Mimo że BMW i8 jest obecne na rynku od 2014 roku, wciąż szokuje futurystyczną linią nadwozia. Czy sportową hybrydę można tuningować? Oczywiście. Trzeba jednak zachować umiar. Łatwiej o zepsucie prezencji samochodu niż jej rzeczywistą poprawę. Trudna sztuka udała się amerykańskiemu Vorsteinerowi. Tuner przygotował karbonowy pakiet aerodynamiczny VR-E. Jest on złożony z dokładki przedniego zderzaka i tylnego dyfuzora za 1895 dolarów każdy. W pokazowym samochodzie akcenty, które w seryjnym BMW i8 są błękitne, np. obramowanie logotypu marki, zastąpiono czerwonymi.
Kluczowe dla prezencji BMW i8, jak również przeciążeń bocznych na szybko pokonywanych zakrętach, są nowe koła. Vorsteiner proponuje 20-calowe, kute obręcze V-FF 103 o szerokości 9 i 10 cali, przygotowano z myślą o ogumieniu w rozmiarach 245/40 i 285/35. BMW oferuje najwyżej komplet 215/45 i 245/40. Koła powiększą rachunek o kolejne kilka tysięcy dolarów. Przy całkowitej wartości pojazdu to jednak pomijalnie mała kwota.