BMW iX vs X7 - kto wygra przeciąganie liny? - Trends Magazines

BMW iX vs X7 – kto wygra przeciąganie liny?

Co można zrobić mając dwa, najmocniejsze i najcięższe w ofercie BMW modele? Wyścig na proste? Nuda! Lepiej sprawdzić, który okażę się lepszy w przeciąganiu liny. Wynik Cię zaskoczy!

Do pojedynku stają duże i mocne SUVy, ale reprezentujące zupełnie inne podejście do motoryzacji. BMW iX to auto elektryczne, ciężkie ze względu na baterie, ale też z bardzo dużym zapasem mocy. BMW X7 to z kolei przedstawiciel wymierającej rasy aut spalinowych z dużymi silnikami. iX ma spory moment obrotowy, ale X7 może uciągnąć dużo większy ciężar. 

Spójrzmy na liczby. BMW iX waży 2510 kg, jego motor spalinowy generuje 523 KM i 765 Nm. Elektryczny SUV może maksymalnie holować ciężar nieprzekraczający 2500 kg. Jak wygląda na tym tle spalinowe X7? Do pojedynku wybrano wersję M50i, a więc mamy do czynienia z 4,4-litrowym V8 twin-turbo o mocy 530 KM i 750 Nm. Moc więc bardzo zbliżona do modelu iX, ale X7 jest zdolne ciągnąć nawet 3500 kg. 

Pojedynek odbywał się na trawie, ze względu na to, aby nie uszkodzić opon i układu napędowego. To oznacza, że trakcja nie była doskonała i początek pojedynku jest dość nudny. Zresztą zobaczcie sami, kto wygra pojedynek w przeciąganiu liny.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Posłuchaj i wybierz najlepiej brzmiące wyścigowe BMW- VIDEO

Belgian-Motorsport przygotowało wspaniałą kompilację najlepiej brzmiących samochodów wyścigowych BMW. Są wśród nich silniki R4, R6, V8, a nawet V12... Podkręćcie volume (na własną odpowiedzialność), usiądźcie wygodnie i posłuchajcie. Nie zapomnijcie potem zagłosować na, waszym zdaniem, najlepszy dźwięk.  https://www.youtube.com/watch?v=kdRUZ69Dpyk

Odświeżony VW Golf GTI już prawie jest. Zmiany są niewielkie

Żeby dostrzec zmiany w VW Golfie GTI trzeba się dobrze przyjrzeć. Nie, jeszcze bardziej się przyjrzyj. Jeszcze bardziej. Jeszcze odrobinę i wtedy zobaczysz, co zmieni się w stosunku do obecnej generacji. Szczegółowość nie oznacza, że zmian nie ma. Żeby dostrzec zmiany w stosunku do obecnej generacji VW Golfa, trzeba zacząć od przedniego pasa. Obecne GTI…