmocniejsze M3 w historii - Trends Magazines

BMW M3 G80 AC Schnitzer – oto najmocniejsze M3 w historii

AC Schnitzer to tuner znany z przerabiania mocnych BMW na… jeszcze mocniejsze. Właśnie zaprezentowali swoje najnowsze dzieło i nie zawiedli nas. Przed wami najmocniejsze M3 G80 na rynku.

AC Schnitzer oferuje pakiet wzmacniający do silnika S58, który podnosi moc z 510 KM i 650 Nm do 590 KM i 750 Nm. AC Schnitzer chwali się, że to nie tylko najmocniejsze M3 w historii, ale BMW Serii 3 w ogóle. Co ciekawe, niemiecki tuner daje też 4-letnią gwarancję na swoje modyfikacje. Szacun!

Za osiągami idą w parze też modyfikacje optyczne. Najwięcej zmian widać z tyłu, gdzie poszerzono i obniżono zderzak, dodano karbonowy dyfuzor, a także nowe końcówki układu wydechowego. Oprócz tego na dachu i tylnej kalpie pojawił się spoiler, który dociska tylną oś w zakrętach z siłą nawet 70kg.

Przedni zderzak także został poddany modyfikacjom. Dodano spliter, który zwiększa docisk przedniej osi o 40 kg. Widać, że boczne wloty powietrza są większe niż seryjne, a obok nich zamontowano „skrzela”, które kierują powietrzem wpadającym do bocznych komór. 

Zawieszenie obniżono na przedniej osi o 15-20 mm w stosunku do serii, tył pozostał bez zmian. Kierowca ma możliwość zmiany wysokości i twardości zawieszenia w zależności od nawierzchni i warunków. AC Schnitzer wyznaje zasadę „lepiej szybko niż twardo”, dlatego zawieszenie nie jest przesadnie usztywnione. Całości dopełniają 20-calowe felgi z oponami 285/30 z przodu i 295/30 z tyłu. 

Wnętrze BMW M3 zostało delikatnie potraktowano przez AC Schnitzera. Nowością jest tutaj częściowo zamszowa kierownica, duże łopatki do zmiany biegów, a także pedały ze szczotkowanego aluminium.

Jak Wam się podoba M3 przerobione przez „sznycla”? Na filmiku poniżej możecie zobaczyć to auto w akcji. 

Konrad Maruszczak

Podobne

BMW E39 kabriolet

Jedyne takie BMW E39 Landaulet; nie Baur, nie Alpina, nie M5, nie E36

Tytuł tego artykułu to oczywiście żart. Mimo to powstał, ponieważ na grupie TANIE GRUZY znaleźliśmy E39, które po prostu musimy Wam pokazać. Ten egzemplarz z dwulitrowym silnikiem pod maską przeszedł prawdziwą kurację "gruzującą".  E39 kabriolet Samochód kosztuje 1000 złotych i jest... kabrioletem. A konkretnie, to bliżej mu do konstrukcji takich firm  albo Baur lub Landaulet.…

Nissaj Juke auto od tyłu

Wyprawa w przyszłość – test Nissan Juke N-Design

Nissan lubi odważne linie. Takie było i jest nadal widoczne na drogach Murano. Taki też był i jest mniejszy brat - Juke. Sprawdziliśmy, jak się spisuje ten bardziej młodzieżowy model w odmianie N-Design. Nie da się ukryć, że Juke jest autem zwracającym uwagę. Tak było od chwili jego prezentacji w Genewie w 2009. Podobnie futurystyczne…