BMW iX vs X7 - kto wygra przeciąganie liny? - Trends Magazines

BMW iX vs X7 – kto wygra przeciąganie liny?

Co można zrobić mając dwa, najmocniejsze i najcięższe w ofercie BMW modele? Wyścig na proste? Nuda! Lepiej sprawdzić, który okażę się lepszy w przeciąganiu liny. Wynik Cię zaskoczy!

Do pojedynku stają duże i mocne SUVy, ale reprezentujące zupełnie inne podejście do motoryzacji. BMW iX to auto elektryczne, ciężkie ze względu na baterie, ale też z bardzo dużym zapasem mocy. BMW X7 to z kolei przedstawiciel wymierającej rasy aut spalinowych z dużymi silnikami. iX ma spory moment obrotowy, ale X7 może uciągnąć dużo większy ciężar. 

Spójrzmy na liczby. BMW iX waży 2510 kg, jego motor spalinowy generuje 523 KM i 765 Nm. Elektryczny SUV może maksymalnie holować ciężar nieprzekraczający 2500 kg. Jak wygląda na tym tle spalinowe X7? Do pojedynku wybrano wersję M50i, a więc mamy do czynienia z 4,4-litrowym V8 twin-turbo o mocy 530 KM i 750 Nm. Moc więc bardzo zbliżona do modelu iX, ale X7 jest zdolne ciągnąć nawet 3500 kg. 

Pojedynek odbywał się na trawie, ze względu na to, aby nie uszkodzić opon i układu napędowego. To oznacza, że trakcja nie była doskonała i początek pojedynku jest dość nudny. Zresztą zobaczcie sami, kto wygra pojedynek w przeciąganiu liny.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

TEST Skoda Karoq 2.0 TDI Style – na pożegnanie porządnego auta

SUV z oszczędnym dieslem i tradycyjnymi pokrętłami zamiast ekranów dotykowych? To dziś jest passe, ale na szczęście jeszcze są takie samochody. Skoda Karoq 2.0 TDI Style jest bogato wyposażona, bardzo praktyczna i genialna w jeździe na codzień. Niestety, takie auto to dziś rarytas i trzeba się śpieszyć.  Nieubłaganie postępująca elektryfikacja wypiera samochody z dieslem, jak…

Odwracalny tuning BMW X5 M

Fostla udowodniła, że nieprodukowane już BMW E70 jest świetnym materiałem do tuningu. Kilkadziesiąt metrów kwadratowych matowej folii potrafi radykalnie zmienić prezencję bawarskiego SUV-a. Niemiecki tuner wziął na warsztat flagową wersję X5, czyli 555-konne X5 M. Samochód wyposażono w kompletny wydech firmy Akrapovic oraz elektronikę przygotowaną przez PP-Performance. Podwójnie doładowane 4.4 V8 świetnie zareagowało na modyfikacje.…