BMW dzwoni do niego z pytaniami o klasyczne M1 - Trends Magazines

BMW dzwoni do niego z pytaniami o klasyczne M1

BMW M1

5-minutowy film o czerwonym M1 z USA to pięknie nakręcona refleksja o tym wyjątkowym klasyku. Jego historia znana jest każdemu pasjonatowi marki. Zapraszamy do naszych materiałów – TUTAJ.

Ale czy wiecie dlaczego BMW umieściło z tyłu dwa logo? Rzekomo chodziło o to, żeby wyprzedzana osoba nie pomyliła niemieckiej rakiety z Ferrari…

Włoskie nadwozie, które skrywa centralnie umieszczony 3,5-litrowy silnik M88 – zobaczcie to dzieło sztuki w najnowszej produkcji Petrolicious:

Podobne

Tuning-BMW-E38-740i-Individual-widok od tyłu

Unikatowy tuning cenionego BMW E38 740i Individual

BMW z lat 90. są dziś bardzo lubiane i cenione. Dotyczy to praktycznie wszystkich modeli, ale na czoło wysuwa się luksusowa seria 7 typoszeregu E38. I choć nie jest to dziś najpopularniejszy model wśród fanów german style’u, to ci, którzy zdecydowali się na modyfikację flagowej limuzyny, mają spore pole do popisu. A to dlatego, że E38 miało wiele nieprzeciętnych elementów…

silnik BMW M12/13 Formuła 1

1500 KM z 1,5 l pojemności- ile można wydusić z silnika BMW?

Blisko 1500 KM z 1,5 l pojemności? Takie parametry miał jeden z silników BMW już na przełomie lat 70. I 80. Legendarna jednostka M12 wywodziła się z seryjnie produkowanego motoru M10. BMW uchodzi za jednego z najlepszych producentów silników – w końcu słowo „motoren” w nazwie zobowiązuje. Duży wkład w ugruntowanie tego wizerunku miały zaprojektowane przez Paula Rosche jednostki M12. Udowodniły one, że świat motorsportu może ściśle…