BMW E46, E39 i X5 do naprawy. Mają wadliwe poduszki powietrzne

BMW E46, E39 i E53 do naprawy

UOKiK poinformował, o problemach z poduszkami powietrznymi w trzech modelach BMW. W Polsce kampanią naprawczą zostanie objętych blisko 700 aut.

BMW Vertriebs GmbH oddział w Polsce powiadomił prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w niektórych modelach BMW, a dokładniej serii 3 (E46), serii 5 (E39) oraz X5 (E53) w generatorze gazowym poduszki powietrznej Takata może wytworzyć się zbyt wysokie ciśnienie wewnętrzne, co może skutkować pęknięciem generatora i uwolnieniem się części metalowych, powodujących zranienie użytkowników.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objęte są łącznie 673 pojazdy. Lista numerów VIN w załączniku.

Krajowy oddział BMW zadeklarował, że skontaktuje się z właścicielami samochodów objętych kampanią oraz poinformuje o konieczności wizyty w warsztacie w celu sprawdzenia i w razie potrzeby wymiany poduszki powietrznej kierowcy. Informacji związanych z kampanią serwisową można zasięgnąć u dealerów lub centrali BMW (tel.: 022 279 71 00).

Zainteresowani mogą także sami sprawdzić, czy ich auto nie widnieje na „czarnej liście” na stronie UOKiK.

Podobne

W nowym BMW Serii 5 zagrasz na konsoli

BMW wprowadza funkcję, która ma umilić kierowcy i pasażerom czas postoju, na przykład podczas ładowania. Czekamy na nowego NFSa... Granie w gry na pokładzie samochodu nie jest niczym nowym. Dla przypomnienia wrzucamy scenę ze znanego filmu: Z tym wyjątkiem, że teraz niepotrzebny jest dodatkowy wyświetlacz, a także konsola do gier, bo wszystko jest wgrane seryjnie.…

Używane BMW serii 8 E31. Zalety, wady i typowe usterki

Używane BMW serii 8 jest przykładem perfekcyjnego połączenia mocnych silników i wyszukanej techniki ze świetną linią nadwozia i wysokim komfortem jazdy. Czasu na zakup dobrego egzemplarza jest jednak coraz mniej. W historii BMW nie brakowało coupé z wyższej półki. W latach 1962–1965 koncern oferował model 3200 CS. Jego następcą było kultowe E9 (1968–1975), po którym…