BMW i8 po tuningu w Japonii. Trudna sztuka umiaru - Trends Magazines

BMW i8 po tuningu w Japonii. Trudna sztuka umiaru

Futurystyczne i8 należy do najrzadziej tuningowanych modeli BMW. Trudno się dziwić. W oryginalnym aucie łatwiej coś zepsuć niż faktycznie poprawić. Wyzwanie podjęło japońskie 3DDesign.

Tuner przygotował pakiet aerodynamicznych dodatków z włókna węglowego. W samochodzie, którego karoseria została w większości wykonana z karbonu użycie innego materiału byłoby świętokradztwem. Najbardziej rzucającym się w oczy dodatkiem jest tylny spojler. Jego podstawą jest aluminiowy szkielet, którego konstrukcja pozwala na regulację kąta natarcia skrzydła, a więc i siły docisku aerodynamicznego.

Na przepływ strug powietrza wokół nadwozia wpływają też dokładki przedniego zderzaka i progów. Tylny dyfuzor występuje w dwóch wersjach – podstawowej (podobnie jak seryjny odpowiednik zakrywa rury wydechowe) oraz przystosowanej do montażu centralnie wyprowadzonego tłumika 3DDesign, co świetnie komponuje się z równie drapieżnym spojlerem i sprawia, że i8 zaczyna wyglądać jak najszybsze supersamochody.

W ofercie 3DDesign nie zabrakło także dodatków do wnętrza – aluminiowych nakładek na pedały czy manetki zmiany biegów. Niewiele, jednak wystarczy, by urozmaicić dosyć zachowawczy fabryczny wystrój kabiny.

fot. www.3ddesign.jp

Podobne

Jak uczynić radiowozy BMW bezpieczniejszymi? Lepsza widoczność dzięki Schmiedmann angel eyes- TUNING

Niemiecki tuner BMW Schmiedmann przygotował wraz z marką DEPO akcesoryjne reflektory do BMW serii F30/F31 w stylu angel eyes. Gładkie szkła skrywają cztery "ringi" i soczewki, dzięki czemu wyglądają jak reflektory ksenonowe. Czasami dochodzą nas słuchy o policyjnych BMW F30, które ulegają różnym zdarzeniom drogowym. Być może te reflektory okażą się dobrą metodą na poprawę…

Euro NCAP przetestowało Volkswagena ID.3 Jak wypadł w teście elektryczny hatchback?

Volkswagen ID.3 otrzymał w teście zderzeniowym organizacji Euro NCAP (European New Car Assessment) maksymalną ocenę pięciu gwiazdek. Pierwszemu seryjnemu modelowi Volkswagena skonstruowanemu na płycie podłogowej MEB przeznaczonej do aut elektrycznych, specjaliści Euro NCAP przyznali wysokie oceny we wszystkich kategoriach testowych. Volkswagen jest zadowolony z wyniku ID.3 „To wspaniały sukces całego zespołu pracującego nad modelami ID.”…