BMW i8 po tuningu u Vorsteinera. Hit czy kit?

BMW i8 od Vorsteinera. Hit czy kit?

fot. Vorsteiner

Mimo że BMW i8 jest obecne na rynku od 2014 roku, wciąż szokuje futurystyczną linią nadwozia. Czy sportową hybrydę można tuningować? Oczywiście. Trzeba jednak zachować umiar. Łatwiej o zepsucie prezencji samochodu niż jej rzeczywistą poprawę. Trudna sztuka udała się amerykańskiemu Vorsteinerowi. Tuner przygotował karbonowy pakiet aerodynamiczny VR-E. Jest on złożony z dokładki przedniego zderzaka i tylnego dyfuzora za 1895 dolarów każdy. W pokazowym samochodzie akcenty, które w seryjnym BMW i8 są błękitne, np. obramowanie logotypu marki, zastąpiono czerwonymi.

fot. Vorsteiner

Kluczowe dla prezencji BMW i8, jak również przeciążeń bocznych na szybko pokonywanych zakrętach, są nowe koła. Vorsteiner proponuje 20-calowe, kute obręcze V-FF 103 o szerokości 9 i 10 cali, przygotowano z myślą o ogumieniu w rozmiarach 245/40 i 285/35. BMW oferuje najwyżej komplet 215/45 i 245/40. Koła powiększą rachunek o kolejne kilka tysięcy dolarów. Przy całkowitej wartości pojazdu to jednak pomijalnie mała kwota.

Podobne

BMW E46 Compact w stylu Stance/Hellaflush

Seria 3 w wersji Compact bywa nazywana dwoma trzecimi lub trzema czwartymi BMW. Drugi z tych przydomków przywołany m.in. przez „Pako320td” z forum BMW Sport skojarzyć można z włoskim słowem „trequartista”, oznaczającym piłkarza oddalonego od własnej bramki o ¾ boiska. Gra na takiej pozycji oraz modyfikowanie charakterystycznego modelu auta wymagają pomysłowości. Takiej, jaką wykazał się…

BMW E28 M535i – Cóż za rodzynek!

W ciągu siedmiu lat BMW wyprodukowało ponad 722 tys. egzemplarzy modelu E28 w trzynastu różnych wersjach. M535i powstało jedynie w liczbie 10.335 sztuk. Dzisiaj jest ich już dużo mniej. Prezentowane BMW to prawdziwy rodzynek. Dlaczego? Zobaczcie sami. Hubert został fanem BMW i German Style’u około dziesięciu lat temu. Pierwszym autem spod znaku biało-niebieskiego śmigła było…