BMW i7 - to będzie jeżdżąca sala kinowa - Trends Magazines

BMW i7 – to będzie jeżdżąca sala kinowa

Nowe BMW Serii 7 ma pojawić się 20 kwietnia, ale producent już teraz ujawnia trochę tajemnic. Nie zabraknie dużego grilla i telewizora…

Testy BMW i7 już trwają i nowy model przechodzi już ostatnie szlify. Na premierę gotowa będzie nie tylko elektryczne i7, ale cała gama modelowa „siódemki”. Możemy z pewnością spodziewać się gigantycznego grilla, dodatkowo podświetlonego ramką. Wygląda trochę kiczowato, ale zapewne na żywo będzie robić furorę, szczególnie w nocy. Nowe będą też przednie reflektory z oddzielnymi kloszami, a przedni, narysowany mocnymi liniami zderzak, zawierać będzie boczne wloty powietrza.

W kabinie będzie przepych. BMW oferuje dla pasażerów tylnej kanapy ekran o przekątnej 31 cali! Ma się wysuwać się z podsufitki, zapewniając pasażerom rozrywkę na wysokim poziomie. BMW Theatre Screen nie będzie zarezerwowany wyłącznie dla BMW i7, ale ma pojawić się też w nowej serii topowych modeli.

BMW nie zapomniało też o kierowcy, oferując mu zakrzywiony ekran BMW Curved Display oraz nową generację systemu iDrive. Nie zabraknie też BMW Interaction Bar, czyli interaktywnego paska na desce rozdzielczej i drzwiach, zapewniającego wizualną interakcję z kierowcą i pasażerem. 

Na więcej informacji będziemy musieli poczekać jeszcze miesiąc, do 20 kwietnia na kiedy to zaplanowano premierę BMW i7. 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Micra K14 DIG-T 1.0 Nissan

Nissan Micra – mały-wielki wóz

Nowy Nissan Micra udowadnia, że mniej znaczy więcej. Nie jest łatwo zaprojektować dobry samochód w segmencie B, ale japoński producent wywiązał się z tego zadania na piątkę z plusem. Testowaliśmy najnowszą odmianę K14, która jest na rynku od 2017.  Lekkoduch W dzisiejszych czasach prawie każdy samochód waży 1500 kg, a auta marek premium z łatwością…

VW Golf R32 o mocy Bugatti Veyrona – sleeper idealny?

VW Golf R32 piątej generacji może już ubiegać się o status kultowego. Jego problemem jest jednak moc, a raczej jej niedomiar. Dziś 250 KM nie robi wrażenia nawet na Polo. Właściciel tego R32 postanowił to zmienić i stworzył potwora! Seryjny motor VR6 pochodził z Golfa IV, ale tutaj moc nieznacznie wzrosła do 250 KM. W…