BMW i8 po tuningu u Vorsteinera. Hit czy kit?

BMW i8 od Vorsteinera. Hit czy kit?

fot. Vorsteiner

Mimo że BMW i8 jest obecne na rynku od 2014 roku, wciąż szokuje futurystyczną linią nadwozia. Czy sportową hybrydę można tuningować? Oczywiście. Trzeba jednak zachować umiar. Łatwiej o zepsucie prezencji samochodu niż jej rzeczywistą poprawę. Trudna sztuka udała się amerykańskiemu Vorsteinerowi. Tuner przygotował karbonowy pakiet aerodynamiczny VR-E. Jest on złożony z dokładki przedniego zderzaka i tylnego dyfuzora za 1895 dolarów każdy. W pokazowym samochodzie akcenty, które w seryjnym BMW i8 są błękitne, np. obramowanie logotypu marki, zastąpiono czerwonymi.

fot. Vorsteiner

Kluczowe dla prezencji BMW i8, jak również przeciążeń bocznych na szybko pokonywanych zakrętach, są nowe koła. Vorsteiner proponuje 20-calowe, kute obręcze V-FF 103 o szerokości 9 i 10 cali, przygotowano z myślą o ogumieniu w rozmiarach 245/40 i 285/35. BMW oferuje najwyżej komplet 215/45 i 245/40. Koła powiększą rachunek o kolejne kilka tysięcy dolarów. Przy całkowitej wartości pojazdu to jednak pomijalnie mała kwota.

Podobne

BMW E30 320i Coupé. Dobrze doprawiony youngtimer

Kamil od dawna jest fanem BMW. Miał praktycznie wszystkie modele od E21 do E60. Ostatnim, z 370-konnym silnikiem, porusza się do dziś. Jednak to auto nie ma magii jak nagrodzone E30, do którego Kamil zawsze był szczególne przywiązany. W jego garażu zawsze jest miejsce na starszy model BMW. Kilka lat temu postanowił odrestaurować E21. Po…

BMW E30 318iS touring coupé? Tak, to możliwe!

Niemiecki gigant przygotował wiele wersji specjalnych modelu E30, ale nigdy tak efektownej. Połączenie touringa z coupé wymagało wiele wysiłku, ale efekt trzeba uznać za niezwykły. To BMW rozsławiło Jędrzejów nie tylko w Europie, lecz również w USA. Darek długo dopracowywał pomysł budowy wyjątkowego samochodu. Do dzieła przystąpił w 2010 roku. Postanowił stworzyć nietypowy pojazd, jakiego…