BMW M3 E46 V10 - tego jeszcze nie widzieliście! - Trends Magazines

BMW M3 E46 V10 – tego jeszcze nie widzieliście!

Już seryjne BMW M3 E46 z wolnossącym R6 robi „robotę”, ale tutaj to zupełnie inna bajka. To M3 z wielkim spoilerem i V10 pod maską. Po prostu musicie to zobaczyć!

Silniki w BMW M3 stosunkowo rosły w pojemność, liczbę cylindrów i finalnie moc. Od niezbyt mocnego R4 w E30, poprzez różne odmiany silnika 6-cylindrowego w E36, E46 do wolnossącego V8 w E90. Później nadeszła era turbodoładowania i powrót do 6 cylindrów. Podsumowując w M-trójce nigdy nie pojawił się silnik większy jak V8. Aż to teraz.

Pod maską tego E46 zamontowano wolnossące V10 prosto z BMW M5 E60! Moc? 507 KM i 520 Nm! To jednak nie koniec przeróbek. Tunerzy wymontowali też seryjną 6-stopniową manualną skrzynię i zainstalowali automat DCT z następcy, czyli E90. 

Chyba nie potrzebujecie więcej zachęty do obejrzenia filmu z przejazdu E46 V10 na niemieckiej autostradzie.

Konrad Maruszczak

Podobne

BMW wypadek 2

BMW zostało zmasakrowane po wypadku z zaparkowaną naczepą. Co się wydarzyło?

Do wypadku doszło w nocy z czwartku na piątek, około 3.30. Parkingi są wtedy pełne samochodów. Kleszczewko to MOP na A1 w kierunku Gdańska był również pełen. Często gdy nie ma możliwości zająć miejsca parkingowego kierowcy parkują na poboczach - tak właśnie było teraz - na drodze zjazdowej miała bowiem stać zaparkowana ciężarówka z naczepą.…

M performance Carbon wheels koła 1000 RR motorrad

BMW wprowadza do oferty felgi z włókna węglowego

Włókno węglowe pierwotnie było opracowane dla przemysłu lotniczego. Później ten bardzo wytrzymały i super lekki materiał zadomowił się najpierw w wyścigach, a teraz także w motocyklach. BMW Motorrad używa go wszędzie tam, gdzie wymagana jest minimalna waga i maksymalna wytrzymałość. Zalety kół z włókna węglowego Koła z włókna węglowego M Performance do BMW S 1000…