BMW E30: Koenig Specials sprzedaje ostatni nowy body kit - TUNING - Trends Magazines

BMW E30: Koenig Specials sprzedaje ostatni nowy body kit – TUNING

Na stronie internetowej Koenig Specials wciąż jest na sprzedaż jeden egzemplarz szalonego body kitu do BMW E30 Coupé (LINK). 

Ta niemiecka manufaktura w czasach swojej świetności nie bała się tuningować egzotyków pokroju Ferrari, a Mercedesy i BMW po modyfikacjach z Monachium do dziś robią wrażenie. Firma miała dwie specjalności. Szalone ultraszerokie body kity oraz turbodoładowania do silników wolnossących.

I choć dziś firma nadal formalnie istnieje, to niestety jest w opłakanym stanie. Na sprzedaż pozostały jedynie resztki magazynowe i wrak dostawczego Mercedesa. Wśród tych smutnych obrazków znalazłem jednak coś wyjątkowego- oryginalny pakiet poszerzeń nadwozia do BMW E30. W jego skład wchodzi przedni zderzak, progi, dokładka tylnego zderzaka i bardzo szerokie poszerzenia tylnych błotników. Firma proponuje ten rarytas za niecałe 3 tys. Euro. 

Wygląda specyficznie i z pewnością są wśród Was osoby, którym się nie spodoba. Nie można jednak odmówić tej ofercie wyjątkowości, a sam body kit ma niesamowity klimat tamtej epoki. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś będę opisywał projekt samochodu, który będzie wyposażony w te dodatki. 

Źródło: KOENIG SPECIALS

Podobne

BMW E9 BBS RS Stance

To BMW E9 to polski stance na światowym poziomie. I jeszcze ten garaż!

Właściciel tego E9 kocha klasyczne BMW i nie zawaha się ich użyć! Zobaczcie to BMW E9 w stylu stance. To na prawdę światowy poziom.  Kolekcja i garaż Do Łukasza wybieramy się już od dawna. Byliśmy już umówieni i niestety plany pokrzyżowała nam pogoda. Zanim to nastąpi, to musimy Wam pokazać filmik, który dziś opublikował. W końcu…

BMW serii 7 G11, czyli nerki ponad wszystko

BMW wkracza w nową erę swojego wzornictwa. Szlak przetarło zaprezentowane w ubiegłym roku X7 z ogromnymi nerkami. W tym samym duchu utrzymano model G11 LCI, czyli odświeżoną serię 7. Wzornictwo jest niezwykle ważną, a zarazem delikatną kwestią. Radykalne zmiany mogą narobić więcej zamieszania niż pożytku o czym koncern przekonał się, prezentując na początku XXI wieku…