BMW M135i xDrive przeszło lifting. Zmian trzeba szukać pod lupą - Trends Magazines

BMW M135i xDrive przeszło lifting. Zmian trzeba szukać pod lupą

Czasami producenci samochodów, podczas face liftingów wprowadzają zmiany niewidoczne na pierwszy rzut oka. I tak jest w przypadku odświeżonego BMW M135i xDrive. No może oprócz jaskrawego lakieru, który widać od razu. 

BMW M135i napędza 2-litrowy turbodoładowany silnik o mocy 306 KM. Moc przekazywana jest na cztery koła. M135i przyspiesza do setki w czasie 4,8 s. Prędkość maksymalną ograniczono do 250 km/h. Po liftingu tutaj zmian nie ma. Na zewnątrz także ich nie widać, oprócz jaskrawego lakieru, który nazywa się Sao Paulo Yellow. Dodatkowo do katalogu trafią jeszcze dwa inne – Frozen Orange oraz Frozen Pure Grey.

We wnętrzu także nie zaobserwowaliśmy większych zmian. BMW chełpi się, że M135i jest tak dobre, że nie ma potrzeby wprowadzać radykalnych zmian, dlatego zmiany widać dopiero „pod skorupą”. Inżynierowi zmienili kąt pochylenia kół przedniej osi, wahacze maję teraz nowe, hydrauliczne mocowanie, a także zmieniono ustawienia sprężyn i amortyzatorów. Dzięki temu mała beemka ma prowadzić się bardziej precyzyjnie podczas agresywnej jazdy. 

To jednak nie jedyna zmiana. Pikantności ma dodać nowy dźwięk silnika wydobywający się z… głośników. Ze względu na regulacje prawne i ograniczenia głośności, wrażenia akustyczne mają być bardziej wyraziste dla kierowcy, raczej niż dla przechodniów, czy kumpli na zlotach. Rzekomo ścieżka dźwiękowa została specjalnie zestrojona pod M135i. 

Jak Wam podoba się małe BMW M135i xDrive w kolorze Sao Paulo Yellow?

Konrad Maruszczak

Podobne

Alpina. Więcej niż mocne BMW

Coś więcej niż BMW. Alpina nie jest wyłącznie tunerem bawarskich samochodów. Od przeszło trzech dekad to niezależna marka, która konstruuje silniki, modyfikuje zawieszenia czy wnętrza, a nadwozia sygnuje własnym numerem VIN. Ceny nowych aut są adekwatne do wysokiego stopnia ich ekskluzywności. Na rynku wtórnym można jednak znaleźć propozycje za niecałe 10 tysięcy euro. By zrozumieć,…

Felga Ronal RR10 z kolorowymi osłonami piasty

RONAL RR10 RACING – efektowana felga do klasyka

Zainspirowany wyścigowym designem RONAL R10 TURBO z lat 80. jej producent wprowadza na rynek RR10 RACING, felgę, która przypomina złote czasy z przeszłości. Jeśli chcesz jeszcze bardziej poczuć klimat sportów motorowych, opcjonalnie możesz ją wyposażyć w kołpak piasty z centralnym zamkiem.  Felga RR10 RACING ma dwie charakterystyczne cechy. Po pierwsze, jest to wieloczęściowa obręcz składająca…