BMW iX vs X7 - kto wygra przeciąganie liny? - Trends Magazines

BMW iX vs X7 – kto wygra przeciąganie liny?

Co można zrobić mając dwa, najmocniejsze i najcięższe w ofercie BMW modele? Wyścig na proste? Nuda! Lepiej sprawdzić, który okażę się lepszy w przeciąganiu liny. Wynik Cię zaskoczy!

Do pojedynku stają duże i mocne SUVy, ale reprezentujące zupełnie inne podejście do motoryzacji. BMW iX to auto elektryczne, ciężkie ze względu na baterie, ale też z bardzo dużym zapasem mocy. BMW X7 to z kolei przedstawiciel wymierającej rasy aut spalinowych z dużymi silnikami. iX ma spory moment obrotowy, ale X7 może uciągnąć dużo większy ciężar. 

Spójrzmy na liczby. BMW iX waży 2510 kg, jego motor spalinowy generuje 523 KM i 765 Nm. Elektryczny SUV może maksymalnie holować ciężar nieprzekraczający 2500 kg. Jak wygląda na tym tle spalinowe X7? Do pojedynku wybrano wersję M50i, a więc mamy do czynienia z 4,4-litrowym V8 twin-turbo o mocy 530 KM i 750 Nm. Moc więc bardzo zbliżona do modelu iX, ale X7 jest zdolne ciągnąć nawet 3500 kg. 

Pojedynek odbywał się na trawie, ze względu na to, aby nie uszkodzić opon i układu napędowego. To oznacza, że trakcja nie była doskonała i początek pojedynku jest dość nudny. Zresztą zobaczcie sami, kto wygra pojedynek w przeciąganiu liny.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

532-konny Schmiedmann S5 550i. Godny rywal BMW M5

Rzadko słyszymy o samochodach modyfikowanych w Skandynawii. A szkoda! Duńska firma Schmiedmann udowodniła, że również na północy Europy nie brakuje ekspertów od wyrafinowanego tuningu. Bazą dla  projektu Schmiedmanna była piątka F10 z 2010 roku. Limuzynie w wersji 550i pary nie brakowało. Podwójnie doładowane 4.4 V8 o oznaczeniu N63B44 zapewniało 408 KM i 600 Nm. Dużo, jednak kres…

BMW E36 328i Touring i BMW E46 320D Touring

BMW E36 328i Touring kontra E46 320D Touring – dwa style tuningu

Wielu fanów marki BMW nie zgadza się na określanie wersji nadwoziowej Touring mianem kombi. Może to wynikać z historii bawarskiej firmy – pierwszymi samochodami noszącymi to oznaczenie były 1600, 2000 i 2002 z zaprojektowanymi przez Giovanniego Michelottiego nadwoziami łączącymi cechy coupé i hatchbacka. Linię Touringów reprezentowaną przez E36 i E46, którymi przyjechali na naszą fotograficzną…