BMW M2 Cabrio. Jedyne takie! - Trends Magazines

BMW M2 Cabrio. Jedyne takie!

BMW M2 Cabrio
BMW M2 Cabrio
fot. Jordi Miranda

370-konne BMW M2 jest świetnym samochodem. Nie każdy będzie jednak zachwycony brakiem w ofercie wersji Cabrio. Bawarski koncern uznał, że wprowadzanie go na rynek było pozbawione sensu – koszt jego opracowania najprawdopodobniej byłby wyższy od zysków płynących ze sprzedaży auta.

Lukratywną niszę zagospodarowała szwajcarska firma Dähler Design & Technik, która własnymi siłami stworzyła sportowca z brezentowym dachem. Obyło się bez cięcia karoserii M2 i usztywniania jej dolnych partii chałupniczymi metodami. Punktem wyjścia do stworzenia M2 Cabrio było 240i Cabrio. Dähler wyposażył je w nowe błotniki, zderzaki i progi, większe koła, wydajniejsze hamulce z 400-milimetrowymi tarczami, gwintowane zawieszenie i akcesoryjny układ wydechowy ze stali nierdzewnej.

BMW M2 Cabrio
fot. Jordi Miranda

Daleki od serii pozostał trzylitrowy, sześciocylindrowy motor N55. Wyciśnięto z niego 425 KM i 610 Nm. Obłędne wartości w małym i niezbyt ciężkim samochodzie zapewniają świetne osiągi oraz sięgającą 300 km/h prędkość maksymalną. Czy tak mocne Cabrio ma sens? Jak najbardziej. Pozwala cieszyć się nie tylko wiatrem we włosach, ale również melodią wygrywaną przez cztery rury wydechowe.

Podobne

BMW E39 agro tuning

O matko… ale drut! Ktoś skrzywdził BMW E39

Pokazywaliśmy już kiedyś E39 przerobione na F10. Posypały się komentarze - jedni uważali, że to totalny drut, inni byli pod wrażeniem warsztatu blacharza. Dziś mamy dla Was inne E39, które otrzymało od swojego właściciela pakiet "nie mam co robić z czasem i pieniędzmi". E39 AGRO Zapraszamy na jedynie dwa, ale jakże wymowne zdjęcia. Jedna rzecz…

BMW 3D drukowanie fabryka elementy produkcja

Wydrukuj sobie BMW

BMW Group podejmuje kolejny krok w kierunku systematycznego wdrażania druku 3D w produkcji przemysłowej. Celem jest uprzemysłowienie wytwarzania addytywnego i jego niosąca korzyści ekonomiczne zrównoważona integracja w różnych działach koncernu. Dotyczy to przede wszystkim rozwoju i produkcji pojazdów.  Komponenty w druku 3D do małych serii Od połowy bieżącego roku BMW Group produkuje w technologii addytywnej komponenty samochodowe z metalu i tworzyw sztucznych dla Rolls-Royce…