BMW i8 po tuningu u Vorsteinera. Hit czy kit?

BMW i8 od Vorsteinera. Hit czy kit?

fot. Vorsteiner

Mimo że BMW i8 jest obecne na rynku od 2014 roku, wciąż szokuje futurystyczną linią nadwozia. Czy sportową hybrydę można tuningować? Oczywiście. Trzeba jednak zachować umiar. Łatwiej o zepsucie prezencji samochodu niż jej rzeczywistą poprawę. Trudna sztuka udała się amerykańskiemu Vorsteinerowi. Tuner przygotował karbonowy pakiet aerodynamiczny VR-E. Jest on złożony z dokładki przedniego zderzaka i tylnego dyfuzora za 1895 dolarów każdy. W pokazowym samochodzie akcenty, które w seryjnym BMW i8 są błękitne, np. obramowanie logotypu marki, zastąpiono czerwonymi.

fot. Vorsteiner

Kluczowe dla prezencji BMW i8, jak również przeciążeń bocznych na szybko pokonywanych zakrętach, są nowe koła. Vorsteiner proponuje 20-calowe, kute obręcze V-FF 103 o szerokości 9 i 10 cali, przygotowano z myślą o ogumieniu w rozmiarach 245/40 i 285/35. BMW oferuje najwyżej komplet 215/45 i 245/40. Koła powiększą rachunek o kolejne kilka tysięcy dolarów. Przy całkowitej wartości pojazdu to jednak pomijalnie mała kwota.

Podobne

Szczególne BMW E46 320 td Compact

Przez wielu fanów model E46 uznawany jest za ostatniego klasycznego reprezentanta serii 3. Kolejna generacja była dużo bardziej odważna stylistycznie, ale przedsmak tych rewolucji możemy zauważyć właśnie w E46 Compact. Oryginalne i kontrowersyjne detale oraz mała popularność okazały się wystarczająco przekonujące dla Krystiana, który zdecydował się na auto z tą wersją nadwozia. Prezentowany samochód to…

prezentacja bmw e28 całe auto

BMW Serii 5 E28 wersja pick-up. Czy prototyp istnieje?

Jakiś czas temu na jednym z portali ogłoszeniowych pojawiło się na sprzedaż BMW e28 518 w wersji pick-up. W związku z tym, nasuwa się pytanie, czy to egzemplarz wyprodukowany przez BMW jako prototyp, czy może jednak modyfikacja właściciela? Odpowiedź znajdziecie poniżej. Oferta sprzedaży tego egzemplarza była także zamieszczona na szwedzkim portalu blocket.se, cena to około…