BMW i8 po tuningu u Vorsteinera. Hit czy kit?

BMW i8 od Vorsteinera. Hit czy kit?

fot. Vorsteiner

Mimo że BMW i8 jest obecne na rynku od 2014 roku, wciąż szokuje futurystyczną linią nadwozia. Czy sportową hybrydę można tuningować? Oczywiście. Trzeba jednak zachować umiar. Łatwiej o zepsucie prezencji samochodu niż jej rzeczywistą poprawę. Trudna sztuka udała się amerykańskiemu Vorsteinerowi. Tuner przygotował karbonowy pakiet aerodynamiczny VR-E. Jest on złożony z dokładki przedniego zderzaka i tylnego dyfuzora za 1895 dolarów każdy. W pokazowym samochodzie akcenty, które w seryjnym BMW i8 są błękitne, np. obramowanie logotypu marki, zastąpiono czerwonymi.

fot. Vorsteiner

Kluczowe dla prezencji BMW i8, jak również przeciążeń bocznych na szybko pokonywanych zakrętach, są nowe koła. Vorsteiner proponuje 20-calowe, kute obręcze V-FF 103 o szerokości 9 i 10 cali, przygotowano z myślą o ogumieniu w rozmiarach 245/40 i 285/35. BMW oferuje najwyżej komplet 215/45 i 245/40. Koła powiększą rachunek o kolejne kilka tysięcy dolarów. Przy całkowitej wartości pojazdu to jednak pomijalnie mała kwota.

Podobne

Tuning-BMW-E38-735-widok z przodu

Sposób na BMW E38 735 – twardo, nisko i szeroko…

Tak o swoim BMW napisał w zgłoszeniu Daniel. Jego zdaniem german to najlepszy styl dla niemieckiej limuzyny z lat 90. Zgadzacie się? Od dziesięcioleci na szczycie oferty modelowej BMW znajduje się limuzyna serii 7. Po sukcesie typoszeregu E32 bawarska firma pokazała E38, które do dziś uznawane jest za jedną z najpiękniejszych limuzyn BMW. My przedstawiamy taki wóz w stylu german. Kultowe V8 BMW E38…

Minimialista – BMW E30 325i

Michał od dziecka darzył markę BMW szczególną estymą. Nie mogło być inaczej, skoro przez garaż jego brata przewinęło się mnóstwo aut ze śmigłem na masce. Zawsze czekał, by choć przez chwilę posiedzieć za kierownicą, przestawić E30, E36, Z3 Coupé lub E39 od AC Schnitzera. Nic dziwnego, że kiedy podrósł i zdobył prawo jazdy, kupił BMW.…