BMW M135i xDrive przeszło lifting. Zmian trzeba szukać pod lupą - Trends Magazines

BMW M135i xDrive przeszło lifting. Zmian trzeba szukać pod lupą

Czasami producenci samochodów, podczas face liftingów wprowadzają zmiany niewidoczne na pierwszy rzut oka. I tak jest w przypadku odświeżonego BMW M135i xDrive. No może oprócz jaskrawego lakieru, który widać od razu. 

BMW M135i napędza 2-litrowy turbodoładowany silnik o mocy 306 KM. Moc przekazywana jest na cztery koła. M135i przyspiesza do setki w czasie 4,8 s. Prędkość maksymalną ograniczono do 250 km/h. Po liftingu tutaj zmian nie ma. Na zewnątrz także ich nie widać, oprócz jaskrawego lakieru, który nazywa się Sao Paulo Yellow. Dodatkowo do katalogu trafią jeszcze dwa inne – Frozen Orange oraz Frozen Pure Grey.

We wnętrzu także nie zaobserwowaliśmy większych zmian. BMW chełpi się, że M135i jest tak dobre, że nie ma potrzeby wprowadzać radykalnych zmian, dlatego zmiany widać dopiero „pod skorupą”. Inżynierowi zmienili kąt pochylenia kół przedniej osi, wahacze maję teraz nowe, hydrauliczne mocowanie, a także zmieniono ustawienia sprężyn i amortyzatorów. Dzięki temu mała beemka ma prowadzić się bardziej precyzyjnie podczas agresywnej jazdy. 

To jednak nie jedyna zmiana. Pikantności ma dodać nowy dźwięk silnika wydobywający się z… głośników. Ze względu na regulacje prawne i ograniczenia głośności, wrażenia akustyczne mają być bardziej wyraziste dla kierowcy, raczej niż dla przechodniów, czy kumpli na zlotach. Rzekomo ścieżka dźwiękowa została specjalnie zestrojona pod M135i. 

Jak Wam podoba się małe BMW M135i xDrive w kolorze Sao Paulo Yellow?

Konrad Maruszczak

Podobne

Oto wyjątkowa Alpina B3 Touring. Powstało ich tylko 89 sztuk.

To jeden z najrzadszych modeli Alpiny jeżdżących obecnie po drogach. W sumie wyprodukowano tylko 89 egzemplarzy B3 Touring, a teraz jeden z nich jest wystawiony na sprzedaż. Alpinę B3 oparto na BMW 328i E36 Touring, ale gruntownie ją zmodyfikowano. Z zewnątrz pojawiły się tradycyjne dla Alpiny zderzaki, 17-calowe szprychowe felgi, a także podwójna końcówka układu…

felga do pokazywania zacisków

Jak pokazać zaciski na zlocie? Nowe felgi custom

Co zrobić, gdy masz zestaw ciekawych zacisków hamulcowych i chciałbyś pochwalić się nimi na zlocie? Do tej pory najpopularniejszym sposobem była podpora, ale od dziś zasady gry się zmieniły.  Podpora Do tej pory najpopularniejszą metodą było odkręcenie koła i zastąpienie go specjalną podporą. W ten sposób można było zobaczyć nie tylko hamulce, ale również część…