BMW M3 CS G-Power to prawdziwy pocisk! - Trends Magazines

BMW M3 CS G-Power to prawdziwy pocisk!

BMW M3 CS G80 G-Power 5

Auta, które wyjeżdżają z garażu G-Power zawsze robią piorunujące wrażenie jeśli chodzi o osiągi. Potężna moc w połączeniu z poprawionymi właściwościami aerodynamicznymi sprawiają, że szybkie BMW M, stają się jeszcze szybsze. Co oferuje BMW M3 CS G-Power?

BMW M3 CS to lżejsza, mocniejsza i bardziej bezkompromisowa wersja i tak już mocnej M-trójki. 3-litrowa jednostka R6 generuje teraz 550 KM (tyle samo ile M4 CSL) i 650 Nm, co pozwala osiągnąć czas 3,4 s w przyspieszeniu 0-100 km/h. Specjaliści od G-Power jednak mają swoje metody na poprawienie tych liczb. 

BMW M3 CS od G-Power występuje w kilku wariantach

Tuner ma kilka propozycji na temat mocy silników. Podstawowy wariant to 620 KM i 750 Nm, które udało się uzyskać poprzez zainstalowanie oprogramowania i wymianę tylnego tłumika. Kolejny poziom zwiększa moc M3 CS do 670 KM i 800 Nm – dzięki 
oprogramowaniu oraz instalacji układu wydechowego, który obejmuje tłumik środkowy i tylny. Obniża on ciśnienie zwrotne spalin, co zapewnia zoptymalizowanie przepływu spalin i w efekcie lepszą wydajność. 

https://trends.com.pl/bmw-m5-cs-g-power-hurricane-rr-prawdziwy-huragan/

W najbardziej ekstremalnym poziomie ulepszenia, sześciocylindrowy silnik S58 z podwójnym turbodoładowaniem o pojemności trzech litrów, wytwarza potężne 720 KM i 850 Nm! Dodatkowo, w tym wariancie można podnieść limit prędkości do 320 km/h.

Oprócz modyfikacji mechanicznych, G-Power zadbał też o odpowiedni wygląd. Kute felgi Hurricane RS mają wymiary 9×20″ i 10,5×20″ i opony w rozmiarze 285/30R20 oraz 295/25.

Karoseria zyskała także kilka elementów z włókna węglowego – ten materiał widać też na kilku akcentach w kabinie. 

Rekord! G-Power wycisnęło z M4 aż 600 KM

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Piekielnie mocne BMW E36 Cabrio – galeria zdjęć

Ponad 500 KM w BMW E36 Cabrio? Tak, to możliwe. Dołożenie dużej turbosprężarki oraz szereg modyfikacji 6-cylindrowego silnika dały niesamowity efekt! Sami nie wiemy czy w tym aucie bardziej kręci nas piekielna moc czy stan pięknego niebieskiego lakieru...

Vanos: drobny defekt, wysokie koszty

Silniki współczesnych modeli BMW posiadają system Vanos, który odpowiada za regulację faz rozrządu. Działa świetnie, jednak przy wysokich przebiegach zaczyna generować koszty. Wszystko przez... tanie uszczelki. Czym jest Vanos? Praca układu zaworowego ma ogromny wpływ na charakterystykę silnika. Przy niskich obrotach korzystne jest opóźnione otwarcie zaworów – bieg jałowy staje się stabilniejszy i wzrasta kultura…