BMW M3 CS G-Power to prawdziwy pocisk! - Trends Magazines

BMW M3 CS G-Power to prawdziwy pocisk!

BMW M3 CS G80 G-Power 5

Auta, które wyjeżdżają z garażu G-Power zawsze robią piorunujące wrażenie jeśli chodzi o osiągi. Potężna moc w połączeniu z poprawionymi właściwościami aerodynamicznymi sprawiają, że szybkie BMW M, stają się jeszcze szybsze. Co oferuje BMW M3 CS G-Power?

BMW M3 CS to lżejsza, mocniejsza i bardziej bezkompromisowa wersja i tak już mocnej M-trójki. 3-litrowa jednostka R6 generuje teraz 550 KM (tyle samo ile M4 CSL) i 650 Nm, co pozwala osiągnąć czas 3,4 s w przyspieszeniu 0-100 km/h. Specjaliści od G-Power jednak mają swoje metody na poprawienie tych liczb. 

BMW M3 CS od G-Power występuje w kilku wariantach

Tuner ma kilka propozycji na temat mocy silników. Podstawowy wariant to 620 KM i 750 Nm, które udało się uzyskać poprzez zainstalowanie oprogramowania i wymianę tylnego tłumika. Kolejny poziom zwiększa moc M3 CS do 670 KM i 800 Nm – dzięki 
oprogramowaniu oraz instalacji układu wydechowego, który obejmuje tłumik środkowy i tylny. Obniża on ciśnienie zwrotne spalin, co zapewnia zoptymalizowanie przepływu spalin i w efekcie lepszą wydajność. 

https://trends.com.pl/bmw-m5-cs-g-power-hurricane-rr-prawdziwy-huragan/

W najbardziej ekstremalnym poziomie ulepszenia, sześciocylindrowy silnik S58 z podwójnym turbodoładowaniem o pojemności trzech litrów, wytwarza potężne 720 KM i 850 Nm! Dodatkowo, w tym wariancie można podnieść limit prędkości do 320 km/h.

Oprócz modyfikacji mechanicznych, G-Power zadbał też o odpowiedni wygląd. Kute felgi Hurricane RS mają wymiary 9×20″ i 10,5×20″ i opony w rozmiarze 285/30R20 oraz 295/25.

Karoseria zyskała także kilka elementów z włókna węglowego – ten materiał widać też na kilku akcentach w kabinie. 

Rekord! G-Power wycisnęło z M4 aż 600 KM

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

VW Typ 3 1600 TL Automatic

VW Typ 3 – po nim pojawił się Golf

 Każdy, nie tylko miłośnik VW, doskonale wie, jak wygląda Golf. Niewielu jednak zdaje sobie sprawę, jakie auto było jego poprzednikiem. Oto VW Typ3! W roku 1961 oferta Volkswagena powiększyła się o model Typ 3, który miał za zadanie wypełnić lukę pomiędzy Garbusem (Typ 1), Karmannem Ghia (Typ 14) oraz „Ogórkiem” (Typ 2). Wiele części oraz…

BMW 750d. Poczwórny doping od G-Power

BMW 750d, czyli flagowy diesel z Bawarii z poczwórnym doładowaniem jest mocno wysilony. Z trzech litrów pojemności generuje 400 KM i 760 Nm. G-Power jest przekonane, że poprzeczkę można jednak w bezpieczny sposób podnieść. Doświadczony tuner wziął pod lupę BMW 750d, w którego wiązkę elektryczną został wpięty moduł D-Tronik 5 V1 o wartości 2519 euro. Zmieniając…