BMW iX vs X7 - kto wygra przeciąganie liny? - Trends Magazines

BMW iX vs X7 – kto wygra przeciąganie liny?

Co można zrobić mając dwa, najmocniejsze i najcięższe w ofercie BMW modele? Wyścig na proste? Nuda! Lepiej sprawdzić, który okażę się lepszy w przeciąganiu liny. Wynik Cię zaskoczy!

Do pojedynku stają duże i mocne SUVy, ale reprezentujące zupełnie inne podejście do motoryzacji. BMW iX to auto elektryczne, ciężkie ze względu na baterie, ale też z bardzo dużym zapasem mocy. BMW X7 to z kolei przedstawiciel wymierającej rasy aut spalinowych z dużymi silnikami. iX ma spory moment obrotowy, ale X7 może uciągnąć dużo większy ciężar. 

Spójrzmy na liczby. BMW iX waży 2510 kg, jego motor spalinowy generuje 523 KM i 765 Nm. Elektryczny SUV może maksymalnie holować ciężar nieprzekraczający 2500 kg. Jak wygląda na tym tle spalinowe X7? Do pojedynku wybrano wersję M50i, a więc mamy do czynienia z 4,4-litrowym V8 twin-turbo o mocy 530 KM i 750 Nm. Moc więc bardzo zbliżona do modelu iX, ale X7 jest zdolne ciągnąć nawet 3500 kg. 

Pojedynek odbywał się na trawie, ze względu na to, aby nie uszkodzić opon i układu napędowego. To oznacza, że trakcja nie była doskonała i początek pojedynku jest dość nudny. Zresztą zobaczcie sami, kto wygra pojedynek w przeciąganiu liny.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

VW-Passat-B1-widok z przodu

Niezapomniany Passat B1 – ten pierwszy, jak nowy

Rok 1973 obfitował w wiele wydarzeń. Dokonano uroczystego otwarcia opery w Sydney, Bahamy zyskały niepodległość, a nowy model VW klasy średniej o oznaczeniu wewnętrznym Typ 32 ujrzał światło dzienne. Tak narodził się jeden z najpopularniejszych modeli, szczególnie w Polsce - Passat. Projekt od Giugiaro Zbudowany na tej samej platformie, co Audi 80 z 1972 roku,…

Tuning-VW-Golf-4-VR6-widok z przodu

500-konny VW Golf z instalacją podtlenku azotu „poleci” nawet 300 km/h

Auta, których moc zbliża się do granicy 500 KM, zazwyczaj już na pierwszy rzut oka emanują dynamiką zaklętą w efektownych spojlerach i body kitach. Chcąc zadziwić innych użytkowników dopiero w chwili startu spod świateł albo na torze wyścigowym, trzeba się wyjątkowo postarać. Ta trudna sztuka udała się Danielowi, którego pozornie niepozornego Golfa przedstawiamy. Niezły pakiet…