BMW M240i M Performance - w oczekiwaniu na M2 - Trends Magazines

BMW M240i M Performance – w oczekiwaniu na M2

BMW pokazało pakiet stylistyczny do Serii 2 w nadwoziu coupe. Patrząc na auto można zadać sobie pytanie – po co mi M2? „Dwójka” w biżuterii od M Performance wygląda świetnie, a do tego odmiana M240i jeździ równie dobrze.

Jeżeli wygląd zwykłego M240i nie powoduje u was szybszego bicia serca, możecie zainwestować w pakiet części i akcesoriów M Performance. Nie ogranicza się on tylko do wlotów powietrza, większych felg czy efekciarskiego grilla. Na życzenie możecie doposażyć Serię 2 w dodatki z prawdziwego włókna węglowego – dokładki przedniego zderzaka, progi, grill i lusterka. Z tego samego materiału wykonano też spoiler (w zasadzie lotkę) oraz dyfuzor. 

Do wykończenia swojej Serii 2 możecie zamówić trójkolorowe pasy na karoserii, jak również czerwone zaciski, które kryją się za 18- lub 20-calowymi felgami. Dostępna są trzy wzory. Możecie też mieć hologramy „M”, wyświetlające się po otwarciu drzwi. Marzenie gadżeciarza! Zmiany nie ominęły też wnętrza. Tam zażyczyć sobie możecie kubełkowe fotele (wyglądają obłędnie), kierownicę na wpół obszytą alcantarą, inną gałkę do zmiany biegów, a nawet etui na pilota. I spójrzcie na ten korek wlewu paliwa! 

BMW nie wspomniało nic o pakiecie podnoszącym moc, ale jeśli zdecydujecie się na wersję M240i z pewnością „Będziecie Mogli Wyprzedzać”. Pod maską pracuje klasyka BMW, czyli rzędowa „szóstka”, oczywiście doładowana (turbo typu TwinScroll) o mocy 374 KM i 500 Nm. Na razie auto oferowane jest tylko z automatem, pierwsza setka pojawia się już po 4,3 s. Jeśli nie wystarczają wam takie osiągi, musicie poczekać na M2. Na razie nie słychać, żeby ptaszki ćwierkały o dacie premiery najostrzejszej odmiany. Pozostaje wam BMW Serii 2 w sosie M Performance, albo uzbroić się w cierpliwość. 

Konrad Maruszczak

Podobne

BMW M235i dla amatorów ostrej jazdy

Spotkania na torach wyścigowych zyskują coraz większą popularność. Wystarczy opłacić wpisowe, a wcześniej zainwestować w samochód i kilka modyfikacji, by doświadczyć emocji, które jeszcze do niedawna były zarezerwowane tylko dla profesjonalnych kierowców wyścigowych. Połknięcie bakcyla track-dayów najczęściej jest równoznaczne z rozpoczęciem inwestowania ogromnych środków w samochód. Silnik, zawieszenie, hamulce, fotele, klatka... Pole do popisu jest…

Która generacja M5 jest najbardziej kultowa? – ankieta

BMW M5 już od 1985 roku rozpala serca i wyobraźnię fanów motoryzacji. Symbol idealnego połączenia funkcjonalności i sportowych osiągów. Kolejne generacje oferowały kierowcy coraz większą przyjemność z jazdy, lepsze osiągi i najbardziej zaawansowane rozwiązania technologiczne. Radykalnej zmianie uległ również wygląd auta, a kierunek tych zmian do dziś budzi wiele emocji wśród fanów bawarskiej marki. Patrząc…