BMW i8 po tuningu u Vorsteinera. Hit czy kit?

BMW i8 od Vorsteinera. Hit czy kit?

fot. Vorsteiner

Mimo że BMW i8 jest obecne na rynku od 2014 roku, wciąż szokuje futurystyczną linią nadwozia. Czy sportową hybrydę można tuningować? Oczywiście. Trzeba jednak zachować umiar. Łatwiej o zepsucie prezencji samochodu niż jej rzeczywistą poprawę. Trudna sztuka udała się amerykańskiemu Vorsteinerowi. Tuner przygotował karbonowy pakiet aerodynamiczny VR-E. Jest on złożony z dokładki przedniego zderzaka i tylnego dyfuzora za 1895 dolarów każdy. W pokazowym samochodzie akcenty, które w seryjnym BMW i8 są błękitne, np. obramowanie logotypu marki, zastąpiono czerwonymi.

fot. Vorsteiner

Kluczowe dla prezencji BMW i8, jak również przeciążeń bocznych na szybko pokonywanych zakrętach, są nowe koła. Vorsteiner proponuje 20-calowe, kute obręcze V-FF 103 o szerokości 9 i 10 cali, przygotowano z myślą o ogumieniu w rozmiarach 245/40 i 285/35. BMW oferuje najwyżej komplet 215/45 i 245/40. Koła powiększą rachunek o kolejne kilka tysięcy dolarów. Przy całkowitej wartości pojazdu to jednak pomijalnie mała kwota.

Podobne

Niesamowite BMW 850i AC Schnitzer

Dwunastocylindrowy widlasty silnik, piękne ponadczasowe linie nadwozia. BMW 850i - marzenie każdego fana prawdziwej motoryzacji. Marzenie, które w obecnych czasach coraz trudniej spełnić nie tylko z powodu sprzeciwów zielonych, ale także polityki koncernów motoryzacyjnych. Kiedyś wszystko było prostsze. Lista stacji telewizyjnych ograniczała się do kilku pozycji, internet nie starał się zastępować życia, a po ulicach…

BMW E46 325i Cabrio. Pełnoprawny youngtimer?

Motoryzacja to dziedzina, która rozwija się bardzo dynamicznie. Nowe konstrukcje, nowe rozwiązania techniczne. Można w tym wszystkim się pogubić, bo co chwilę na rynku pojawia się auto, które zaskakuje czymś nowym. Jednak czasami warto zatrzymać się na chwilkę w tej pogoni za nowinkami i spojrzeć za siebie. Jak wyglądała motoryzacja dziesięć czy dwadzieścia lat temu?…